hoe onderscheid je bij kk of het oké of ****** is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
ik zie nou al te vaak reports van deze jongen scheld met ****** terwijl daarvoor een vraag word gesteld waarop de ander reageerd met kk (oftewel oké) je ziet dan ook ingame mensen vaak zeggen "TAAL!", dit is onnodig omdat op dat moment kk gebruikt word om oké te zeggen.

hier is een voorbeeld van kk als oké:

Vriend: hey kun je me zo helpen?
jij: KK (oké dus)

en dan een voorbeeld hoe het eruitziet als iemand daadwerkelijk met ****** scheld:

"jij bent KK dom"
citaat van een speler die ik hierom 2 weken gebanned heb.
zijn ingame naam blijft anoniem.

hopelijk kunnen jullie ze nu uit elkaar houden voordat jullie te snel conclusies trekken en iemand willen reporten.

mvg,

Dauwdruppel
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
btw ik snap dat k*anker een scheldwoord kan zijn he, maar mag het ook niet gebruikt worden inbijv : "wajooo! dat gebouw is echt kk vet man!! Echt super mooi gedaan!!" krijg je dan ook bann? :P
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
denk dat jonge kinderen er van schrikken dan kun je dus wel een warn/mute/ban krijgen lijkt me.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
doe ik ook niet in games hoor, maar heel soms als ik IRL met maten ben en we plotseling echt iets zwaar bizars of super vets zien, dan wil ik wel es zoiets zeggen wooooow gek! da is wel echt k***ker bruut!!! is gewoon een expressie zoals super ofzo, en word in geen enkele lichte zin ook maar een beetje in verband bedoelt met de inderdaad heel erge ziekte.....

maar indeed, in een familie-friendly server als dit zou ik het nooit gebruiken :)
 

DusMees

God
SkafDaffi
SkafDaffi ✔
God
1 mrt 2014
3
0
72
Ik had net dat iemand mn moeder uitscheld met Kk zoals kk dingen over mij zegt kan je boos worden en ik heb hem gereport
w8 alleen op reactie
 

Arag

Niet Verified
27 mei 2014
19
4
92
Het zou makkelijker zijn als mensen gewoon k of ok zeggen zo ontstaan er geen problemen of misverstanden

Ps. heeft iemand mijn kip gezien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.