Survival Moii eem!

MrKeffieKeffer

God
MrKeffieKeffer
MrKeffieKeffer ✔
God
2 feb 2021
1
1
104
25
NLD - Drenthe - Assen
Dacht eens zo van, misschien toch ook maar eens even voorstellen xD

Ik ben MrKeffieKeffer, 21 jaartjes en kom uit het mooie Drenthe (Niks gaat boven Drenthe of Groningen :wink:)
Speel Minecraft al sinds Alpha 1.0, ja I know dat is al best een heule poos.

Mijn type bouwstijl is voornamelijk Medieval en Modern maar ook ik maak prachtige mooie vierkante dirthuisjes.
Ook vind ik het leuk om deel te nemen aan groeps projecten van mij part laat je mij alleen al minen :D
Enige tijd ervaring als Moderator en Admin op diverse Gmod en Minecraft Servers.

Ben niet altijd actief in de chat, maar vindt het wel gezellig om mij erin te mengen, kijk niet raar op want ik hou van droogkloten en heb eem very bad sense of Dark Humor.
En als ik wat doms zeg, noem mij vooral dan een Pindabrein.

Misschien ook wel leuk om te vertellen dat ik een groot Lego Verzamelaar ben en wordt gezien als AFOL. Ik verzamel voornamelijk de Modulaire gebouwen uit de Creator Expert serie. Wat ook een uitdaging zou zijn om ze na te bouwen in Minecraft Survival.

Als ik een paar dagen niet online ben, dan zit ik vermoedelijk CoD Cold War weer te nolifen of Washington DC schoon te vegen in The Division 2

Voor nu hou ik het voor gezien, als er eventuele vragen zijn, stel ze gerust ik bijt niet :kissingheart:


Vriendelijke groetjes

MrKeffieKeffer
 
  • Like
Reactions: Nookie_S5

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Welkom bij de community van HauntedMC! Ik hoop dat je een er een fijne en gezellige tijd hebt :). Als er vragen zijn, stel ze gerust aan de staff/spelers!
 
  • Love
Reactions: MrKeffieKeffer

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Alvast een warm welkom in deze leuke community!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hartelijk welkom en leuk dat je je voorgesteld hebt!