Vorige week op prison 30/09/17

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foxrazu

Niet Verified
27 jul 2017
8
2
40
23
de laatste tijd zijn de mods echt niet op tijd geweest op party mine die normaal altijd plaats vindt rondt zaterdag om 8 uur we hebben ongeveer tot 20:50 gewacht nog steeds niets dan ben ik het maar af getrapt sommige mensen zeggen dat er party mine rond 21:15 of 21:40 was dat weet ik niet zeker was er niet bij dit moet echt eens na gekeken geworden mvg Foxrazu

ander onderwerp op prison is echt veel ruzie soms er moeten echt weer eens meer mods ingeschakeld worden op prison soms zijn er ook onduidelijke dingen mensen maken hun eigen regels enz...... (weet niet meer op te sommen) hopelijk wordt er iets aan gedaan mvg Foxrazu
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
de laatste tijd zijn de mods echt niet op tijd geweest op party mine die normaal altijd plaats vindt rondt zaterdag om 8 uur we hebben ongeveer tot 20:50 gewacht nog steeds niets dan ben ik het maar af getrapt sommige mensen zeggen dat er party mine rond 21:15 of 21:40 was dat weet ik niet zeker was er niet bij dit moet echt eens na gekeken geworden mvg Foxrazu

ander onderwerp op prison is echt veel ruzie soms er moeten echt weer eens meer mods ingeschakeld worden op prison soms zijn er ook onduidelijke dingen mensen maken hun eigen regels enz...... (weet niet meer op te sommen) hopelijk wordt er iets aan gedaan mvg Foxrazu
Goed dat je het even meld. Dit is niet de eerste keer dat ze te laat zijn op de party mine of de dropparty's... Wat betreft de ruzies en de eigen regels: kunnen ze waarschijnlijk weinig aan gaan doen want tja mensen blijven hun eigen regeltjes toch bij verzinnen zodat zij in het voordeel blijven.
 
  • Like
Reactions: Foxrazu

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
ruzies zullen idd blijven bestaan alleen kan er wel een grens getrokken worden om het speel plezier te behouden danwel te vergroten.
 
  • Like
Reactions: Foxrazu

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Laatste tijd hebben de meeste mods het druk, o.a dus ik. Ik probeer er elke zaterdag te zijn, maar dat lukt niet altijd bij alle Mods.
 

Foxrazu

Niet Verified
27 jul 2017
8
2
40
23
Laatste tijd hebben de meeste mods het druk, o.a dus ik. Ik probeer er elke zaterdag te zijn, maar dat lukt niet altijd bij alle Mods.
ahzo maar het zou toch niet mogen ofwel dat de bepaalde mods afwezig zijn?
 

mightypanda

Niet Verified
11 okt 2017
2
0
13
21
zoals mightypanda18 die dreigt altijd door in zijn shop te verkopen of met unteamen ik wil wel niet dood in pvp zone wandt ik doe nooit iemand kwaat #badatpvp drm dat ik de meeste mensen niet meer vertrouw en ook altijd die mensen van een hogere rang met hun eco prijzen dit moet ook echt stoppen zo gaan de abc rank's direct naar ghi of jkl wat eigenlijk een soort van boosten is (mijn mening) en dan sommige willen keys van factions of skyblock enzo kunnen ze al hou snel ranken enz en vroeger kreeg je super veel geld voor een notch en nu bijna niets meer en beacon wat is dat nog waardt niemand koopt het en je kan het nergens sellen zou het dan geen idee zijn om een soort van shop te maken bij party mine ofzo iets #iknow gaat er niets van komen maar tis een idee
k bedreig jou helemaal niet of jij moet iets bedreigen vinden wat ik niet bedreigen vind en je zeurt over boosten maar zelf doe je het net zo hard en dan ga je lopen janken over keys je verkoopt ze ook gwn voor 100k net zoals de rest dus STFU
 

mightypanda

Niet Verified
11 okt 2017
2
0
13
21
de laatste tijd zijn de mods echt niet op tijd geweest op party mine die normaal altijd plaats vindt rondt zaterdag om 8 uur we hebben ongeveer tot 20:50 gewacht nog steeds niets dan ben ik het maar af getrapt sommige mensen zeggen dat er party mine rond 21:15 of 21:40 was dat weet ik niet zeker was er niet bij dit moet echt eens na gekeken geworden mvg Foxrazu

ander onderwerp op prison is echt veel ruzie soms er moeten echt weer eens meer mods ingeschakeld worden op prison soms zijn er ook onduidelijke dingen mensen maken hun eigen regels enz...... (weet niet meer op te sommen) hopelijk wordt er iets aan gedaan mvg Foxrazu
en net zoals fox zegt Miningthunder die laat de PM pas om 10over8 en stopt hem dan 15over8
 

Foxrazu

Niet Verified
27 jul 2017
8
2
40
23
k bedreig jou helemaal niet of jij moet iets bedreigen vinden wat ik niet bedreigen vind en je zeurt over boosten maar zelf doe je het net zo hard en dan ga je lopen janken over keys je verkoopt ze ook gwn voor 100k net zoals de rest dus STFU
we zijn nu weer vrienden toch ???? ps ja srry he i'm scared ik zit al zo ver in prison en als ik alles kwijt zou zijn dan pfffff ik heb vroeger echt een depressie gehad en dat was kut en ik wil niet door prison nog meer in de put zitten wandt vorig jaar was het echt kut op shool
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Verdere discussie is niet nodig. @Leanaci ->Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.