Gesloten Hey haunted, ja enige echte boerkampies hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerkampies

Niet Verified
11 mei 2018
10
0
35
20
Haunted Haunted en nog eens haunted.... Wat hebben jullie toch gedaan met de server! Hoe keijg je het voor elkaar

Ik heb de server zon 4 jaar gespeeld, in de tijden dat haunted nog 300 mensen online had gemiddeld op een dag. Ik heb veel games gespeeld.... Heel veel games. Van die games waren de tijden ban haunted het leukst! Waar is de oude vertrouwde heerlijke prison? Ik weet van de community dat ze geen skyblock willen.... Maar prison en en OUDE kitpvp! maak dat.... de tijden waain haunted succesvol was. Ik had al een mod gesproken genaamd mupperd. Maar haunted ik heb maar een vraag: Maak de oude prison terug en eventueel oude kitpvp. Maak een grote opening waarvan elke oude speler van haunted te horen krijgt dat dat er aan gaat komen. Zodat het een groot succes word. mensen willen geen nieuwe prison, nee oude vertrouwde prison met de mooie DEF Line en open wereld...❤️ Plz haunted maak iets wat de community wilt en niet iets waar je geld mee wilt verdienen... REMY.... Moderators moeten geupgraded worden dat ze reageren.

Dit is een tip. Andere dingen willen de community niet! onthoudt dat!

Groetjes de oude vertrouwde speler Boerkampies
 

Boerkampies

Niet Verified
11 mei 2018
10
0
35
20
Dan weet jij meer xD ja oke ze willen kitpvp en prison maar ook skyblock hoor xD en de server is zelfs tot de 1000 spelers gekomen
Het gaat mij niet om de hoogst aantal spelers..... de server moet gewoon doorlopen en elke gamemode die ee is moet gewoon netjes doorlopen en er moeten updates komen.... Oke mensen willen skyblock terug, prima. Ik raad jullie aan om OUDE prison te maken.... Ik heb dit in de afgelopen dagen al heel vaak gezegd. maarja... jullie moeten doen wat jullie denken ☺️
 

Boerkampies

Niet Verified
11 mei 2018
10
0
35
20
Haunted Haunted en nog eens haunted.... Wat hebben jullie toch gedaan met de server! Hoe keijg je het voor elkaar

Ik heb de server zon 4 jaar gespeeld, in de tijden dat haunted nog 300 mensen online had gemiddeld op een dag. Ik heb veel games gespeeld.... Heel veel games. Van die games waren de tijden ban haunted het leukst! Waar is de oude vertrouwde heerlijke prison? Ik weet van de community dat ze geen skyblock willen.... Maar prison en en OUDE kitpvp! maak dat.... de tijden waain haunted succesvol was. Ik had al een mod gesproken genaamd mupperd. Maar haunted ik heb maar een vraag: Maak de oude prison terug en eventueel oude kitpvp. Maak een grote opening waarvan elke oude speler van haunted te horen krijgt dat dat er aan gaat komen. Zodat het een groot succes word. mensen willen geen nieuwe prison, nee oude vertrouwde prison met de mooie DEF Line en open wereld...❤️ Plz haunted maak iets wat de community wilt en niet iets waar je geld mee wilt verdienen... REMY.... Moderators moeten geupgraded worden dat ze reageren.

Dit is een tip. Andere dingen willen de community niet! onthoudt dat!

Groetjes de oude vertrouwde speler Boerkampies
ikverwacht van Remymine ook nog een reactie
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Haunted Haunted en nog eens haunted.... Wat hebben jullie toch gedaan met de server! Hoe keijg je het voor elkaar

Ik heb de server zon 4 jaar gespeeld, in de tijden dat haunted nog 300 mensen online had gemiddeld op een dag. Ik heb veel games gespeeld.... Heel veel games. Van die games waren de tijden ban haunted het leukst! Waar is de oude vertrouwde heerlijke prison? Ik weet van de community dat ze geen skyblock willen.... Maar prison en en OUDE kitpvp! maak dat.... de tijden waain haunted succesvol was. Ik had al een mod gesproken genaamd mupperd. Maar haunted ik heb maar een vraag: Maak de oude prison terug en eventueel oude kitpvp. Maak een grote opening waarvan elke oude speler van haunted te horen krijgt dat dat er aan gaat komen. Zodat het een groot succes word. mensen willen geen nieuwe prison, nee oude vertrouwde prison met de mooie DEF Line en open wereld...❤️ Plz haunted maak iets wat de community wilt en niet iets waar je geld mee wilt verdienen... REMY.... Moderators moeten geupgraded worden dat ze reageren.

Dit is een tip. Andere dingen willen de community niet! onthoudt dat!

Groetjes de oude vertrouwde speler Boerkampies

Hoe lang ben je al niet op haunted geweest? En hoe kom je erbij dat de community geen skyblock wil? Hoe weet jij dat ze niet al bezig zijn met kitpvp? Hoe weet jij dat skyblock geen update krijgt?
 

Boerkampies

Niet Verified
11 mei 2018
10
0
35
20
Hoe lang ben je al niet op haunted geweest? En hoe kom je erbij dat de community geen skyblock wil? Hoe weet jij dat ze niet al bezig zijn met kitpvp? Hoe weet jij dat skyblock geen update krijgt?
Ik zeg niet dat skyblock dood is maar ze moeten gewoon oude haunted terug brengen en dat betekent oude priosn met oude kitpvp
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
de communitie van survival en creative zijn alleen alleen maar van pasgeboren kinderen. Haunted heeft gewoon prison nodig en kitpvp begrijp dat nou
De staff van Haunted doet heel erg hun best om van Haunted een goede server te maken. Als je hier klachten over hebt laat ons d'r dan niet mee zitten maar ga dan naar @remymine of naar @Dimitri toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.