dynmap ontzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kippekiller

Niet Verified
19 jun 2014
46
2
122
hallo hoe kan ik het uitzetten dat mensen mij zien op de dynmap ik wil niet dat mensen mijn ice plains biome gaan griefen of claimen

en als dat niet kan kan er dan wel een command voor komen
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
de algeme command daarvoor is /dynmap hide
maar die is op de server geblokkeerd
heb ik zelf ook al geprobeerd daarom weet ik dat en de command weet ik van een andere server waar het wel werkte
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
of gewoon je spul claimen, is er niks aan de hand
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
ik begrijp zijn punt wel want soms is het wel irri want dan wil je iets bouwen komen er allemaal mensen kijken
 
X

xEvilCraftx

Guest
rick zei:
ik begrijp zijn punt wel want soms is het wel irri want dan wil je iets bouwen komen er allemaal mensen kijken
Claimen is het woord jongen ;).
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
zet ook je teleport uit met /tptoggle , dan kunnen er geen ongewenste mensen naar je teleporten, natuurlijk kunnen zij wel nog gewoon naar jouw coordinaten teleporten... maja, gelukkis is naar een coordinaat teleporten toch alleen beschikbaar voor ranks, en mensen met ranks gaan het heus niet riskeren je te griefen... want dan worden ze gebanned en hebben ze dus voor niks hun rank gekocht :PPP dus no worries :)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
6910 100 -200 is een voorbeeld van een mooie grote biome met die gekke ijs stekels enzo... op de dynmap zijn ze heel makkelijk te vinden, witte gebieden met licht blauwe rondjes overal ;) ze zijn helemaal niet zeldzaam, dus ik snap ook niet zo goed waarom mensen naar em willen teleporten zoals arag :P

gebruik dus /tppos 6910 100 -200 , en huppakee je kan zo'n biome zien :P

800px-Ice_Plains_Spikes.png



-
Btw, er is ook niet veel te halen, het enige unieke in die biomes zijn packed ice en snowblocks..... heb je niet veel aan behalve dan dat packed ice blocks niet kunnen smelten in tegenstelling tot normale ice blocks ;)
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
werkt /tppos dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.