Youtube rank, en dan niet gaan opnemen op de server?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iFythius

Niet Verified
27 jul 2017
5
1
57
20
Allo,

In dit topic wil ik graag iets vertellen over de YT rank op Haunted. Er komen mensen met het voldoende aantal video's, views en subscribers....
Alleen is het zo dat veel er van niet gaan opnemen op de server. Dan hebben die mensen een Free YT rank (YT rank heeft de functies van God rank heb ik gehoord). Hierdoor komt alleen die persoon in het voordeel met een gratis Rank en niet het doel ervan gebruikt door hier te opnemen en dat te uploaden, tenminste IK denk dat dat zo hoort... iemand met een YT rank neemt toch op voor zijn YT kanaal? Het zou leuker zijn als er op Haunted word opgenomen zodat mensen gaan zien dat er een server als Haunted bestaat.

Conclusie: YT rank moet een extra voorwaarde hebben dat is. Dat mensen die een YT rank hier hebben, 2 tot 3 keer in de maand iets uploaden dat op de server is opgenomen.

(>IK< denk dat het doel van YT rank is, dat mensen hier opnemen en het uploaden om te laten zien dat er een server als Haunted bestaat voor de gene die dat niet weten. Dus commentaar van ''Dat is het doel van YT rank niet" dan wist ik dat niet).
 
  • Like
Reactions: ProGamerNL180

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
De YouTube rank houden we gewoon in de gaten bij elk actieve gebruiker van de YouTube rank. Op dit moment hebben 12 mensen hem gehad, waarvan 11 hem al verloren hebben. Ik houd dat persoonlijk in de gaten en alleen kanalen die daadwerkelijk Haunted content uploaden zullen de rank houden. Ik snap dus dit topic niet echt, maar bij deze toch opheldering..
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
  • Like
Reactions: EndieDragon

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
Nu snap ik wrm mn vriend Nergens iss gedemote kwa yt rank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.