Hauntedmc hoofdstuk 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,

De hoogste tijd voor weer een nieuwsbericht over de server. Helaas heb ik het persoonlijk de afgelopen maanden zeer druk gehad, net als enkele andere staffleden.

Gelukkig kan ik melden dat er de komende tijd meer van ons te verwachten is! Maar wel gaan er enkele fundamentele veranderingen plaatsvinden.

Allereerst is het van belang te weten dat we in de 5 jaar tijd dat Haunted/Fokcraft draait altijd de community op plek 1 hebben geplaatst en vanuit daar zijn gegroeid over de jaren. We willen terug naar deze kern en gaan de server om onder andere die reden 'versimpelen'.

De kern van HauntedMC zal bestaan uit een actieve community, een actief betrokken en gemotiveerd vernieuwd stafteam en centraal de 4 grootste gamemodes Creative, Survival, Factions en Skyblock. Aandacht zal dus volledig daar gelegd worden.

De nadruk ligt als eerste om Survival zo snel mogelijk draaiende te krijgen, dit heeft dus absoluut de prioriteit bij ons. We zijn druk bezig met alle claims aan het overzetten en hopen dit binnen afzienbare tijd te voltooien. Waar mogelijk vragen we hulp van gemotiveerde haunties die veel ervaring met worldedit en schematics hebben (15+ leeftijd) die ons daarbij willen helpen. Voel je dus zeker geroepen om hierop te reageren, echter kunnen we niet iedereen laten helpen gezien het wel georganiseerd moet gebeuren.
De deadline voor het plaatsen van je claim in het survival1 topic is Woensdag 15 november 23:59.

De server zal dus flink gaan veranderen en we hopen dat dit snel een positief effect zal hebben. We focussen ons hierbij minder op uitbreiden en de kwantiteit en veel meer op de kwaliteit en de community. We hebben jaren lang met plezier aan HauntedMC gewerkt, maar op dit moment moeten we echt een stapje terug doen om met een frisse wind weer te gaan knallen als community.

We hopen op al jullie steun, want een server met een geschiedenis van bijna 700.000 unieke haunties en 12.000 forum leden heeft de aandacht nodig van alle leden van de community :smile:. Vanuit veel verschillende hoeken is hulp altijd welkom en we stellen het zeer op prijs. Komende tijd gaan we deze lap tekst uitwerken op de server en zullen jullie zeker het een en ander geüpdatet zien worden. We doen dit op een manier waarbij we proberen niemand te benadelen en alle features te waarborgen.

Wanneer er nieuws is zal dit meteen vermeld worden.

~Het hele stafteam.
 
Laatste update:

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
26
Antwerpen
Sweet!!!!
 

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
Super mooi!,

Ik ben erg blij te lezen dat er weer moeite en tijd wordt gestoken in de server ik ben nu al een aantal jaar een trouwe speler van haunted en zal het ook erg jammer vinden als het ooit voorbij zou gaan.
ik heb de server in grote spelersaantallen meegemaakt en in de loop der tijd ook weer zien zakken helaas, ik hoop dat het met deze updates weer zal gaan stijgen en we er weer een gezellige boel van kunnen gaan maken!

Mijn steun heb je!
Vriendelijke groeten: Lars ;D
IGN: LarsGamerNL
 
  • Like
Reactions: xBennie

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nice! Het werd tijd voor een update!
Maar om eerlijk te zijn, is factions echt zo'n grote/drukke gamemode?
In potentie wel, maar ik denk dat kitpvp en factions prima te combineren zijn op 1 server. Gezien je makkelijk een systeem kunt maken dat je kits gebruikt dit je niet verliest in speciale mappen/arena's. Dit scheelt in server aantallen en onderhoud, en toch houd je alle pvp aspecten :) Hoop dat dit begrijpelijk is.
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
2015-06-30_17.49.58.png
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hey Remy. Ik vind het jammer daat CTF Weg is. Wil je dat alstjeblieft terug brengen?
Precies wat Quinten zegt. Verwacht komende tijd geen extra gamemodes, dat gaat ons niks opleveren op dit moment. We gaan eerst voor een stevige basis zorgen en vanuit daar natuurlijk met de community meegroeien.
 
  • Like
Reactions: whitch

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
  • Like
Reactions: whitch
Status
Niet open voor verdere reacties.