Gedrag racisten

Status
Niet open voor verdere reacties.

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
Concept er zijn 3. soorten mensen op Haunted van reports.
1. De vaak reportende mensen ( zoals ik ) Altijd reporten iets wat je niet anstat, of als je niet zeker bent.
2. De af en toe rertpoers : Degene dat alleen reporten als het echt over de lijn gaat.
3. De mensen die niet reporten, en igenlijk ( theoretisch gezien ) Haunted gewoon ongezellig willen maken door ze niet te reporten. Dus kan diegen verder doen, lol. Een Ignore helpt Haunted NIET met mensen zoals die report hier. Reporten is het beste wat je kunt doen, al is die afgewezen, dan weet je de volgende keer dat je zo iets in die genre niet moet reporten.

ben het hier niet mee eens als jij rustig wil bouwen en er staat er een te hacken
reports kunnen ook on nodig zijn want mods vragen harde bewijzen niet als iemand kut zegt dat oh mag je dat wel of niet zeggen
oh ik report gewoon voor zekerheid tot op zekere maten moet je het door de vingers kunnen zien
 

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
belgen en nederlanders zijn hetzelfde ras, en dit kan dus per definitie geen racisme zijn ;)


ps, al is het inderdaad wel irritant dat ie het 20x herhaalt, en dan ook nog poep je moeder erbij haha, wat een zielig kindje zeg die belg :p
vroeger waren we benelux houd in belgie nederland luxembourg in feiten als we een donkere kerel voor zwarte uitschelden in de schaduw zijn we allemaal zwart

dus oordelen over kleur ras volk groepen is vaak onnodig
want we hebben allemaal een ding in gemeen dat we allemaal
Homosapien`s zijn houd in mensen
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
ben het hier niet mee eens als jij rustig wil bouwen en er staat er een te hacken
reports kunnen ook on nodig zijn want mods vragen harde bewijzen niet als iemand *** zegt dat oh mag je dat wel of niet zeggen
oh ik report gewoon voor zekerheid tot op zekere maten moet je het door de vingers kunnen zien
Ik vind van niet, de regels geldt voor iedereen, ikzelf report heel vaak als het wel een beetje erg is. Als het de F woord is, dan doe ik zelf nies, aangezien er veel mensen dat zeggen enzo, maar najah, is jouw mening he ^^
 

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
Ik vind van niet, de regels geldt voor iedereen, ikzelf report heel vaak als het wel een beetje erg is. Als het de F woord is, dan doe ik zelf nies, aangezien er veel mensen dat zeggen enzo, maar najah, is jouw mening he ^^

ik snap je ook hoor maar soms moet je schelden door de vingers kunnen zien hacks jah die report ik altijd
ook bij mensen die spammen report ik ook als ze niet stoppen
maar fuck shit klote dat zie ik door de vingers omdat het is niet echt scheldwoord

K***** A*** en ziektes vind ik wel te erg
 
  • Like
Reactions: RyanGo

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
men kan het inderdaad foutief algemener opvatten ja :p maar dan klopt het gewoon niet, het heeft een vaste definitie... is net als zeggen dat men het woord tafel ook algemener kan opvatten, om namelijk ook een stoel mee te bedoelen (die kan je ook gebruiken als tafel namelijk :p )
Er is veel discussie over wat nu de 'vaste definitie' van het begrip 'racisme' is. Dat blijkt maar weer hieruit. :)
 

Timlee117

Niet Verified
3 jan 2015
27
5
47
27
Man wat een gezeik hier over gedrag iedereen moet volwassen worden en slim zijn om mensen te ignoren als ze vervelend zijn maak er geen groter probleem van dan er nu hier is aub. >.>
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ingoren is geen goede manier om een probleem op te lossen...
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Indd, het maakt 't juist erger, dan kan die persoon gewoon 10 andere mensen lastigvallen. Hoe ik nu denk, is dat jij je er neits van aantrekt en dat je die mensen gewoon op Hunted wil laten zonder straf. Als jij nu zo gemeen tegen je leeraar doet krijg je toch ook een waarschuwing of straf? Nou dit is juist hetzelfde, alleen zijn wij allemaal de leerlingen, en moeten we met elkaar leren omgaan zonder enige problemen. Er zullen er natuurlijk altijd wel zijn zoals in deze geval, maar daar dient de Report topic ervoor.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
true, reporten is goed hoor, zeker als mensen echt te ver gaan....
voor iedereen ligt die grens ergens anders... ikzelf vind: "hollanders zijn dom, poep je moeder" niet echt schelden, ik moet er juist meer om lachen ... iedereen weet toch dat juist de belgen dom zijn ^^

:p
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Pelle wat is hier een disagree aan?
Omdat je in minecraft niet op dat soort kleine dingen let, in minecraft maak je veel meer typfouten dan op bijvoorbeeld een forum. Ik vind t niet echt een reden om iemand dom te vinden.
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Omdat je in minecraft niet op dat soort kleine dingen let, in minecraft maak je veel meer typfouten dan op bijvoorbeeld een forum. Ik vind t niet echt een reden om iemand dom te vinden.
Was maar grapje man nie gelijk zo opvatten tis maar een klein kind dat 'poep' loopt te zeggen op de server laten hem dat lekker zeggen het is gwn dom gedrag
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Was maar grapje man nie gelijk zo opvatten tis maar een klein kind dat 'poep' loopt te zeggen op de server laten hem dat lekker zeggen het is gwn dom gedrag
Ik weet dat het dom gedrag is en dat het een grapje was, maar met een grapje kan je het toch ook niet eens zijn :).
Maar laten we niet verder offtopic gaan.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik vind persoonlijk dat hier genoeg meningen gedeeld zijn en dat op dit topic een slotje mag. ;)
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Of, we kunnen de topic door laten gaan met andere onderwerpen haha
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Pizza Funghi *-*
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Status
Niet open voor verdere reacties.