Zoeken naar.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Hey,
ik ga binnenkort (hopelijk deze week) weer beginnen met youtube omdat ik wat software heb wat ik goed vind werken. Maar door wel ben ik me intro en outro kwijt. is er iemand die het me wilt leren of zelf wil maken en ook een banner.
Als je denkt en goed te zijn stuur dan wat dingentjes op dat je gemaakt heb zo dat ik kan zien hoe goed je bent.

Wat ik nu gebruik is movie studio platinum 13 voor edit en voor opnemen d3dgear (audio als screen)
meer info stuur effe een berichtje op me pagina of stuur een PB
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Zelf ben ik geen expert op het gebeid van dit, en ik geloof zeker dat er meerdere mensen op Haunted zijn die het wel kunnen, maar al kijk je een paar tutorials kan je het zelf, en kan je zelf helemaal bepalen wat je wilt, ipv dat mensen het voor je doen, want dan heb je geen volledige vrijheid over wat je maakt.
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Zelf ben ik geen expert op het gebeid van dit, en ik geloof zeker dat er meerdere mensen op Haunted zijn die het wel kunnen, maar al kijk je een paar tutorials kan je het zelf, en kan je zelf helemaal bepalen wat je wilt, ipv dat mensen het voor je doen, want dan heb je geen volledige vrijheid over wat je maakt.
Outro kan ik nogje wel maar een intro of bannertje wat minder
 
Laatste update:

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
21
Nederland
Outro kan ik nogje wel maar een intro of bannerthe wat minder
Ik kan wat super mooie intros regelen. Geloof me. Ik stuur ze zo door.
 
Laatste update:

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Speciaal voor jou @SKRWildfire
Erg nice alleen muziek wat anders en de laatste is me naam nogal moeilijk te zien eigenlijk. wat ik vooral zoek is iets wat captainsparkelz heeft gewoon een paar sec logo of iets moois terwel de vid al start.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.