Wat voor een cijfer geven jullie hauntedmc?

Wat voor een cijfer geven jullie hauntedmc?


  • Total voters
    25
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Super_Explosion

Niet Verified
8 aug 2017
12
0
73
18
Ik heb dit topic geplaatst omdat ik me gewoon afvraag wat andere mensen nou eigenlijk van hauntedmc vinden, zelf geef ik de server een 10, omdat ik vind dat deze server behoorlijk leuke extra's heeft, en leuke games.
 

_Thijs_

Niet Verified
25 dec 2014
5
3
40
Een 9 het is een geweldige server, maar ik geef het een 9 omdat geen enkele server perfect is. Overal kan verbetering in, toch?
Groetjes JustThijsNL
 

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
Een 7tje, Omdat ik de tijden vroeger beter vond. Ik ben ook een pvper en ik mis de drukte op o.a. kitpvp & factions :>
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Een dikke vette 1 :tearsofjoy:
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Een welverdiende 8.
Ik vind dat er wat meer events moeten komen dan komen er veel spelers bij elkaar gezellig.
Voor de rest vind ik het goed!
 

JamyJames

Niet Verified
31 jul 2017
1
0
13
ik vind de server wel leuk maar ik vind niet dat je er ranks mag kopen want dat is niet eerlijk voor andere spelers dus daarvoor geef ik een 6
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
ik vind de server wel leuk maar ik vind niet dat je er ranks mag kopen want dat is niet eerlijk voor andere spelers dus daarvoor geef ik een 6
Sorry maar hier ga ik in. Hoezo is dat niet eerlijk ? Mensen betalen ervoor, met 't geld dat ze verdient hebben door te werken/zakgeld/Verjaardag enzovoort. Dat is hun persoonlijke keuze om geld daar aan uit te geven. Je krijgt er zeker voordelen mee, maar zonder die voordelen kun je evengoed spelen. Het is niet pay2win ;) En het geld helpt de server bestaand houden. :)
 
Laatste update:

Super_Explosion

Niet Verified
8 aug 2017
12
0
73
18
ik vind de server wel leuk maar ik vind niet dat je er ranks mag kopen want dat is niet eerlijk voor andere spelers dus daarvoor geef ik een 6
Kan inderdaad best oneerlijk zijn voor die spelers maarja de server moet toch onderhouden worden en dat kost niet zomaar even een zakcentje maar dat kost bij zon grote server best veel maar player of rank we zijn gelijk.
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
ik vind de server wel leuk maar ik vind niet dat je er ranks mag kopen want dat is niet eerlijk voor andere spelers dus daarvoor geef ik een 6
Dat heeft niks met oneerlijkheid te maken. De server kost klauwen met geld, vandaar dat er inkomsten nodig zijn. Bovendien blijft het een vrije keuze van spelers en hebben spelers zonder rank een net zo goed complete speelervaring, alleen zonder de extra optionele bonussen.

Maar goed we gaan hier niet over verder in dit topic, daar is het niet voor bedoeld.
 

EndieDragon

Niet Verified
Een dikke, vette, 10
Waarom? Dit is de leukste server waar ik ooit op heb gespeeld aardige staff, veel vrienden gemaakt (en sommige spelers kennen me dus) alle gamemodes zitten goed in mekaar, genoeg gamemodes om je te vermaken dus, grappige betaalsysteem (tokens, skycoins) , goede website en betaalsystemen IG... HELEMAAL TOPPIE!! :D
 
Laatste update:

Super_Explosion

Niet Verified
8 aug 2017
12
0
73
18
Dat heeft niks met oneerlijkheid te maken. De server kost klauwen met geld, vandaar dat er inkomsten nodig zijn. Bovendien blijft het een vrije keuze van spelers en hebben spelers zonder rank een net zo goed complete speelervaring, alleen zonder de extra optionele bonussen.

Maar goed we gaan hier niet over verder in dit topic, daar is het niet voor bedoeld.
De owner geeft gesproken:smile:.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
een 7 er is altijd ruimte voor verbetering, het zou nooit een 10 zijn wat niks is perfect :P
Een 10 staat ook niet voor perfectie.. snap niet dat die gedachte bij zoveel mensen hangt. De 10 staat voor uitmuntend, niet te overtreffen in zijn soort. Het synoniem perfect gaat bij deze niet op naar mijn mening.
 

sparky_niels

Niet Verified
29 jul 2017
1
0
28
16
Dit is de aller aller aller beste server die ik ooit in mijn leven heb geien een dikke dikke dikke dikke dikke 10 ik zou hem wel een 10000000000000000000000000000000000000 geven ofzo idk welk getal dat is xD
 

Super_Explosion

Niet Verified
8 aug 2017
12
0
73
18
Dit topic blijft nog open tot 17:03 en rond die tijd wordt ook de uitslag in de shoutbox ,dit topic en de hele server bekend gemaakt.
 
Laatste update:

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Een 10 staat ook niet voor perfectie.. snap niet dat die gedachte bij zoveel mensen hangt. De 10 staat voor uitmuntend, niet te overtreffen in zijn soort. Het synoniem perfect gaat bij deze niet op naar mijn mening.
dat is jou mening en niet die van mij :P 10 staat voor mij gewoon om perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.