Geen Bug Mixed- ender egg

Status
Niet open voor verdere reacties.

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Ik probeerde net de ender egg te pakken maar ik zag dat deze en het altaar waar hij op staat protected is.
Hoort dit of is dit een bug?

Gr. 275wolf
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Lol, best wel naaiend voor je nu xD
 

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
ja, ik kom in die end ik denk omfg ik heb geluk zeg, de egg ligt er nog, ik snel piston gaan pakken, rot gezocht naar die piston, bleek ie uiteindelijk gwn in de 1ste kist te liggen ik snel weer naar die end probeer mn piston er naast te zetten en ik denk huh?! :s
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, maar het lijkt me waarschijnlijk dat dit zo hoort, want sinds de end open is, is er een HELE grote knok-partij gekomen om een ei'tje, waar ik ook in betrokken was xD nja, ik had btw het eerste egg "geclaimed" en toen wilde mensen het ook natuurlijk afpakken, dus, ik denk dat het zo hoort, want zo'n ruzie wil je niet zien xD
 

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
master, lees de titel
 

Stonetarget

Niet Verified
4 jan 2015
1
1
35
34
Ik heb zojuist hetzelfde probleem gekregen. het is behoorlijk zuur als je de ender dragon verslaat en zijn egg juist in de protected warp zone spawnd waar je niet mag minen/bouwen.

Ik zou alleen niet zo goed weten hoe dit zou kunnen verbeteren. De zone moet wel beschermd zijn anders kunnen mensen in principe een deathtrap bouwen. Kun je dit niet adhv screenshots melden bij de mods zodat je alsnog een ender egg kunt krijgen??

Hieronder even een voorbeeld printscreen :P

Naamloos.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.