Idee: prestige of free

Status
Niet open voor verdere reacties.

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
Ikzelf speel erg veel prison, waar ik dan ook veel chat, en het onderwerp "Prestige" is wel eens gevallen. Zat ideeën waren ervoor en er werd gevraagd om het op het forum te zetten, daardoor kun je het nu hier lezen.

Het idee van mij is als volgt: Je bent Z, de hoogste rank. Je wilt verder gaan; prestigen. Maar, als je gaat prestigen, kom je in een andere wereld terecht. Het is mogelijk dat dit een oude prison map is, of een nieuwere. Ook moet het mogelijk zijn voor die mensen dat ze met /spawn gewoon terug naar de oude wereld kunnen, maar met een ander command weer in de andere wereld komen. Uiteindelijk, na de naar keuze hoeveelheid werelden, kun je dan Free toevoegen, als allerlaatste, en dan een openworld toevoegen.

Zo heeft het prestigen nut en blijft het daardoor leuker.

Hopelijk hebben jullie er wat aan!
Groetjes,
Reyanne
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Top dat je mee denkt:)

We zijn idd met prestige bezig en hoe we dit aankleden.

Het nadeel van wat je nu beschrijft is dat als je prestiged dus alleen bent in een andere wereld?
Lijkt me niet gezellig.

En daarnaast meerdere werelden is niet iets waar wij als staff van gecharmeerd worden:/

En in jouw idee wat is free?
Is dat zoals oude prison alleen een tag en kan je dan niks extras of zitten daar nog meer dingen aan?
 

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
Top dat je mee denkt:)

We zijn idd met prestige bezig en hoe we dit aankleden.

Het nadeel van wat je nu beschrijft is dat als je prestiged dus alleen bent in een andere wereld?
Lijkt me niet gezellig.

En daarnaast meerdere werelden is niet iets waar wij als staff van gecharmeerd worden:/

En in jouw idee wat is free?
Is dat zoals oude prison alleen een tag en kan je dan niks extras of zitten daar nog meer dingen aan?

Omdat dat nadeel er is, dacht ik dat het handig was als je gewoon naar /spawn kunt komen, maar daarmee is het natuurlijk minder leuk. Al is er wel kans dat er vele tegelijk gaan prestigen omdat ze in een groep samenwerken. Misschien handig om als staff standaard een kompas in je inventory krijgen wanneer je inlogt, zoals in creative eens was?

Over het Free heb ik nog niet zoveel nagedacht. Ik dacht dat het net zoals de vorige prison een gewone tag is, maar als je er langer over nadenkt, is het misschien wel leuk als je dan iets speciaals zoals fly in de prisons kunt, of in die richting. Dan heb je nog iets grappigs om over te houden omdat je zo ver bent gekomen.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Even tussendoor, de hoogste rank is 'Free' en geen 'Z'.
 

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
Even tussendoor, de hoogste rank is 'Free' en geen 'Z'.
Dat klopt, momenteel is de hoogste rank Free, maar tijdens het idee bedenken dacht ik dat het wat handiger was om de hoogste rank Z te hebben en als je alle prestiges dan voltooid hebt - en dus weer Z bent, alleen dus in een andere wereld - dat je dan pas Free kunt worden.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Dat klopt, momenteel is de hoogste rank Free, maar tijdens het idee bedenken dacht ik dat het wat handiger was om de hoogste rank Z te hebben en als je alle prestiges dan voltooid hebt - en dus weer Z bent, alleen dus in een andere wereld - dat je dan pas Free kunt worden.
Hm.. oké.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.