Haunted vraag van de week! #23

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Op welke server speel je het meest, met wie vind je dat het leukst en wat doe je dan het liefst?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
 

_JadeGames_

Niet Verified
18 mei 2015
2
2
57
19
Haunted en Hypixel
op haunted is mijn beste vriendin Jolievw ik ken haar niet in het echt maar we kennen elkaar al 1 jaar misschen al wel anderhalf jaar!
Op Hypixel heb ik niet echt vrienden behalve Lovebird ze is super aardig!
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Ik wissel af, maar blijf altijd terugvallen op survival1. Hang altijd wat rond met @xEvilCraftx
 
  • Like
Reactions: Deleted member 3363

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Op welke server speel je het meest, met wie vind je dat het leukst en wat doe je dan het liefst?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
Prison met @jeremey is altijd een feest. Altijd lachen, ook al doen we verder vrij weinig
 
D

Deleted member 3030

Guest
Survival 2 & 3, met: iedereen op mijn vriendenlijst :) te veel om te raggen (15 mensen ouzo) + @Branolia (met zn geweldige humor :) ) & Maaraa!!!!!
 
Last edited by a moderator:

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Met @MisterCasa we kennen elkaar niet super lang, maar we mogen elkaar wel

Ik zit vaak op Haunted Factions of Skyblock!
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
oei het meest? Dat zijn er een paar.
- survival 1,3 /bouwen en minen\
- Creative. /bouwen duh\ :p
- Hungergames (tegenwoordig weer meer :)) /proberen winnen :p\
- kitpvp /proberen winnen. Maar het meest logische bij mij is doodgaan\

hehehe

-Twana
 
  • Like
Reactions: Cas

tycho

Niet Verified
14 sep 2015
0
0
13
23
ik vindt dit leukste server nu ken en ik speel veel survival 1 omdat werk ik samen met rowes en hij gaf mij dia en god apppels en gold en hij helpt best veel mij en ik vindt soms kitpvp en ik probeer om te om te menzen te killen soms hackt iemand en ik pro in bouwen ik heel graag bouwer worden en ik heb keer een stadhuis ont worpen en nu willen menzen ik help met bouwen ik vindt het geweldig leuk on te doen:)
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Of, hij kiest Casa om te slijmen omdat hij best goed kan pvpen. Hij gaat veel vaker om met Realravi enzo.
En nee ik slijm niet, @MisterCasa is gewoon een toffe gozer (en ja hij is pvp pro) maar ik doe het voor de gezelligheid en ook voor de aardige mensen niet om PVP ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.