Haunted vraag van de week #10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Hallo beste spelers!

Met de opening van de nieuwe Survivalserver in het vooruitzicht, hebben we natuurlijk allemaal al een heus bouwplan bedacht. De ene Hauntie zet zijn bouwwerken mee over en de andere misschien wel niet. Ik ga weer helemaal opnieuw beginnen, vol uitdagingen en veel tijd dat ik kan spenderen aan het bouwen.

Mocht je als welkomstcadeau een uur iets mogen bouwen met alle blokken die je wilt gebruiken, wat zou dit dan zijn (Let op! : diamond- en vergelijkbare blokken kunnen niet gehakt worden voor losse items, puur bruikbaar om te bouwen) ?

De vraag van deze week luidt..

"Een uur unlimited blocks : Wat bouw jij??"

"Ik zou beginnen aan een groot attractiepark met een groot reuzenrad, lijkt me wel overigens wel leuk om daadwerkelijk te gaan bouwen in de nieuwe wereld".

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

blocks_minecraft_wallpaper_by_ishmanallenlitchmore-d62ejox.jpg
 

MiningThunder

Niet Verified
29 mrt 2017
94
5
92
29
Ergens in NL
Ik zou een groot "redstone house" maken denk ik, met alles werkzaam zoals in het echt. Van deurbel tot nachtlampje tot WC alles zou dan werkzaam moeten zijn.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Terraforming landschap
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Ik zou een Woodland Mansion nabouwen haha
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Ik zou dan van quarts een heel mooi modern gebouw maken van klei en stone combinatie.
En dan een hele grote huis. Waar ik al mijn opslag in kwijt kan.
En dan nog een heel stad erbij. Maar in een uur tijd? Ik denk dat ik snel moet wezen dan!
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Ik zou dan van quarts een heel mooi modern gebouw maken van klei en stone combinatie.
En dan een hele grote huis. Waar ik al mijn opslag in kwijt kan.
En dan nog een heel stad erbij. Maar in een uur tijd? Ik denk dat ik snel moet wezen dan!
Ik help je dan wel <3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.