Inrichten inrichten, en nog eens inrichten! Sneakpeek N.6

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
Heyy Haunties,

Deze sneekpeak gaat niet zo lang zijn als de voorgaande. Dit komt omdat we op dit moment bezig zijn met het inrichten en met het 1.17 eiland. Het 1.17 eiland heeft op dit moment al een mine in de sferen van 1.18!

Huidige project(en)

Skyblock, we komen er maar niet vanaf… We komen echt steeds dichter bij een einde. Nu denken jullie waarschijnlijk volgende week is skyblock al speelbaar, maar ik kan je nu al verzekeren dat dit niet gaat gebeuren. We moeten op dit moment nog 50+ huisjes inrichten en het laatste eiland staat in de steigers.

Het inrichten duurt heel lang, omdat we er veel details in willen stoppen die de gameplay uiteindelijk zullen bevorderen. Dus nog even geduld en dan kunnen jullie je weg banen door de prachtige gebouwen en eilanden die zijn gebouwd… Al zeg ik dat zelf.

We zijn op dit moment trots op wat er staat. We konden niet blijer zijn met de remake van het eerste eiland, de remake van de start islands en de natuur op alle eilanden. Natuur en landscaping vond ik eigenlijk nooit zo leuk, maar sinds er eilanden gemaakt moesten worden was het noodzaak dat ik het toch maar gewoon even ging doen. Nu kan ik een goede terraforming zeer goed waarderen en ook de natuur is on point.

Deze week dus even geen screenshots (excuus). Ik kan wel online komen om ze te maken, maar de binnenkant van de huisjes kan ik alleen maar vastleggen op dit moment. Ik vind het zelf veel leuker als jullie straks lekker op de spawn (en andere eilanden met huisjes) kunnen rondlopen en de huisjes zelf kunnen ontdekken!

Ik ga geen beloftes doen over wat er volgende week in de sneekpeak staat, maaaaaar een spawnupdate is misschien wel op zijn plaats.

Daarnaast zijn wij nog opzoek naar bouwers om te helpen bij onze projecten, dus denk jij dat je binnen het team zou passen solliciteer dan via een ticket op https://hauntedmc.nl/support en wie weet bemachtig jij binnenkort dat lichtgroene tagje voor je naam.

Tot de volgende sneakpeek!

~ Het HauntedMC bouwteam