Wanneer krijgt iemand ban voor hacks?

Moet je permban krijgen als je hackt?

  • Ja, iedereen die op hacks word betrapt met hacks moet permanent worden

    Votes: 12 75,0%
  • Nee, op een paar uitzonderingen na of kleinere hacks?

    Votes: 4 25,0%

  • Total voters
    16
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Zoals sommige weten zijn Gamingmetjordin, Mongol, Heroebrain ook geunbanned ik vraag me af want deze alle 3 hadden hacks gerecord gwn hacks Punt. Maar waarom worden zij geunbanned kan de staff @remymine @dauwdruppel of andere mij uitleggen waarom deze hackers een unban krijgen dan valt heel het systeem van Hacker = Perm in elkaar.


Bestand heroebrain01 op prison unbanned?

Bedankt,
Evil
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2015-01-17 om 16.38.02.png
    Schermafbeelding 2015-01-17 om 16.38.02.png
    37,7 KB · Bekeken: 191

Mauricejes

Niet Verified
7 sep 2014
17
0
67
23
ik speel soms op anderen servers waar hacks mogen en ik heb 1 X per ongelijk 1 Sec in de lobby gejoint met hacks nog aan. is dat dan ook een ban?
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Hacks is normaal gesproken gewoon een Perm ban.
Maar er word ook gekeken naar welke hacks je gebruikt, hoe oud je bent en hoe je reageerd op de bann(misschien zijn er nog wel meer dingen maar die weet ik niet) ;)
Dus dan kan het soms voorkomen dat de speler geen Perm ban krijgt ;)
 

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Gwn ban krijgen, als er maar genoeg bewijs is (vind ik). Ik weet niet hoe de mods/admins/owner er over denken/denkt. Hacks=Ban
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Hacks is normaal gesproken gewoon een Perm ban.
Maar er word ook gekeken naar welke hacks je gebruikt, hoe oud je bent en hoe je reageerd op de bann(misschien zijn er nog wel meer dingen maar die weet ik niet) ;)
Dus dan kan het soms voorkomen dat de speler geen Perm ban krijgt ;)
maar warm krijgt iemand die vroeger "gehackt" had die verongeluk geubanned is na 3 maanden .legit spelen weer banned is voor zijn verleden terwijl hij eerlijk toegaf dat ie ooit is gebanned voor hacks.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
volgens mij wordt het per geval bekeken, er is niet een duidelijke preciese regel met "als je hieraan voldoet krijg je unban"....

misschien word ook wel gekeken of je alleen de hack perongeluk aan had en er niet echt veel mee gedaan hebt, of dat je de hack echt hard gebruikte om bijvoorbeeld heel rijk te worden of hele hoge scores te halen in pvp ;)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Diverse factoren spelen een rol, hoe hard is het bewijs, hoe lang werden de hacks gebruikt, heeft de speler in kwestie een goede reputatie of is het een nieuwe speler, hoe oud is de persoon in kwestie etc etc. Het is niet zo zwart/wit als het lijkt, bepalen we inderdaad per geval.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Maar in sommige situaties zijn hacks toch handig?

Bijvoorbeeld als je items vind op de plot van Prison/Miners die niemand op de gamemode hoort te hebben via X-Ray? Of krijg je daar ook een ban voor?
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Maar in sommige situaties zijn hacks toch handig?

Bijvoorbeeld als je items vind op de plot van Prison/Miners die niemand op de gamemode hoort te hebben via X-Ray? Of krijg je daar ook een ban voor?
X-ray mag sowieso standaard niet en is instant ban.... zelfs al gebruik je X-ray om goede dingen te doen ;)

(dus haal het maar gauw van je PC af! :P :D )
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Diverse factoren spelen een rol, hoe hard is het bewijs, hoe lang werden de hacks gebruikt, heeft de speler in kwestie een goede reputatie of is het een nieuwe speler, hoe oud is de persoon in kwestie etc etc. Het is niet zo zwart/wit als het lijkt, bepalen we inderdaad per geval.
Remy een vriend van me had *hacks* maar hij is toen perongeluk geurende 2e kans dus, hij heeft 3 maanden legit gespeeld IGN: JustinThaMiner Dauwdruppel vroeg aan hem of hij ooit was gebanned voor hacks hij was eerlijk hij werd gebanned maar hij heeft wel bewezen dat hij .legit 3 maanden op de server speelt waarom iemand die hackt, toegeeft dat ie hackt en dan geen permban heeft zit mij dwars en waarom nu? juist nu er gezegd is Hacken doe het niet Permban punt. Dus als zij? een 2e kans hebben vind ik dat Justin die zijn 2e kans bewezen heeft dat hij niet hackt? gebanned is. Kan je dan even naar dit geval kijken?
Dank je wel remy voor het uit leggen.
#hackFreeHaunted play .legit
Evil
 
  • Like
Reactions: Pelle

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
remy heeft het net uitgelegd.... het gaat niet zo van "ja die heeft een unban, dus die andere moet ook een unban"
neen, het word per geval apart bekeken... dus laat ik remy maar nog een keertje quoten en lees het goed:


dus kom aub niet nog een keer aanzetten met " ja maar die persoon had ook een unban" en "bla bla was 2e kans en bewezen dat ie al 3maanden legit speelt bla bla"
het is toch al uitgelegd?
Duh zie ik toch ook wel ik vraag of hij naar die situatie die ik net beschreven heb wil bekijken een dan wil kijken als elke geval apart is? Ik snap da heus wel.
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Ik vind dat t ook mee moet tellen of je eerlijk bent geweest, dat je het toegeeft dus. En niet zoals heel veel hackers zeggen dat ze gewoon heel pro zijn....
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik vind dat t ook mee moet tellen of je eerlijk bent geweest, dat je het toegeeft dus. En niet zoals heel veel hackers zeggen dat ze gewoon heel pro zijn....
Jah drm maar ze zeiden als je loog dan had je geluk -.-
LOL
 
  • Like
Reactions: Pelle

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Duh zie ik toch ook wel ik vraag of hij naar die situatie die ik net beschreven heb wil bekijken een dan wil kijken als elke geval apart is? Ik snap da heus wel.

maar je hebt het dus letterlijk over:
"ja maar die persoon heeft unban gehad, dus ik vind dat mijn vriend ook unban moet krijgen"
en zo werkt het niet ;)
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
maar je hebt het dus letterlijk over:
"ja maar die persoon heeft unban gehad, dus ik vind dat mijn vriend ook unban moet krijgen"
en zo werkt het niet ;)
Nee hahaha ik vraag of hij naar dit geval wil kijken omdat hij zei elk geval word apart bekeken maar weet je nvm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.