Iemand plannen voor grotere projecten?

Kogetsoo

God
Kogetsoo
Kogetsoo ✔
God
26 apr 2020
14
8
122
Hi Haunties,

Ik zit eraan te denken om hier op de survival server een deel van mijn claimblocks te investeren in een plot waarop wisselende projecten gedaan kunnen worden door meerdere mensen (met dan toegang op die plot). Ik vroeg mij af: Zijn er anderen die iets groots van plan zijn te gaan bouwen en misschien interesse hebben in zo'n gedeelde "community plot"? Mijn eerste project bijvoorbeeld gaat een viking dorp worden.

Beetje deze stijl:

0a8d4f63d13afb53f547965ca0a7cd9c.png


Voor nu heb ik nog niet echt hulp nodig, maar wie weet in de toekomst. Ik hoor graag wat jullie grotere projecten zijn! Zou toch leuk zijn om samen te werken?


Groeten,
Koge
 
  • Like
Reactions: Katykana and Bart

8maarten5

Supreme
8maarten5
8maarten5 ✔
Supreme
26 aug 2018
39
11
122
24
Drenthe <3
Hey hey,

Ik ben zelf meer iemand die zich voor mega projecten afzondert en alleen ermee bezig gaat. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik lekker met de community kan bouwen als daar ruimte voor is! Voor mijn mega build projectje wat ik wil gaan doen was ik van plan een chateau te gaan maken met een grote paleizen tuin erbij. Voor de stijl van het gebouw en inspiratie hou ik ongeveer het volgende plaatje aan;
1588195272320.png

Het gebouw is gemaakt in de Louis XIII style, hier komt mijn hart voor bouwkunde weer naar boven. Een Franse style die ik erg mooi vind en daarom wordt dit mijn eerste projectje :D

Groetjes Maarten!
 

Bijlagen

  • 1588195127563.png
    1588195127563.png
    2,7 MB · Bekeken: 245
  • Like
Reactions: Bart and Kogetsoo

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Hi Haunties,

Ik zit eraan te denken om hier op de survival server een deel van mijn claimblocks te investeren in een plot waarop wisselende projecten gedaan kunnen worden door meerdere mensen (met dan toegang op die plot). Ik vroeg mij af: Zijn er anderen die iets groots van plan zijn te gaan bouwen en misschien interesse hebben in zo'n gedeelde "community plot"? Mijn eerste project bijvoorbeeld gaat een viking dorp worden.

Beetje deze stijl:

0a8d4f63d13afb53f547965ca0a7cd9c.png


Voor nu heb ik nog niet echt hulp nodig, maar wie weet in de toekomst. Ik hoor graag wat jullie grotere projecten zijn! Zou toch leuk zijn om samen te werken?


Groeten,
Koge
is dat Kattegat?
 
  • Like
Reactions: Bart and Kogetsoo

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Gewoon een grote survival dorpje met ondergrondse basis en al.
 
  • Like
Reactions: Bart

yarnoiseenschat

Supreme
yarnoiseenschat
yarnoiseenschat ✔
Supreme
6 jul 2019
26
16
134
Ik was van plan om in Survival met een aantal vrienden een soort van ondergrondse bunker te maken met allerlei geautomatiseerde machines en dergelijk zodat het eigenlijk een enorm grote farm word haha! De stijl waaraan ik zat te denken was een industriële stijl/steampunk! Dit omdat mij dit wel lachen lijkt in zo'n grote bunker! :DD

Verder was ik van plan om op Creative een project te starten in mijn eentje door een wereldstad of iets na te gaan maken met behulp van Google Maps. (Maar ja dat is geen survival haha)

Groetjes!
(*ノ ◕▽◕)ノ
 
  • Like
Reactions: Bart and Kogetsoo

Kogetsoo

God
Kogetsoo
Kogetsoo ✔
God
26 apr 2020
14
8
122
Ik was van plan om in Survival met een aantal vrienden een soort van ondergrondse bunker te maken met allerlei geautomatiseerde machines en dergelijk zodat het eigenlijk een enorm grote farm word haha! De stijl waaraan ik zat te denken was een industriële stijl/steampunk! Dit omdat mij dit wel lachen lijkt in zo'n grote bunker! :DD

Verder was ik van plan om op Creative een project te starten in mijn eentje door een wereldstad of iets na te gaan maken met behulp van Google Maps. (Maar ja dat is geen survival haha)

Groetjes!
(*ノ ◕▽◕)ノ

Farms in survival, dat wordt aardig wat werk! Maar klinkt goed. Ik ben benieuwd wat het allemaal oplevert.

Groeten,
Koge
 
  • Like
Reactions: Bart

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ik heb laatst met wat vrienden op een server dit gemaakt:
2020-04-30_14.44.28.png
2020-04-30_14.44.46.png


Wellicht dat ik ook weer ga kijken of ik op survival iets in deze stijl kan maken maar ben er nog niet helemaal uit (mijn bouwkunsten zijn ook niet geweldig; het meeste hiervan heb ik niet zelf gemaakt)
 
  • Love
Reactions: Kogetsoo

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Zelf ben ik hoogstwaarschijnlijk van plan om een woodland mansion te gaan transformeren, net zoals het in m'n modded singleplayer survival gedaan is. Maar dat project gaat alleen door als- 1. er immers 1 gaat komen in de nieuwe wereld, onafhankelijk van het feit dat woodland mansions extreem zeldzaam zijn, en 2. Dat niemand anders het gaat claimen voordat ik ermee ga starten. -Daarnaast ga ik een guardian farm maken die goed naar behoren werkt en er leuk uitziet. En ten slotte natuurlijk een leuke base op een prachtige plek, nooit te vergeten. :)
 

Kogetsoo

God
Kogetsoo
Kogetsoo ✔
God
26 apr 2020
14
8
122
Zelf ben ik hoogstwaarschijnlijk van plan om een woodland mansion te gaan transformeren, net zoals het in m'n modded singleplayer survival gedaan is. Maar dat project gaat alleen door als- 1. er immers 1 gaat komen in de nieuwe wereld, onafhankelijk van het feit dat woodland mansions extreem zeldzaam zijn, en 2. Dat niemand anders het gaat claimen voordat ik ermee ga starten. -Daarnaast ga ik een guardian farm maken die goed naar behoren werkt en er leuk uitziet. En ten slotte natuurlijk een leuke base op een prachtige plek, nooit te vergeten. :)

Woodland mansion kende ik nog niet. Ziet er gaaf uit. Lijkt wel een hotel.

Groeten,
Koge
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Meestal bouw ik gewoon een dorp in een bepaald thema. Heb ik op alle survival werelden + skyblock gedaan. Ben er alleen nog niet uit wat deze keer het thema wordt. De laatste keer was het een mushroom dorpje
2018-03-02_13.35.40.png
 
  • Like
Reactions: Kogetsoo

Kogetsoo

God
Kogetsoo
Kogetsoo ✔
God
26 apr 2020
14
8
122
Meestal bouw ik gewoon een dorp in een bepaald thema. Heb ik op alle survival werelden + skyblock gedaan. Ben er alleen nog niet uit wat deze keer het thema wordt. De laatste keer was het een mushroom dorpje Bekijk bijlage 5776

Die is mooi! Je mag best mijn buurman worden. :grin:

Groeten,
Koge
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Woodland mansion kende ik nog niet. Ziet er gaaf uit. Lijkt wel een hotel.

Groeten,
Koge
Haha sws, zelf is het mn meest favoriete generated structure van allen.. Zoveel mogelijkheden en resources zodra je er 1 vindt! Kijk maar wel uit voor die Illagers, die zijn niet zo gastvrij ;)
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Meestal bouw ik gewoon een dorp in een bepaald thema. Heb ik op alle survival werelden + skyblock gedaan. Ben er alleen nog niet uit wat deze keer het thema wordt. De laatste keer was het een mushroom dorpje Bekijk bijlage 5776
Hey Dill, ik heb wel een gaaf idee. Zoals je misschien eerder las, ik wil dus graag een woodland mansion transformeren naar een hotelachtig gebouw. Zou het niet leuk zijn als er ook een dorpje bij komt die jij dan kan bouwen, passend bij de stijl van het hotel? Kunnen we n echt groot dorp ervan maken :')
 
  • Love
Reactions: Kogetsoo

Kogetsoo

God
Kogetsoo
Kogetsoo ✔
God
26 apr 2020
14
8
122
Hey Dill, ik heb wel een gaaf idee. Zoals je misschien eerder las, ik wil dus graag een woodland mansion transformeren naar een hotelachtig gebouw. Zou het niet leuk zijn als er ook een dorpje bij komt die jij dan kan bouwen, passend bij de stijl van het hotel? Kunnen we n echt groot dorp ervan maken :')

Kijk! Dat zijn de ideeën. :grimacing:


Groeten,
Koge
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hey Dill, ik heb wel een gaaf idee. Zoals je misschien eerder las, ik wil dus graag een woodland mansion transformeren naar een hotelachtig gebouw. Zou het niet leuk zijn als er ook een dorpje bij komt die jij dan kan bouwen, passend bij de stijl van het hotel? Kunnen we n echt groot dorp ervan maken :')
Volgens mij is er helaas geen woodland mansion op de map. Die krengen zijn ontzettend zeldzaam, en we hebben geen geluk gehad. Echter is het een hele mooie map met zo goed als alle biomes :) Hopelijk kan je alsnog een tof plekje vinden, of misschien een woodland mansion nabouwen voor het idee?
 
  • Like
Reactions: Kogetsoo

yarnoiseenschat

Supreme
yarnoiseenschat
yarnoiseenschat ✔
Supreme
6 jul 2019
26
16
134
Volgens mij is er helaas geen woodland mansion op de map. Die krengen zijn ontzettend zeldzaam, en we hebben geen geluk gehad. Echter is het een hele mooie map met zo goed als alle biomes :) Hopelijk kan je alsnog een tof plekje vinden, of misschien een woodland mansion nabouwen voor het idee?

Ik denk dat je dan inderdaad het beste in een eigen single-player survival wereld kan gaan zoeken naar een mansion, desnoods die layout een beetje kopiëren en nabouwen op de server. Of misschien staat er wel ergens op het internet een layout van de woodland mansion!

Zelf ben ik hoogstwaarschijnlijk van plan om een woodland mansion te gaan transformeren, net zoals het in m'n modded singleplayer survival gedaan is. Maar dat project gaat alleen door als- 1. er immers 1 gaat komen in de nieuwe wereld, onafhankelijk van het feit dat woodland mansions extreem zeldzaam zijn, en 2. Dat niemand anders het gaat claimen voordat ik ermee ga starten. -Daarnaast ga ik een guardian farm maken die goed naar behoren werkt en er leuk uitziet. En ten slotte natuurlijk een leuke base op een prachtige plek, nooit te vergeten. :)

In ieder geval veel succes en plezier met het nabouwen van je woodland mansion al ga je het doen :)
 
  • Like
Reactions: Kogetsoo