Uitbreiding /warp farm?

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
In de recente updates zijn veel nieuwe blokken toegevoegd aan Minecraft. Dit zorgt uiteraard voor veel nieuwe mogelijkheiden bij het bouwen. Maar sommige van deze blokken zijn echt een struggle om op grote schaal te bemachtigen. Ik dacht aan bijvoorbeeld de nieuwe wood blokken uit de nether. Het lijkt mij persoonlijk onlogisch dat de andere wood types (die al redelijk vaak voorkomen in de overworld), in de farm staan, maar de nether wood types die schaarser zijn dan niet in de farm.

Ook dacht ik aan andere blokken zoals deepslate, calcite, blackstone, tuff, etc. Omdat dit blokken zijn die niet OP zijn om in quantity te farmen (toch niet dat ik weet) en soortgelijke blokken zijn al te vinden in /warp farm.

Als ik maar 1 blok kan requesten zou het dan toch warped woord zijn (die blauwe uit de nether), omdat ik deze persoonlijk veel gebruik.

Het zou natuurlijk leuk zijn moesten die andere er ook bij komen zodat de farm wat meer aanbod geeft dan de blokken die er nu zijn.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Zeer goed idee. We zullen de farm indeling opnieuw samenstellen binnenkort.

Ik kan alleen niet garanderen dat elk blokje erin komt, maar ik ben het in ieder geval eens met de nether blocks en zeker de deepslate.
 
  • Like
Reactions: Nyborh