Het werd tijd.

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Hey Haunties!

Na een lange tijd leek het me eens leuk om me voor te stellen....
Ik heb ook gelijk een vreselijk originele titel uitgekozen! :D

Nou, eehm. Ik ben dus Karin en ik ben 11 jaar! Mijn verjaardag is op 28 Maart en ik speel al best even op HauntedMC met de gewoonlijke breaks en backs (voor als je het niet wist aangezien het Karin-Taal is. Breaks en Backs betekend dat je even pauze neemt en weer terugkomt).

Nou ja, nog een interessant weetje over mij: Ik wordt heeeeeeeeeeeeel snel afgeleid dus vandaar dat ik heel snel van topic switch. Dus vergeef me daar alvast voor! :) Maar oke we gaan verder! :D

Ik weet nog PRECIES hoe ik op het HauntedMC Forum kwam!
Nou ik speelde dus in 2017 ofzo Skyblock. En ik spawnde perongeluk een kat met 10 vissen. En ik was dus helemaal blij dat ik een kat had enzo. En toen ja, toen ging ie na een paar minuten dood (want het was zo'n trollcat die 260 seconden leeft ofzo). Ik was compleet over de rooie gegaan en was srs aan het huilen (Ik weet zelf ook niet waarom maar oke.) En toen ging ik op het forum navragen waarom mijn kat dood was.

Dat was dus het verhaal van hoe ik op het forum kwam.

De dingen die ik vervelend vind:

Wat ik eigenlijk een naar iets vind is leeftijd, en ja oke. Dat vind jij misschien raar dat ik dat vervelend vind maar ik zal het uitleggen voor je! :D

Waarom ik leeftijd zo vervelend is om deze redenen: Je word in deze wereld zo veel beoordeeld op leeftijd, dat mensen vaak heel anders tegen een elfjarige doen dan tegen een zestienjarige. Terwijl wij elfjarigen heus niet allemaal dom zijn! :o

Misschien vinden jullie me raar, gek of dom. Dat mag je gerust vinden! Want ik ben erachtergekomen dat niet iedereen op de wereld je perse aardig hoeft te vinden! En ik wou dat ik dat eerder ontdekt had! xD

Nog een ding wat ik niet kan uitstaan! :D

Het dt regeltje. Misschien kan ik het niet uitstaan omdat ik er niet goed in ben, misschien kan ik het niet uitstaan omdat ik het lelijk vind staan. Joost mag het weten! ;)

Een break...?
Ik heb pas een hele gezellige break van Haunted gehad, dat komt voornamelijk omdat ik mensen op een andere server heb leren kennen op Discord, en nu heel veel met ze optrek. En omdat ik op HauntedMC gewoon maar een paar goeie vrienden heb, (Endiedragon & iSparkiiCatz) die ik eigenlijk ook nooit meer zie xD.

Waarom ik ook gestopt ben/was is omdat ik het gebrek aan leeftijdsgenoten een beetje mis, er zijn namelijk best wat oude koeien op HauntedMC (Grapje ik bedoel het figuurlijk he xD) en daarmee spelen is toch minder fijn dan met leeftijdsgenoten. Omdat ze hele andere ervaringen hebben dan ik, en omdat ze misschien al 101 jaar spelen sinds het begin van HauntedMC! :o

Ikzelf speel denk ik sinds 1.8.7 ofzo (Omdat ik hele oude slechte minecraft video's van mezelf op HauntedMC heb gevonden weet ik dat) xD. En ik speel ongeveer vanaf mijn negende/tiende minecraft. Wat ik eerst nog op mijn broers account speelde :P

Nog een paar fun facts voordat we afsluiten! Want ik wil jullie dit hele boek besparen!

Wisten jullie dat...? Ik een jaar lang bang ben geweest voor de void, dit kwam dus omdat ik in creative op mijn broers account toen ik een noobje was. Naar beneden ging graven samen met mijn hond, en heel gezellig in de void tuimelde. Dus ook toen ik voor het eerst begon met Skyblock. Was ik nog bang voor de void! xD

Oke ik zei dat ik een paar fun facts ging doen maar nogmaals ik wil jullie dit boek besparen!
Ik geef jullie nog één note mee voordat ik ga, ik ben een elfjarig meisje met een geheel eigen kijk op de wereld! Dus wees het gerust vreselijk oneens met me! Want ja, we zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde!

Oh ja nog één allerlaatste dingetje! Als je dit helemaal hebt uitgelezen: Respect! En nog één dingetje (Ja duh Karin houd op alsjeblieft). Stel gerust je vragen in de reacties of in een conversatie (liefst in de reacties maar als dit topic ooit gesloten wordt in een conversatie :D)

Groetjes van mij!

-Karin





 
  • Like
Reactions: Dill

EndieDragon

Niet Verified
Ik ken je al een tijdje en vind het leuk dat je jezelf zo voorstelt en dat je mij en SparyCatz zulke goede vrienden vind. Wij vinden jou ook echt heel gaaf en vriendelijk (moeten idd weer snel samen op haunted xD) en je bent inderdaad heel volwassen op haunted, en ik ben met je eens dat je een 11 jarige net zo kan behandelen als een 16 jarige (ja ben bijna 16 lol)
Ik kwam eerst op haunted door een klasgenoot en pas na 2 jaar ontdekte ik dat je paarden, katten en honden kon spawnen, maar dat je ze moest breeden zodat je het jong kon houden en ik weet nog goed dat ik dat niet wist en dat ik toen woedend werd toen dat beest doodging (ik zit nu ongveer 3/4 jaar op haunted... hurray!) :p
 
  • Like
Reactions: het_MC_Meisje

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Ik ken je al een tijdje en vind het leuk dat je jezelf zo voorstelt en dat je mij en SparyCatz zulke goede vrienden vind. Wij vinden jou ook echt heel gaaf en vriendelijk (moeten idd weer snel samen op haunted xD) en je bent inderdaad heel volwassen op haunted, en ik ben met je eens dat je een 11 jarige net zo kan behandelen als een 16 jarige (ja ben bijna 16 lol)
Ik kwam eerst op haunted door een klasgenoot en pas na 2 jaar ontdekte ik dat je paarden, katten en honden kon spawnen, maar dat je ze moest breeden zodat je het jong kon houden en ik weet nog goed dat ik dat niet wist en dat ik toen woedend werd toen dat beest doodging (ik zit nu ongveer 3/4 jaar op haunted... hurray!) :p

Als je discord hebt kunnen we een keer praten als je wilt ;)
En idd! Huppekee we moeten een keer weer op haunted! ^_^
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Ja ik heb discord maar me naam is nogal... ehm.. apart.. :p
haha geen probleem maar laten we anders even naar de shoutbox of naar een conversatie, omdat we hier gezellig zitten te spammen samen xD
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
De dingen die ik vervelend vind:

Wat ik eigenlijk een naar iets vind is leeftijd, en ja oke. Dat vind jij misschien raar dat ik dat vervelend vind maar ik zal het uitleggen voor je! :D

Waarom ik leeftijd zo vervelend is om deze redenen: Je word in deze wereld zo veel beoordeeld op leeftijd, dat mensen vaak heel anders tegen een elfjarige doen dan tegen een zestienjarige. Terwijl wij elfjarigen heus niet allemaal dom zijn! :o

Misschien vinden jullie me raar, gek of dom. Dat mag je gerust vinden! Want ik ben erachtergekomen dat niet iedereen op de wereld je perse aardig hoeft te vinden! En ik wou dat ik dat eerder ontdekt had! xD

Mee eens, vroeger had ik precies het zelfde probleem, vond het zo irritant