5 jaar hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
kies_jaar_jubileum-5-jaar.jpg
Beste Haunties,
Gefeliciteerd allemaal met 5 jaar HauntedMC! Wat een dingen hebben we toch meegemaakt in die 5 jaren op de server. En daarbij wat een vriendengroepen zijn er ontstaan door HauntedMC! Iets om trots op te mogen zijn voor iedereen die betrokken is of was bij de server.

Om dit te vieren is er tot morgen 6 April 23:59 maar liefst 40% korting in onze winkel!

Elk jaar benoemen we hier wel de grootste dingen die we bereikt hebben en de weg die is afgelegd om te komen tot waar we nu staan. Maar waar ik het vandaag met jullie over wil hebben op deze feestelijke dag is: verandering.

Verandering, in de zin van een paar belangrijke veranderingen binnen het team en voor de server. De server moet verder en dit kan alleen met actief development. Zoals jullie gemerkt hebben zijn we ook actief op zoek naar nieuwe Moderators en nieuwe bouwers voor het bouwteam.

Maar de belangrijkste verandering zal rond mijn rol op de server spelen, een hele moeilijke beslissing.
Ik ga een stap terug nemen en in mijn plaats zullen personen komen die de gamemodes verder gaan ontwikkelen. Zij zullen zich zeer spoedig aan jullie voorstellen en ik heb alle vertrouwen erin dat er in hoog tempo een hoop updates geregeld gaan worden!

Als laatste nog een shoutout en de felicitaties naar de nieuwe admin @Dimitri!

~remymine & team haunted.
 
Laatste update:

Berenvriend

Niet Verified
4 mrt 2018
22
6
100
20
Ooeeeh ja. Whoop whoop gefeliciteerd nog een keer Dimitri, en nog een keer whoop whoop voor Haunted en alle mensen die haunted hebben gesteunt
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Gefeliciteerd allemaal. Shoutout naar Dimitri.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
wie geeft er nou shoutouts naar die Fortnite noob <3
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
5 jaar al? wat vliegt de tijd toch!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.