Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Survival

Tile Entities:
  • Frames, armor stands en andere item holders: Geen plaats limiet
  • Redstone, pistons, en andere redstone powered blocks: Geen plaats limiet
  • Hoppers: Maximaal 2000 hoppers in een base (meerdere bases binnen dezelfde view/render distance telt niet als nieuwe telling)
  • Chests en andere containers: Maximaal 2000 chests of andere containers in een base (meerdere bases binnen dezelfde view/render distance telt niet als nieuwe telling)
Andere containers zijn: Enderchests, barrels, ovens, dispensers, droppers, etc.
  • Mobspawners: Maximaal 100 spawners in een base (meerdere bases binnen dezelfde view/render distance telt niet als nieuwe telling)
Opmerking: Indien je meer dan deze limieten nodig hebt of wilt gebruiken, kun je jouw base opsplitsen in verschillende gebieden. Dit kan door verschillende bases te maken. De eis is dat je niet beide bases tegelijk binnen je render/view distance kan zien als je tussen de 2 bases in hangt.


Entities:

Cluster uitleg: groepering mobs die duidelijk te onderscheiden is van een andere groepering mobs.

Aangeraden cluster afstand: Minimaal 16 blocks aangeraden tussen 2 verschillende clusters in

1595931243747.png

  • Animals: 20 animals per cluster.
  • Hostile/Passive mobs: 15 per cluster.
  • Villagers: 8 villagers per cluster.
  • Hostile mobs in mobfarms: 5 hostile mobs per cluster met minimaal 3 blocks afstand tussen verschillende mobfarm clusters in. Dit is om grote 1x1 block farms en andere varianten met veel mob collisions tegen te gaan.
Tagged mobs en pets zitten in deze limieten inbegrepen!
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.