"geslaagd" prison coins giveaway!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daaannn

Niet Verified
1 mei 2017
9
5
107
22
Sliedrecht
Hey Haunties!

Het is zover, ik heb vandaag gehoord dat ik geslaagd ben voor mijn VMBO examen! Dit ga ik natuurlijk vieren! Ik ga hiervoor 2 miljoen prison coins weggeven aan een gelukkige winnaar!

Maar, wat moet ik hier voor doen dan?
Oke, er zijn wel een paar dingetjes die je moet doen natuurlijk:
- Wees actief op prison ( dit check ik! ) want iemand die weinig speelt heeft niks aan zoveel geld!
- Laat een reactie achter op dit topic met jouw minecraftnaam, en de reden waarom je wilt winnen.

Zaterdagavond maak ik de winnaar bekend. De persoon die de leukste/grappigste reden heeft is de winnaar, ik lees alle reacties door, dus iedereen maakt even veel kans!

Veel succes en plezier! :)
 
  • Like
Reactions: skyblockdylan

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Hey Daaannn, gefeliciteerd met het behalen van je diploma, top!:grinning:
Geniet van je vakantie en succes met je nieuwe opleiding
Ik ( imdylan_) zou heel graag willen winnen en dan geef ik de 2 miljoen aan belstjeblom want zij is al totaal 13 dagen 10 uur en 29 minuten actief op prison en bijna rank y de 2 miljoen zou zij heel erg goed kunnen gebruiken om weer een stapje dichter bij y te zijn.
 
Laatste update:

aliciaxbeertje

Niet Verified
31 dec 2015
3
2
57
Hi ;3 Gefeliciteerd met je diploma nu ben je heel stoer, Ik moet nog 1.5mil voor rankup dus die 2mil is best wel heel erg handig :p En katten zijn stoer doei xoxoxox Quendelina
 

twandeman8_

Niet Verified
11 feb 2017
3
6
30
20
yo daan,
gefeliciteerd met het halen van je examen.
ik zou die 2 miljoen prison coins wel winnen! Ik ben de laatste tijd wat minder actief, maar dat komt omdat er een nieuwe update voor GTA was en er wat geld voor moest sparen. Ik zal nu dus weer wat actiever worden. Ik wil graag weer verder naar VWX en die 2 miljoen zal daar erg handig voor zijn.
 

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
ign : KwijlHond
Ik heb nu examens en kan dus niet spelen :( ik zou graag rankup naar pqr willen en die centjes gaan me zeker helpen :)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Heyy,

Om te beginnen gefeliciteerd met het halen van je examens!

Geef. Mij. Die. Twee. Miljoen. Centjes. Omdat. Ik. Cool. Ben. En. Een. Peer. Eet. Die. Rood. Is. :')

Oke, maar ik zou dus graag willen winnen omdat ik dan hopelijk naar die fantastische rank [P] kan.
Helaas ben ik nu gebanned maar omdat ik die rode peer at kan ik nog steeds winnen right? :P

nouja bye
-Bob
 

Steampieh

Niet Verified
20 apr 2017
2
1
20
21
Hallo SynergyPvP hier, ten eerste van harte dat je bent geslaagd met je examen! na hard zwoegen lekker feesten! :')
Ik zou de 2M graag willen, gewoon puur omdat ik het kan gebruiken bij een lening!
Vgm Zach (SynergyPvP)
 

MineBuilds

Niet Verified
18 mrt 2017
1
0
13
MineBuilds

Ik ben sinds kort weer terug op HauntedMC sinds dat prison terug is en ik kan op zich wel een "Boost" kunnen gebruiken want sinds de player shops in ABC, DEF, GHI aan het uitsterven zijn gaat het geld krijgen nogal vrij traag.

Meer heb ik niet te vertellen.
 

UhhWTF

Niet Verified
16 jun 2017
1
0
13
21
IGN: UhhWTF
Gefeliciteerd dat je geslaagd bent!
Ik zou graag de 2miljoen prisoncoins willen winnen omdat ik die erg goed kan gebruiken om te rankuppen. :D
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Hey Daaannn, gefeliciteerd met het behalen van je diploma, top!:grinning:
Geniet van je vakantie en succes met je nieuwe opleiding
Ik ( imdylan_) zou heel graag willen winnen en dan geef ik de 2 miljoen aan belstjeblom want zij is al totaal 13 dagen 10 uur en 29 minuten actief op prison en bijna rank y de 2 miljoen zou zij heel erg goed kunnen gebruiken om weer een stapje dichter bij y te zijn.

Nu belstjeblom Y is zou ik het graag voor me zelf willen winnen want dan ben ik een stapje dichter bij y :):smiley:
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Ik zou dat graag hebben omdat ik tot nu toe zelden op prison ben!
Deze 2M zou mij enorm helpen met het verslaan van Duke Nukem Forever, aangezien mijn ego metertje bijna op is :innocent:
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik zou dat graag hebben omdat ik tot nu toe zelden op prison ben!
Deze 2M zou mij enorm helpen met het verslaan van Duke Nukem Forever, aangezien mijn ego metertje bijna op is :innocent:
Haha
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Status
Niet open voor verdere reacties.