Bouwevenement 2017

Bouwevent?


  • Total voters
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Hey hey! Its me again.
De titel zeg het al: Bouwevenement
.

Waarom?
Naar mijn idee is het al een tijdje geleden dat er een bouwevenement geweest is.
En uberhaupt een event heeft plaatsgevonden m.u.v. Dropparty's en Partymine's.
Wat ik graag zou willen doen?
Mijn vraag is "moet er weer eens een bouwevenement komen?" Als het leuk is en kan wil ik hem zelf wel organiseren met geldprijzen
(ingame currency, GEEN echt geld!).
Wat is vereist om het event te houden?
Als er genoeg enthousiasme is en mensen die willen meedoen, komt er meer informatie over het deelnemen en overige details.
Wil je dat het event gehouden wordt? Sla die Ja-optie dan kapot met je neus! :pp



Note voor Staff:
Zelf heb ik er geen idee van of dit onderwerp officieel al gepland is of wordt gepland. Zo ja en het is gewenst door de staff dan mag dit topic gesloten worden.
 
Laatste update:

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Heb voor de zekerheid maar een disclaimer bij gezet. Ik twijfelde of dit onderwerp (on)officiël kon.
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hey hey! Its me again.
De titel zeg het al: Bouwevenement
.

Waarom?
Naar mijn idee is het al een tijdje geleden dat er een bouwevenement geweest is.
En uberhaupt een event heeft plaatsgevonden m.u.v. Dropparty's en Partymine's.
Wat ik graag zou willen doen?
Mijn vraag is "moet er weer eens een bouwevenement komen?" Als het leuk is en kan wil ik hem zelf wel organiseren met geldprijzen
(ingame currency, GEEN echt geld!).
Wat is vereist om het event te houden?
Als er genoeg enthousiasme is en mensen die willen meedoen, komt er meer informatie over het deelnemen en overige details.
Wil je dat het event gehouden wordt? Sla die Ja-optie dan kapot met je neus! :pp



Note voor Staff:
Zelf heb ik er geen idee van of dit onderwerp officieel al gepland is of wordt gepland. Zo ja en het is gewenst door de staff dan mag dit topic gesloten worden.
Lijkt me leuk er is alleen 1 nadeel. Namelijk: Youtube building tutorials en schematica.... Mensen met schematica kunnen zonder dat iemand het merkt snel een building opstarten en beginnen. Maar voor de rest een super leuk idee!
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Lijkt me leuk er is alleen 1 nadeel. Namelijk: Youtube building tutorials en schematica.... Mensen met schematica kunnen zonder dat iemand het merkt snel een building opstarten en beginnen. Maar voor de rest een super leuk idee!
Goed punt. Daar had ik al een idee voor.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Voor het inschrijven moeten deelnemers voor het gekozen plot waarop ze willen bouwen coordinaten ingame doorgeven. Dan word er gecheckt of het plot helemaal leeg is (alleen met een leeg plot mag je meedoen). En als alles goed is dan mogen ze beginnen met bouwen
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Voor het inschrijven moeten deelnemers voor het gekozen plot waarop ze willen bouwen coordinaten ingame doorgeven. Dan word er gecheckt of het plot helemaal leeg is (alleen met een leeg plot mag je meedoen). En als alles goed is dan mogen ze beginnen met bouwen
Kan jij dan zien als er een schema word opgestart? Volgens mij kan alleen de persoon de blueprint schema zien die hem heeft geplaatst
 

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Hey blocky, wat een leuk idee. Ik kan me nog herinneren dat er in 2015 ook een bouwevenement was en dat die was verlopen met veel enthousiasme en dan iedereen het naar zn zin had. Wat wel handig is dat je dan ook even in overleg gaat met staff want het is niet niets zo'n evenement organiseren. https://www.hauntedmc.nl/forum/threads/uitslag-bouwevenement-zondag-20-september.9535/
Dat was de bouwevenement in 2015, waar ik toch nog ff 3e was geworden met mn team.

Groet, Mike
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Voor het inschrijven moeten deelnemers voor het gekozen plot waarop ze willen bouwen coordinaten ingame doorgeven. Dan word er gecheckt of het plot helemaal leeg is (alleen met een leeg plot mag je meedoen). En als alles goed is dan mogen ze beginnen met bouwen
Als je is hulp nodig hebt bij het event ben ik wel instaat om nog is op haunted te komen hoor. ;)
 
  • Like
Reactions: blocky

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Kan jij dan zien als er een schema word opgestart? Volgens mij kan alleen de persoon de blueprint schema zien die hem heeft geplaatst
Nee dat kan ik niet. Het is de 1e keer dat ik er over hoor.
Is het dat je ingame dan vormen enzo ziet van waar je wat moet bouwen?
 
Laatste update:

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Hey blocky, wat een leuk idee. Ik kan me nog herinneren dat er in 2015 ook een bouwevenement was en dat die was verlopen met veel enthousiasme en dan iedereen het naar zn zin had. Wat wel handig is dat je dan ook even in overleg gaat met staff want het is niet niets zo'n evenement organiseren. https://www.hauntedmc.nl/forum/threads/uitslag-bouwevenement-zondag-20-september.9535/
Dat was de bouwevenement in 2015, waar ik toch nog ff 3e was geworden met mn team.

Groet, Mike
Ja ik had al een disclaimer er bij gezet. Mocht staff in overleg willen @remymine @Datdus
 
Laatste update:

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Als je is hulp nodig hebt bij het event ben ik wel instaat om nog is op haunted te komen hoor. ;)
Hulp is altijd welkom :D alles alleen doen is vrij onmogelijk. En m'n ervaringen met bouw events is niet heel hoog.
 
Laatste update:

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Nee dat kan ik niet. Het is de 1e keer dat ik er over hoor.
Is het dat je ingame dan vormen enzo ziet van waar je wat moet bouwen?
Jup. Mensen kunnen letterlijk dingen kopiëren van andere mensen of schema's downloaden van het internet af. Op haunted uploaden en voor de rest gewoon na bouwen. Alle blocks die je nodig hebt staan in een list en er word aangegeven waar je iets moet plaatsen.

 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hey hey! Its me again.
De titel zeg het al: Bouwevenement
.

Waarom?
Naar mijn idee is het al een tijdje geleden dat er een bouwevenement geweest is.
En uberhaupt een event heeft plaatsgevonden m.u.v. Dropparty's en Partymine's.
Wat ik graag zou willen doen?
Mijn vraag is "moet er weer eens een bouwevenement komen?" Als het leuk is en kan wil ik hem zelf wel organiseren met geldprijzen
(ingame currency, GEEN echt geld!).
Wat is vereist om het event te houden?
Als er genoeg enthousiasme is en mensen die willen meedoen, komt er meer informatie over het deelnemen en overige details.
Wil je dat het event gehouden wordt? Sla die Ja-optie dan kapot met je neus! :pp



Note voor Staff:
Zelf heb ik er geen idee van of dit onderwerp officieel al gepland is of wordt gepland. Zo ja en het is gewenst door de staff dan mag dit topic gesloten worden.
Lijkt 'n super idee ! Ikzelf ben niet zo'n goede bouwer maar zoals iemand zei, mensen kunnen schematica gebruiken. Ik dacht daar iets voor. Als je nou de thema geeft net voordat het wedstrijd begint? Improviseren lijkt me altijd het beste om mensen te laten bouwen dan gaan hun creativiteit helemaal tekeer en zieje wel gebouwen that could blew your mind :)

Anders hoop ik dat die evenement word gehouden :relaxed:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.