'qzexa tower 2.0'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
'Qzexa Tower 2.0'
Omdat ik en andere mensen de stop van 'Qzexa Tower' jammer vonden komt d'r; 2.0.
Deze toren is 't zelfde te bezoeken: '/warp qzexa'
Het gebouw zelf wordt ook anders. Veel overzichtelijker en niet alles door de war.
Heb je vragen, tips of klachten kan je me altijd bereiken in game of op 't forum.
Mvg. Qzexa, Colin.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Regels
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Niet schelden.
  • Niet griefen.
  • Niet disrespecteren.
  • Niet zeuren om add, hier zijn duidelijke regels voor.
  • Geen invisable pots.
  • Geen '/d'.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Team: Qzexa Tower 2.0'
'Solliciteren' kan via: https://hauntedmc.nl/forum/conversations/, of via een boekje bij de warp. ( /warp qzexa )

Waarbij je een conversatie aan moet maken met mij en dan stuur ik je een vragenlijstje door. =)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Owner: @Qzexa ( Qzexa )
Bouwer: @delfie ( Delfiee )
Helper:
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.