Lieve lanzaned

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Beste haunties,

Voor dat er opmerkingen komen: Dit bericht is met toestemming van Lanzaned en voor verdere informatie kan je bij hem zijn.

Zoals verschillende mensen al weten is Lanzaned ongeneeslijk ziek. Hij heeft jammer genoeg te horen gekregen dat hij een van de ergste ziektes in ons land heeft. Namelijk darm ******. Daarom heb ik gisteravond (27-10-2018) op survival een boekje rond laten gaan met het verzoek om wat liefs/leuks over hem te zetten of een grappig gedichtje te plaatsen voor hem als hart onder de riem.

Ik heb vandaag (28-10-2018) het boekje afgegeven aan hem en hij was echt woordeloos over de inhoud en vind het echt fantastisch en super lief! Maar omdat er behoorlijk wat mensen zijn die willen weten wat erin staat zal ik hier onder even het boekje overtypen zodat iedereen het kan lezen en eventueel nog een aanvulling kan doen voor hem!


TITEL: Lieve Lanzaned

Hey lanzaned,

Ik heb samen met amber een boekje gemaakt om je een hart onder de riem te steken. Daarvoor heb ik wat haunties gevraagd om wat liefs of wat leuks neer te zetten als steun voor jou<3

Echt love naar jou brother <3

Lieve nick,
Ik denk dat ik namens veel mensen spreek als ik zeg dat je echt een van de beste stafflid bent die de server heeft gekend en wil je hierbij dus ook echt heel veel sterkte wensen <3 Ik ben er voor je als er iets is!
Van SirrHades ^



Rozen zijn geel,
Viooltjes zijn gemaakt van meel.

Teletubies kom maar gauw,
En kom nou eindelijk uit die mauw!

Ik zweer brandweer jij bent chill,
Dus zit nu maar lekker op je bil!

Dit hele mooie gedichtje

Is door SoufMeneer gemaakt! ;) Namens souf heel veel sterkte!




Beste nick,

We weten dat je ongeneeslijk ziek bent maar ik wil je graag zeggen dat je de beste stafflid van heel minecraft bent! P.s zelfs beter dan @Joeri076 :O
Fijn dat je er altijd voor iedereen was ook vooral door mij en me team daarom wil ik zeggen! Love U


Kort maar krachtig! Dankjewel amber aka TheTrueSquad om er wat in te zetten!



Je bent er altijd voor iedereen en je kan heeeeeeeeeellll goed bouwen! En je bent lief en grappig dus ik heb een raadsel voor je. Wat doet de vijfde zus? Amber is aan het tekenen, lara maakt eten, luna is aan het schaken en flora is aan het lezen. Nu komt het! Wat doet de vijfde zus?

Weet je het antwoord al? Kijk snel hier beneden of het klopt!

Het antwoord: Schaken met luna!

Je bent de beste mod van HEEEEEELLL haunted <3

Groetjes van Flora

Hahaha leuk gevonden Flora! Ook jij bedankt voor je reactie in het boekje! Hopelijk is Lanzaned er ook blij mee!



Beste nick,

Ik weet niet wat ik moet zeggen want ik heb er geen woorden voor. Maar ik heb toch wat gevonden om te zeggen! :D

Hoop
is een lichtje in je hart,
Dat vandaag MOED geeft en morgen KRACHT

Ik wens je super veel sterkte! En blijf vechten! Je kunt het!

Wauw xxxPrincess! Dit laat zeker een traantje achter bij mij! Bedankt! Hopelijk geeft het lanzaned ook steun!



Dit was het boekje. Hebben jullie nu ook inspiratie gekregen om iets te zeggen tegen Lanzaned mag je het hier zeker achter laten of tegen hem zelf zeggen! Hopelijk vonden jullie het mooi!
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Wat erg om te horen! Ik wil graag de volgende Bijbeltekst delen:
'Wees niet bang, want ik ben bij je,
vrees niet, want ik ben je God.
Ik zal je sterken, ik zal je helpen,
je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand.'
Jesaja 41:10
 

Timon

Niet Verified
29 aug 2017
40
6
122
:(
Heel veel sterkte Lan!
(ps: je bent idd een hele goede mod)
 

Lanzaned

Niet Verified
23 jul 2018
8
2
84
52
The Edge of Sanity
Wat erg om te horen! Ik wil graag de volgende Bijbeltekst delen:
'Wees niet bang, want ik ben bij je,
vrees niet, want ik ben je God.
Ik zal je sterken, ik zal je helpen,
je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand.'
Jesaja 41:10

Dankjewel Barth,

Hoewel ik zelf niet geloof in het bestaan van God of Goden stel ik het toch zeer op prijs dat je dit zo hebt willen delen.