Deem here #2

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
Halloooooooooo daar ben ik weer met een nieuw 'Stel jezelf voor!' topic. Waarom? Ten eerste verveel ik me atm en zit ik lekker met mn vader in de tuin op een mooie Vaderdag / zondag. :) Ten tweede omdat er sinds de laatste 'Stel jezelf voor!' van mij een hoop gebeurd is.
Zoals de meeste mensen mij kennen was ik altijd de vriendin van Danny / DannyPX en daar had ik een leuk tijdje mee (090116 - 010616). Maar het ging uit, omdat ik steeds minder dingen van hem ging geloven en hij dus ook loog en vreemdging .-. (Sry als k m zo naar beneden haal, is wel zo).
Nu na al die tijd is er weer wat gebeurd, 16 mei had ik een meeting met @Yersios1812 , 20 mei een meeting met @ItzCatty . :3
----------
Op dit moment ben ik:
- 14 jaar oud.
- Nog steeds verslaafd aan meloenen en tekenen.
- Een raar gestoord en random kind.
- Leftyyy ❤ (reageer ff als je ook linkshandig bent. :D)
- Bezig met wat projecten zoals PTB. Cx
- Nightcore verslaafd.
- 1 meter 78.
- Gek kind dat graag Anime kijkt.
- Nog meer vage dingen.
----------
Favo dingen:
Fav kleur: Paars
Fav eten: Meloen
Fav sport: Softbal (bij Twins :))
Fav kleertjes: Ehh, ligt eraan wat voor weer het is, ik draag het meeste gwn skinny broekjes met T-Shirt en een vest.
Fav spel: MC ofc.
----------
Waar kun je me vooral vinden?:
Eh, als ik Haunted speel speel ik vooral Miners (hier op ben ik Rank W, wil heel graag naar X .-.). Soms op Survival als k @bart134kok stalk ofzo of gwn voor de lol. xD Af en toe ben ik ook te vinden op Creative, Paintball, Skyblock en al die zooi. :3
----------
Nog wat random dingen over me:
- Mijn 'echte' naam is Demi, zoals makkelijk af te leiden valt van deze naam maar toch word ik het liefste Deem genoemd, of soms Melon. Why? Idk. Ik word vaker bij mijn bijnamen genoemd dus ik vind Demi nie meer zo mooi klinken. XD
- Ik zit atm in de 2e klas, over 2 weken is voor mij de PWW (proefwerkweek) en k ga echt hartstikke dood maarja. xD Denk wel dat t lukt om in de 3e te komen. :D
- Ik zit op softbal, vergelijkbaar met honkbal maar het is ietsjes anders, en nee, softbal is niet voor 'Softies' t is pittig zat. :')
- Ik heb echt een hekel aan talen leren, maar haal dr altijd wel kapot goede cijfers voor dus k doe iets goed. ._.
- Wiskunde, Biologie, Aardrijkskunde en Geschiedenis vind ik echt kapot moeilijke vakken. Ohwja Natuurkunde is ook moeilijk. :)
- Kheb nu als de pww begint 2 jaar Spaans gevolgd dus k kan wel wat. ^-^ Had op 20 mei examen in Spaans, zelfde dag dat ik Luca ging meeten. :p
----------
Einde van dit zinloze topic, doei.
Pizza is lekker.
Meloenen ook.
 
Laatste update:

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Hoi Deem Welkom in de Haunted-club :) Suc6 met je proefwerkweek!
Mvg Luckie07
 
  • Like
Reactions: Deem

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Halloooooooooo daar ben ik weer met een nieuw 'Stel jezelf voor!' topic. Waarom? Ten eerste verveel ik me atm en zit ik lekker met mn vader in de tuin op een mooie Vaderdag / zondag. :) Ten tweede omdat er sinds de laatste 'Stel jezelf voor!' van mij een hoop gebeurd is.
Zoals de meeste mensen mij kennen was ik altijd de vriendin van Danny / DannyPX en daar had ik een leuk tijdje mee (090116 - 010616). Maar het ging uit, omdat ik steeds minder dingen van hem ging geloven en hij dus ook loog en vreemdging .-. (Sry als k m zo naar beneden haal, is wel zo).
Nu na al die tijd is er weer wat gebeurd, 16 mei had ik een meeting met @Yersios1812 , 20 mei een meeting met @ItzCatty . :3
----------
Op dit moment ben ik:
- 14 jaar oud.
- Nog steeds verslaafd aan meloenen en tekenen.
- Een raar gestoord en random kind.
- Leftyyy ❤ (reageer ff als je ook linkshandig bent. :D)
- Bezig met wat projecten zoals PTB. Cx
- Nightcore verslaafd.
- 1 meter 78.
- Gek kind dat graag Anime kijkt.
- Nog meer vage dingen.
----------
Favo dingen:
Fav kleur: Paars
Fav eten: Meloen
Fav sport: Softbal (bij Twins :))
Fav kleertjes: Ehh, ligt eraan wat voor weer het is, ik draag het meeste gwn skinny broekjes met T-Shirt en een vest.
Fav spel: MC ofc.
----------
Waar kun je me vooral vinden?:
Eh, als ik Haunted speel speel ik vooral Miners (hier op ben ik Rank W, wil heel graag naar X .-.). Soms op Survival als k @bart134kok stalk ofzo of gwn voor de lol. xD Af en toe ben ik ook te vinden op Creative, Paintball, Skyblock en al die zooi. :3
----------
Nog wat random dingen over me:
- Mijn 'echte' naam is Demi, zoals makkelijk af te leiden valt van deze naam maar toch word ik het liefste Deem genoemd, of soms Melon. Why? Idk. Ik word vaker bij mijn bijnamen genoemd dus ik vind Demi nie meer zo mooi klinken. xD
- Ik zit atm in de 2e klas, over 2 weken is voor mij de PWW (proefwerkweek) en k ga echt hartstikke dood maarja. xD Denk wel dat t lukt om in de 3e te komen. :D
- Ik zit op softbal, vergelijkbaar met honkbal maar het is ietsjes anders, en nee, softbal is niet voor 'Softies' t is pittig zat. :')
- Ik heb echt een hekel aan talen leren, maar haal dr altijd wel kapot goede cijfers voor dus k doe iets goed. ._.
- Wiskunde, Biologie, Aardrijkskunde en Geschiedenis vind ik echt kapot moeilijke vakken. Ohwja Natuurkunde is ook moeilijk. :)
- Kheb nu als de pww begint 2 jaar Spaans gevolgd dus k kan wel wat. ^-^ Had op 20 mei examen in Spaans, zelfde dag dat ik Luca ging meeten. :p
----------
Einde van dit zinloze topic, doei.
Pizza is lekker.
Meloenen ook.
Ik kan niet wachten op een Deem here #3 xD
 
  • Like
Reactions: Deem

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
IK BEN ECHT LAAANNNGGG ;__;

MAAR HEY MELOENIE :>
 

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
@Deem
Halloooooooooo daar ben ik weer met een nieuw 'Stel jezelf voor!' topic. Waarom? Ten eerste verveel ik me atm en zit ik lekker met mn vader in de tuin op een mooie Vaderdag / zondag. :) Ten tweede omdat er sinds de laatste 'Stel jezelf voor!' van mij een hoop gebeurd is.
Zoals de meeste mensen mij kennen was ik altijd de vriendin van Danny / DannyPX en daar had ik een leuk tijdje mee (090116 - 010616). Maar het ging uit, omdat ik steeds minder dingen van hem ging geloven en hij dus ook loog en vreemdging .-. (Sry als k m zo naar beneden haal, is wel zo).
Nu na al die tijd is er weer wat gebeurd, 16 mei had ik een meeting met @Yersios1812 , 20 mei een meeting met @ItzCatty . :3
----------
Op dit moment ben ik:
- 14 jaar oud.
- Nog steeds verslaafd aan meloenen en tekenen.
- Een raar gestoord en random kind.
- Leftyyy ❤ (reageer ff als je ook linkshandig bent. :D)
- Bezig met wat projecten zoals PTB. Cx
- Nightcore verslaafd.
- 1 meter 78.
- Gek kind dat graag Anime kijkt.
- Nog meer vage dingen.
----------
Favo dingen:
Fav kleur: Paars
Fav eten: Meloen
Fav sport: Softbal (bij Twins :))
Fav kleertjes: Ehh, ligt eraan wat voor weer het is, ik draag het meeste gwn skinny broekjes met T-Shirt en een vest.
Fav spel: MC ofc.
----------
Waar kun je me vooral vinden?:
Eh, als ik Haunted speel speel ik vooral Miners (hier op ben ik Rank W, wil heel graag naar X .-.). Soms op Survival als k @bart134kok stalk ofzo of gwn voor de lol. xD Af en toe ben ik ook te vinden op Creative, Paintball, Skyblock en al die zooi. :3
----------
Nog wat random dingen over me:
- Mijn 'echte' naam is Demi, zoals makkelijk af te leiden valt van deze naam maar toch word ik het liefste Deem genoemd, of soms Melon. Why? Idk. Ik word vaker bij mijn bijnamen genoemd dus ik vind Demi nie meer zo mooi klinken. xD
- Ik zit atm in de 2e klas, over 2 weken is voor mij de PWW (proefwerkweek) en k ga echt hartstikke dood maarja. xD Denk wel dat t lukt om in de 3e te komen. :D
- Ik zit op softbal, vergelijkbaar met honkbal maar het is ietsjes anders, en nee, softbal is niet voor 'Softies' t is pittig zat. :')
- Ik heb echt een hekel aan talen leren, maar haal dr altijd wel kapot goede cijfers voor dus k doe iets goed. ._.
- Wiskunde, Biologie, Aardrijkskunde en Geschiedenis vind ik echt kapot moeilijke vakken. Ohwja Natuurkunde is ook moeilijk. :)
- Kheb nu als de pww begint 2 jaar Spaans gevolgd dus k kan wel wat. ^-^ Had op 20 mei examen in Spaans, zelfde dag dat ik Luca ging meeten. :p
----------
Einde van dit zinloze topic, doei.
Pizza is lekker.
Meloenen ook.
Welkom! Veel uitleg! Ik ken je wel niet! -Milan
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Luistert Nightcore, Meet mensen via MC, Kijkt naar Anime,.







HAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH

how about you Neon?
al die jongens die jij meet via een bepaalde site is normaal dan?
doe gwn normaal man, niks tegen anime tho vind er niks aan ofso, maar dr is niks mis mee, weet zeker dat jij ook anime kijkt Neon!
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
how about you Neon?
al die jongens die jij meet via een bepaalde site is normaal dan?
doe gwn normaal man, niks tegen anime tho vind er niks aan ofso, maar dr is niks mis mee, weet zeker dat jij ook anime kijkt Neon!
BUUURRRNNNN

Dionnie is held.