Waar zou mijn claim zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roylol010

Niet Verified
24 feb 2016
6
4
42
21
Rotterdam
Goeeeededag! :)

Ik wacht nu al zeker zo'n 6 maanden tot de nieuwe survival geopend is. En daar is ie dan! Helemaal super. De staff heeft in die 6 maanden natuurlijk zijn uiterste best gedaan om de survival zo snel mogelijk weer draaiend te krijgen. En daar heb ik dan ook alle respect voor! Helaas is bij mij het geval nog dat mijn claim nog niet is overgezet. En dat kan natuurlijk komen doordat de staff nog steeds hard bezig is met de server. Maar dat is voor mij helaas erg vaag, en wanneer ik aan een van de staff leden vraag, hoever men met de survival is. Wordt er of niet gereageerd of gezegd 'ik kijk zo voor je'. Natuurlijk weet ik dat ik geduld moet hebben, en dat er wordt gevraagd niet te vragen waar je claim is. Maar het enige wat ik graag wil weten is hoever de staff met het overzetten is. Ik hoor het graag. En ik wacht met geduld.

Met vriendelijke groet,
Roy
mc: Roylol010
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev

Roylol010

Niet Verified
24 feb 2016
6
4
42
21
Rotterdam
Ben er zojuist achter gekomen dat ik (volgens het forum) niets geschreven heb toen. Wat onwijs raar is want ik weet 100 procent zeker dat ik toen een bericht aangemaakt heb! Het enige wat ik weet is dat mijn claims nog wel in de claimlist staan. Maar daar is het dan zeker al te laat voor?? :(
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
Ben er zojuist achter gekomen dat ik (volgens het forum) niets geschreven heb toen. Wat onwijs raar is want ik weet 100 procent zeker dat ik toen een bericht aangemaakt heb! Het enige wat ik weet is dat mijn claims nog wel in de claimlist staan. Maar daar is het dan zeker al te laat voor?? :(

Nou je kunt nog altijd een ticket erover maken als ze tijd hebben kunnen ze eventueel je claim overzetten. MELD zeker je coords door.
 
  • Like
Reactions: Roylol010

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Nou je kunt nog altijd een ticket erover maken als ze tijd hebben kunnen ze eventueel je claim overzetten. MELD zeker je coords door.

Helaas is via support niet meer mogelijk, iedereen had half jaar de tijd gehad om op te geven.
 
  • Like
Reactions: Maaraa

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hey Roylol010, als je wilt kan ik een huisje voor je maken. Ik speel bijna niet meer maar als iemand hulp nodig heeft kan er altijd wat geregeld worden. Stuur even een berichtje dan spreken we even af wat voor huis enz.
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Roylol010

Niet Verified
24 feb 2016
6
4
42
21
Rotterdam
Helaas is via support niet meer mogelijk, iedereen had half jaar de tijd gehad om op te geven.
Ik begrijp inderdaad dat er een half jaar lang de mogelijkheid is geweest om je eigen claim op te geven. Maar dit heb ik dan ook naar mijn weten gedaan. Ik wacht zelf ook al een half jaar lang tot dat ik weer kon beginnen met survival. Ik vind het dan zelf ook jammer dat er ergens iets fout is gegaan. En dat het dan voor mij niet mogelijk zou zijn, dat mijn claim overgezet kan worden. Nogmaals ik begrijp het. En ik begrijp ook dat de staff na een half jaar lang werken er ook een eind aan wil breien. Dit respecteer ik. Zelf baal ik wel, dat er geen mogelijke oplossing gevonden kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.