Haunted vraag van de week! #11

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Datdus

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wat voor nationale feestdag zou jij willen invoeren, en hoe zou het dan gevierd moeten worden?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Nationale feestdag:
Vierkante appeltaart viering

Hoe moet het gevierd worden:
Appeltaart eten
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
kan dat ook met chocoladetaart lust geen appeltaart ;)
Dat je dat durft te vragen..
Ik ben GEK OP APPELTAART! VOORAL VIERKANTE
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Natuurlijk SheepDay!
Iedereen draagt een wollige trui en gaat naar de verschillende festivals! En iedereen is vrij!
 

20jacra05

Niet Verified
17 mei 2015
1
0
40
20
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wat voor nationale feestdag zou jij willen invoeren, en hoe zou het dan gevierd moeten worden?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
 

20jacra05

Niet Verified
17 mei 2015
1
0
40
20
ik zou een minecraft dag invoeren iedereen kan gaan kijken naar minecrafters die spelen op een groot scherm en er worden verschillende dingen in groep gebouwd. En er is een wedstrijd met als hoofdprijs lid van fyruk en als 2 de prijs god op Haunted en als derde alle pets op haunted
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
"Wat voor nationale feestdag zou jij willen invoeren, en hoe zou het dan gevierd moeten worden?"
==============================================================================================
Ik zou een nationale feest geven met muziek en lekker gezond of ongezond eten En lekkere Dranken.
thehauntednetwork.gif

Have Fun!
 
D

Deleted member 2824

Guest
Nationale dag:
kippen respect
De dag waar iedereen respect voor kippen heeft.
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
en de nationale beste pvper van haunted dag (no hacks) dan heb je een selectie van een aantal goeie pvpers die vaak kills maken die gaan dan tegen elkaar de winnaar krijgt 5000 tk je kunt ook wedden op elkaar
 
D

Deleted member 3030

Guest
The Haunted MC Day!
Natuurlijk moet The Haunted MC Day een officiele feestdag worden!
Op deze dag word het succes van haunted gevierd. (en worden er allerlei ranks weggegeven door de staff! :P )
 
  • Like
Reactions: Rik 2004
D

Deleted member 3030

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wat voor nationale feestdag zou jij willen invoeren, en hoe zou het dan gevierd moeten worden?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
Ik mis je eigen antwoord @Datdus :D
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
nationale feest dag die ik wil invoeren? Elke dag feest dag. Overal muziek, vuurwerk en lekker eten
 
  • Like
Reactions: Rik 2004
Status
Niet open voor verdere reacties.