Het is tijd om te praten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,

Van tijd tot tijd is het leuk om een goed gesprek met elkaar te hebben. Maar doen we dit op Teamspeak of op Discord?

Wat zijn Teamspeak en Discord?
Discord is een programma waarmee gebruikers een bepaalde server kunnen joinen waarbij gebruik kan worden gemaakt van zowel chat als voice channels. Het is een ontzettend leuke ontmoetingsplek voor de community naar ons idee.

Op Teamspeak kan een gebruiker een server joinen waarop alleen voice channels te vinden zijn. Een hele leuke en handige plek om met elkaar te praten! En dat is nou net waar de verandering in zit: onze voorkeur voor voice chat gaat vanaf nu uit naar Teamspeak.

Onze servers
Op dit moment hebben we zowel een Teamspeak (IP: ts.hauntedmc.nl) en een Discord server waar jullie gebruik van kunnen maken.
We hebben over de afgelopen maanden een grote userbase op discord weten te krijgen met +-500 actieve accounts. Echter hebben we opgemerkt dat hier vrijwel nooit de voice channels gebruikt worden.

Teamspeak voor voicechat
Op Teamspeak zijn er altijd wel mensen te vinden in onze voice channels. We hebben daarom de keuze gemaakt dat alle voice channels op Discord per onmiddelijke ingang verdwijnen. Hier zullen alleen nog chat channels te vinden zijn.
Voor voice chat kan je terecht op onze gezellige teamspeak server.

Hoe join ik Teamspeak?
Hiervoor dien je de Teamspeak 3 Client te downloaden. Vervolgens kun je simpel joinen met je minecraft username en het teamspeak IP: ts.hauntedmc.nl

Zie ook: https://www.hauntedmc.nl/forum/documentatie/hoe-download-en-gebruik-ik-teamspeak.5/

~remymine en Team Haunted
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Selinya

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Zelf vond ik Teamspeak altijd al wat handiger voor voice, minder toeters en bellen.
Al is het wat moeilijker om in 2018 het te beginnen gebruiken, minder materiaal voor het oog.
Zal zelf wat meer op voice komen, is altijd tof om met mensen in de community te praten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.