Feedback over huidige games

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hey Haunties

Op het moment van schrijven hebben we 2 games draaien op Haunted. Dit zijn Hungergames en Paintball.
Het bouwteam en @Datdus zijn bezig met gloednieuwe maps voor Paintball en ook gaan we de plugin binnenkort vervangen voor een spiksplinternieuwe.

Nou is de vraag wat vinden jullie op het moment van Paintball en van Hungergames? En wat zouden jullie graag veranderd of verbeterd zien worden?

Laat het hier weten zodat de mensen die eraan werken er meteen mee aan de slag kunnen.
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Ben zelf een groot fan van hungergames en hier zijn een paar tips

- voeg een currency toe (currency krijg je door bijv mensen te killen, games te winnen of te voten)
- je moet de "kits" kopen ( dit doe je weer met currency)
- hungergames lobby met verschillende maps waaruit je kan kiezen

Ik hoop dat jullie hiermee wat kunnen, kijk uit naar updates!

Mvg
Dion
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Paintball:
-Spectator
Ipv spawnen met gele leather armor, gamemode spectator.
(dat je invisible bent en overal doorheen kan vliegen) Want nu kunnen spectators de blauwe en rode teams hinderen.
-Timevote
De mogelijkheid hebben om te voten dat het dag of nacht is.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Zouden de hele oude mappen ook terug kunnen komen zoals Plaza? :3
Nee, sorry. We maken betere nieuwe maps. Een andere optie is een opnieuw gebouwde versie van oude maps.
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Dat de namen van players in paintball zichtbaar blijven als ze shiften, zoals een tijdje terug ook zo was. Dat zorgt er voor dat er wat minder passief wordt gespeeld
 

xXCrimeAngelXx

Supreme
xXCrimeAngelXx
xXCrimeAngelXx ✔
Supreme
3 jun 2015
17
1
102
26
haal alsjeblieft de map Ires eruit en laat Nuketown er in....
 
Laatste update:

xXCrimeAngelXx

Supreme
xXCrimeAngelXx
xXCrimeAngelXx ✔
Supreme
3 jun 2015
17
1
102
26
Dat de namen van players in paintball zichtbaar blijven als ze shiften, zoals een tijdje terug ook zo was. Dat zorgt er voor dat er wat minder passief wordt gespeeld

nein dat neemt heel het verassings aspect weg uit elke mogelijke flank poging...
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Geld dat je wint bij games zoals paintball kan over zetten naar currency van andere gamemodes zoals sc of tk, vroeger toen alles 2 zelfde geld was speelde ik veel paintball omdat het effe geld verdiennen was bij paintbal was en daarna te gebruiken in skyblock. Zelfde met skywars toen.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
nein dat neemt heel het verassings aspect weg uit elke mogelijke flank poging...
Ja! Zo kunnen de mensen niet meer campen. Het zou ook fijn zijn dat we de turrets en mines weer gaan werken :D
Dat de namen van players in paintball zichtbaar blijven als ze shiften, zoals een tijdje terug ook zo was. Dat zorgt er voor dat er wat minder passief wordt gespeeld

Ik wilde toevoegen dat je net als in first person shooters niet de namen door de muren kan zien. Dat lijkt me eerlijker.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
haal alsjeblieft de map Ires eruit en laat Nuketown er in....

Eens. :P Echt een hekel aan die map. :joycat:

Geld dat je wint bij games zoals paintball kan over zetten naar currency van andere gamemodes zoals sc of tk, vroeger toen alles 2 zelfde geld was speelde ik veel paintball omdat het effe geld verdiennen was bij paintbal was en daarna te gebruiken in skyblock. Zelfde met skywars toen.

Goed punt!

Paintball:
-Spectator
Ipv spawnen met gele leather armor, gamemode spectator.
(dat je invisible bent en overal doorheen kan vliegen) Want nu kunnen spectators de blauwe en rode teams hinderen.
-Timevote
De mogelijkheid hebben om te voten dat het dag of nacht is.

Geen idee of time vote mogelijk is in de nieuwe plugin maar spectators werken met deze wel zoals je beschrijft. ;)
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Ik wilde toevoegen dat je net als in first person shooters niet de namen door de muren kan zien. Dat lijkt me eerlijker.

Mhm dat is ook wel zo. Ik merk nu vooral dat er veel wordt gecampt in bepaalde hoekjes en dat gaat natuurlijk lastig als je de namen kunt zien. Maar goed, die keuze ligt bij jullie :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.