Een haunty genaamd Cathy

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Hi, hier Cathy, een game-mama van 28 jaartjes jong.

Toen ik hier op haunty begon was het ergens 2015? 5 jaar geleden alweer. Vaak ben ik wel een trouwe speler. Dit is een van mijn 3e servers waar ik ooit op speelde. In 2012 begon ik minecraft ''leuk'' te vinden. Daarvoor was ik niet echt een gamer. Wel vaak op nintendo's gespeeld. Zelfs ook nog de gameboy color. Mooie tijden waren dat. Vooral zelda.

Nu speel ik algauw ook meer andere spellen en probeer ik dus steeds meer games uit. Maar minecraft blijft toch mijn favoriet.

Hopelijk vind mijn klein meiske straks minecraft net zo leuk als ik en haar papa (Benji_NL).
Ze is 1,5 Jaartjes jong alweer. Tijd gaat hard.

Hopelijk tot in-game!

Cathy
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Cathy!! Wat een tijd geleden o.O! Nooit gedacht dat ik je ooit weer eens zou zien hier na al die jaren, erg gezellig dat je weer terug bent op de server! Mocht je ergens hulp mee nodig hebben, vraag het gerust :)
 
  • Like
Reactions: cathy_nl

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
@Katykana; Zeker weten, ookal had ik het vroeger wel eens gedaan. Maar ben er van overtuigd dat er ook heel wat nieuwe mensen zijn :)

@happyfoxyboy; Zeker leuk jou hier ook eens te zien! Je naam is wel veranderd, maar toen je zei hoe je eerst heette wist ik het wel weer. Dacht dat je ouder was vroeger! Zo zie je maar weer.
 
  • Like
Reactions: happyfoxyboy

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik kan me zeker nog herinneren dat je hier vroeger inderdaad ook hebt gespeeld, leuk dat je terug bent!