Fixes en updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties

Een aantal kleine updates en (bug)fixes die het vermelden wel waard zijn in dit nieuwsbericht.
Ook willen we het belang van voten nog eens goed onder de aandacht brengen.

Voten is belangrijk
Voten helpt de server om gevonden te worden op het internet en geeft de server aanzien. Op het moment is er maar 1 Nederlandse lijst waar we op staan, er zijn simpelweg gewoon weinig alternatieven.
Op deze site (->http://serverpact.nl/vote-1898) kun je 1x per 12 uur voten. 2x per dag kun je dus de vote rewards krijgen waarmee wij jullie belonen voor de votes.
Wij vragen jullie zo vaak mogelijk te voten. Als we allemaal 1 tot 2 keer per dag voten, dan staan we binnen de kortste tijd weer heel hoog in de lijst!

Nieuwe commands!
Wij hebben enkele commands toegevoegd die zeer handig zijn voor jullie.
  • /msgtoggle (Hiermee kun je aan/uit zetten of je messages van andere spelers wilt ontvangen)
  • /paytoggle (Hiermee kun je aan/uit zetten of je betalingen van andere spelers wilt ontvangen)
  • /payconfirmtoggle (Hiermee kun je aan/uit zetten of je het pay commando 2x wilt typen zodat je niet per ongeluk een verkeerd bedrag overmaakt)
  • /pweather (Hiermee kun je het weer instellen naar jouw persoonlijke voorkeur. Om het weer van de server weer te krijgen gebruik je /pweather reset).
  • /ptime (Hiermee kun je de tijd instellen naar jouw persoonlijke voorkeur. Om de tijd van de server weer te krijgen gebruik je /ptime reset)
(Bug) Fixes
  • Bepaalde plugins updatet naar de nieuwste versie om volledig compatibel te zijn met 1.12.1 (Werkend vanaf de volgende restart vannacht)
  • De irritante hotkey bug op skyblock, prison en factions is opgelost. Hotkey-en is nu weer mogelijk.
  • Tpacancel op factions werkt nu goed voor iedereen.
  • De tekst bij chatreports linkt nu wel goed door naar de support. (Volgende restart actief)
  • Op Vanilla kun je nu makkelijker naar The End en The Nether. Er zijn portals geplaatst op de spawn.
  • Talloze bugs op Factions opgelost die gemeld zijn.

Dit was het weer voor deze keer.

Mvg Remy & Staff
 
Laatste update:
D

Deleted member 13307

Guest
Bedankt voor de nieuwe commands en voor bugg fixes :D

Hopelijk komt Haunted weer hoog bovenin de Nederlandse Server lijst!
 
  • Like
Reactions: cathy_nl

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Waarom niet op de Engelse server lijsten? Zo kan je meer voten en meer kans om gevonden te worden. Misschien ergens neerzetten hoeveel votes per maand iemand heeft? En een kleine wedstrijd van te maken? Zo heb je meer kans dat mensen echt meer gaan voten.

Die nieuwe command zijn zeer handig! Maar ik gebuik gewoon van de server zelf, wel handig lijkt me :P

Bedankt voor de nieuwe update Remy en de staff!
Super :)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Waarom niet op de Engelse server lijsten? Zo kan je meer voten en meer kans om gevonden te worden. Misschien ergens neerzetten hoeveel votes per maand iemand heeft? En een kleine wedstrijd van te maken? Zo heb je meer kans dat mensen echt meer gaan voten.

Die nieuwe command zijn zeer handig! Maar ik gebuik gewoon van de server zelf, wel handig lijkt me :P

Bedankt voor de nieuwe update Remy en de staff!
Super :)
Engelse lijsten hebben we al vaker voor een aantal maanden geprobeerd, maar geeft nooit het gewenste effect. We willen onze Nederlandse community en samenstelling niet opgeven gezien we daarin excelleren. De Engelse lijsten geven voornamelijk ook Engelse spelers die er al gauw niets meer van snappen en de server verlaten op een enkeling na. Uiteindelijk hebben we dus besloten dit niet meer te gaan doen.
Die vote wedstrijd is inderdaad een goed idee, kunnen we in principe in september weer doen. Voorheen pakte dit ook altijd wel goed uit.
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Wauw! Nic Working! Ga zo door zal ik zeggen! Ik ben altijd benieuwd naar de nieuwe dingen zoals nieuwe servers, nieuwe settings enzovoort!
Mvg Luckie07
 
  • Like
Reactions: EndieDragon

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
@remymine is er een mogelijkheid om blazes uit silkspawners passief te maken? 't wordt namelijk irritant & bijna onmogelijkz e te killen zelf door 'n 0.5 hoogte block doordat hun hit dmg 2 block ver is + ze maken onze hout & itemframes kapoet :P Bij de vorige factions herinner ik me dat je dat had gedaan. Zou dat weer kunnen ?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
@remymine is er een mogelijkheid om blazes uit silkspawners passief te maken? 't wordt namelijk irritant & bijna onmogelijkz e te killen zelf door 'n 0.5 hoogte block doordat hun hit dmg 2 block ver is + ze maken onze hout & itemframes kapoet :P Bij de vorige factions herinner ik me dat je dat had gedaan. Zou dat weer kunnen ?
Nope :P
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Weet niet of 't goed idee is, stackable lava/water buckets? Zou super handig zijn, herinner me niet of je dat vroeger ook hebt gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.