Mcmmo krijgen lukt bijna niet

Vinden jullie deze punten goed?


  • Total voters
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
ik ben weer terug op factions (naikie123) alleen de eerste dingen die ik meteen merk is

1. Je kan nu epearl glitchen want er zit geen cooldown op je enderpearls.

2. De acrobatics farm werkt niet. vroeger kon je fences tot sky limit plaatsen met ladders en zo je acrobatics trainen maar dit werkt niet meer

3. Repair met cactus en boot werkt niet. in normale factions als je een boot met water bij een cactus zet zou je 3 x zo snel je armor durability moeten verliezen maar dit blijft bij dezelfde ticks

4 tnt cannons werken niet goed (heb ik gehoord) dit is ook een reden waarom veel mensen leaven

5 backpack dropt als je dood gaat persoonlijk vind ik dit niet zo erg maar wat is het punt van een backpack dan? waarom zou je het niet gewoon houden zoals dat vroeger was dat het zoals een echest werkte

6 Je hebt maar 1 kit en geen starter kit. je hebt nu alleen een kit als je een rank hebt. als je geen rank hebt kun je vrijwel niks alleen maar chain starterkitje in het begin maar je kan geen spawners kopen of iets dus als normaal iemand op de server die net begint is het onmogelijk om groot te worden zonder anderen,

ik denk dat als je weer alle kits toevoegd en die punten die ik besproken hebt daaraan gaat werken er weer meer mensen komen want ik probeerde mensen naar de server te halen en dan vroegen ze bijvoorbeeld : werkt de acrofarm nog en dan zei ik nee en toen haakte ze al af

met vriendelijke groet niek, ik wil niet afzeiken ik wil gewoon weer dat er veel mensen komen en dat het niet pay2win is zodat er meer mensen een kans hebben en niet alleen de mensen met een rank
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
meeste heeft niks met mcmmo te maken?
1 is remy al mee bezig
2 er zijn ook andere manieren om het te doen..... niet alleen dat.
3 klinkt als een bugg toen die tijd dus dat zal vast wel gefixt zijn. er is mending gebruik dat of een anvil of de mcmmo anvils...
4 geloof ik niks van heb nog niks gehoord er over denk dat mensen gewoon niet weten hoe ze het moeten maken.
5 klopt backpack (rugtas) het is niet iets waar je veilig wat in kan doen net als in echt kan ook gewoon uit gestolen worden dus hier als je dood gaat verlies je het ook gewoon beter opletten dus en af en toe leeg halen.
6 dat is toch het hele punt van factions samen groot worden....? en miss als je lief en aardig vraagt om wat extra kits miss gaat remy er wel over na denken er voor.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
1. Plugin hiervoor wordt gemaakt, is helaas geen een werkende variant beschikbaar.

2. McMMO update voortdurend en zij fixen zelf een heleboel dingen. Wij veranderen daar niks aan, dus als er iets veranderd is dan komt dat omdat de developers van mcmmo dat bepaald hebben. Dat gaan wij niet zelf veranderen in dat geval.

3. Kan komen door server optimalizaties van paper spigot. Ook hier valt niets aan te veranderen.

4. Tnt cannons moeten gemaakt worden zoals ze op 1.12 minecraft werken. Ik heb al vele werkende versies gezien, ook sand cannons, waarmee een heleboel bases zijn geraid. "Ze werken niet" is geen argument gezien ze bewezen wel werken.

5. Omdat het anders veel te OP is. Dan zouden we iedereen net zo goed /enderchest kunnen geven. Dit doen we niet omdat het het spel op diverse fronten van combat en raiding het spel te makkelijk maakt.

6. Hier kan ik mij niet in vinden. Een kit kun je eenmaal daags krijgen. Een speler heeft prima de mogelijkheden om te minen op de ruime map. Dat de starten kit ook een dagelijkse kit wordt is een andere discussie, dit wordt wellicht toegevoegd.

Wij streven niet naar de drukst bezette servers, maar de servers met een zo hoog mogelijke kwaliteit die ook behouden kan blijven, zo doende op de allerlaatste minecraft versie.
Dat spelers afhaken omdat een veel te makkelijke manier van levels verdienen door acrofarm niet meet werkt (voor zover ik weet is dit op andere manieren nog na te bootsen) zegt meer over die spelers dan over de server. Dat soort spelers zijn niet de doelgroep voor HauntedMC.

Ik snap je punten, maar we zijn als HauntedMC op zoek naar een gezonde natuurlijke groei van de community, personen die geven en nemen, praten en meedenken over HauntedMC en de community.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Hey @remymine

Ben er net een dagje, en hoor veel negativiteit over de factions server jammer genoeg. De meeste spelers die de server blijven verlaten houden meer van de 1.8 factions variant, en niet de 1.12 waarvan een aantal cruciale plugins nog niet beschikbaar zijn. Ook zijn veel dingen erg buggy, of werken niet. Zoals:

- Ik kan niet op Paarden/ezels rijden met een saddle in 1.8.
- Tnt cannons buggen/werken niet in 1.8, maar dit is dus al bekend.

Dit zijn maar de 2 dingen die ik momenteel heb opgemerkt, en heb ook geen interesse om de lijst langer te maken.

Persoonlijk hou ik meer van 1.7/1.8 en niet de nieuwere versies van Minecraft, en ik weet dat veel anderen die factions spelen van hetzelfde mening is.

Is het niet een betere oplossing om de factions server voorlopig op 1.8 te laten draaien, waarvan alle belangrijke plugins WEL beschikbaar zijn? Iedereen heeft liever een 1.8 server waarin alles wel werkt, gezien de reacties van vandaag en de reactie van de spelers die neigen te vertrekken.

Je praat over kwaliteit, persoonlijk denk ik dat factions van betere kwaliteit zal zijn als je voorlopig de basis op 1.8 houd, en niet 1.12 waarvan je nog cruciale plugins mist.

Mocht ik iets verkeerd hebben begrepen verneem ik dat graag van je.

Come on, meet somewhere halfway ;).
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Hey @remymine

Ben er net een dagje, en hoor veel negativiteit over de factions server jammer genoeg. De meeste spelers die de server blijven verlaten houden meer van de 1.8 factions variant, en niet de 1.12 waarvan een aantal cruciale plugins nog niet beschikbaar zijn. Ook zijn veel dingen erg buggy, of werken niet. Zoals:

- Ik kan niet op Paarden/ezels rijden met een saddle in 1.8.
- Tnt cannons buggen/werken niet in 1.8, maar dit is dus al bekend.

Dit zijn maar de 2 dingen die ik momenteel heb opgemerkt, en heb ook geen interesse om de lijst langer te maken.

Persoonlijk hou ik meer van 1.7/1.8 en niet de nieuwere versies van Minecraft, en ik weet dat veel anderen die factions spelen van hetzelfde mening is.

Is het niet een betere oplossing om de factions server voorlopig op 1.8 te laten draaien, waarvan alle belangrijke plugins WEL beschikbaar zijn? Iedereen heeft liever een 1.8 server waarin alles wel werkt, gezien de reacties van vandaag en de reactie van de spelers die neigen te vertrekken.

Je praat over kwaliteit, persoonlijk denk ik dat factions van betere kwaliteit zal zijn als je voorlopig de basis op 1.8 houd, en niet 1.12 waarvan je nog cruciale plugins mist.

Mocht ik iets verkeerd hebben begrepen verneem ik dat graag van je.

Come on, meet somewhere halfway ;).
snap het gezeur over de pvp niet daar is een command voor /pvp ....
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hey @remymine

Ben er net een dagje, en hoor veel negativiteit over de factions server jammer genoeg. De meeste spelers die de server blijven verlaten houden meer van de 1.8 factions variant, en niet de 1.12 waarvan een aantal cruciale plugins nog niet beschikbaar zijn. Ook zijn veel dingen erg buggy, of werken niet. Zoals:

- Ik kan niet op Paarden/ezels rijden met een saddle in 1.8.
- Tnt cannons buggen/werken niet in 1.8, maar dit is dus al bekend.

Dit zijn maar de 2 dingen die ik momenteel heb opgemerkt, en heb ook geen interesse om de lijst langer te maken.

Persoonlijk hou ik meer van 1.7/1.8 en niet de nieuwere versies van Minecraft, en ik weet dat veel anderen die factions spelen van hetzelfde mening is.

Is het niet een betere oplossing om de factions server voorlopig op 1.8 te laten draaien, waarvan alle belangrijke plugins WEL beschikbaar zijn? Iedereen heeft liever een 1.8 server waarin alles wel werkt, gezien de reacties van vandaag en de reactie van de spelers die neigen te vertrekken.

Je praat over kwaliteit, persoonlijk denk ik dat factions van betere kwaliteit zal zijn als je voorlopig de basis op 1.8 houd, en niet 1.12 waarvan je nog cruciale plugins mist.

Mocht ik iets verkeerd hebben begrepen verneem ik dat graag van je.

Come on, meet somewhere halfway ;).
Veel negatief is dan nieuw voor me, want ik heb enkel lof gehoord over de nieuwe factions server. Dat een enkeling jouw beïnvloed heeft met een afwijkende mening wil niet zeggen dat het zo is. Dit is de beste factions server die we ooit gehad hebben. We gaan geen oude versies draaien, daar heb ik eerder al argumenten voor gegeven; https://gyazo.com/c3ce36e06be2407db59adbd11c9d8f8a.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
- Tnt cannons buggen/werken niet in 1.8, maar dit is dus al bekend.


Onzinnig argument, werken perfect. Ik heb gisternacht live een raid meegemaakt met tnt cannons en sand cannons.
Overigens zullen wij nooit lagere versies draaien dan de nieuwste versie. Dat is al meerdere keren uitgesproken.
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Wat Remy zegt. Het is onmogelijk om zovele updates achter te komen inverband met plugins. De server kan niet anders dan meegroeien met de updates. Het is nou eenmaal Mc. Er zijn nou éénmaal toffe of slechte updates maar dat hoort erbij. Dat noemt men ok wel is life. Over de tnt cannons heb ik nergens last. Ik speel wel 1.12. Maar de pvp op 1.12 in factions is net hetzelfde als op 1.8. Ik zie geen redenen om op 1.8 te blijven spelen. Want de pvp is zodanig aangepast dat het net 1.8 is. Ik speel hn al lang genoeg en bij elke nieuwe factions is er verbetering. Ik ben trots op het Hn team die dit verwezenlijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.