Geweigerd Banned wegens speedmine

Status
Niet open voor verdere reacties.

roy_jwz

Niet Verified
7 feb 2016
3
0
15
22
Hallo beste mensen van haunted mc

Ik zou u graag willen vragen waarom ik een ban heb. Er staat wegens speedmine. Helaas zijn er inderdaad van die hackers maar ik ben het niet. Ik had zoiezo effi 5 en ik hakte maar wat in het rond. Hz is dat gelijk speedmine en als ik het zou hebben of het er op lijk zou ik minstens een waarschuwing verwachten. Ik speelde trouwens voor de eerste keer miners wou ff kijken wat het was.

Met vriendelijke Groet Roy (mc naam: roy_jwz)

ps: ga zo door met de server ziet er goed uit vooral prison en skywars dat heb ik gespeeld de rest nog niet en zou het graag willen spelen.
 

roy_jwz

Niet Verified
7 feb 2016
3
0
15
22
Maar waarom ben ik gebant ? U mag denken dat ik hacks heb maar ik weet dan niet wat ik mis doe
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Ten eerste: Hacks is hacks en dit is geen reden om een waarschuwing te geven maar is gewoon banneble. Ten tweede waar is je bewijs dat je geen hacks hebt? Iedereen kan wel zeggen dat hij of zij het niet heeft.
Ik weet wat ik zag en zolang er geen tegenbewijs is zal dat niet veranderen.

Mvg, IzzyJong
 

roy_jwz

Niet Verified
7 feb 2016
3
0
15
22
oke jammer izzyjong miss kon er iets veranderen want ik film me beeldscherm niet ofzo het enige bewijs is mijn vriend luukmeneer2002 hij weet dat ik geeb hacks heb maar verder geen bewijs dus dan wacht ik wel een maand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.