Youtube kanaal blocked

  • Topicstarter Jantjeh
  • Startdatum
  • Topic Volgers 5
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jantjeh

Guest
Hey hey,
Ik heb me al eens eerder aangemeld voor YT rank maar toen werd hij weg gehaald omdat ik teveel schold in mijn video's. Dus ik dacht, ik change het en ga opnieuw verder met een paar vrienden maar nu is hij blocked. Misschien kan het unblocked worden? Ik wacht wel op antwoord.

Kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC4Cre1zyX9kLRi96BdzpivA
 

Bijlagen

  • Youtube blocked.png
    Youtube blocked.png
    11 KB · Bekeken: 242

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Komende periode maak je geen aanmerking meer op de Haunted Youtube rank. De blokkade zal ooit weggehaald worden indien wij het weer een kans geven.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Waarom ga je dan schelden op yt? Je kan toch ook video's maken waarin je keurig praat? Make peace, not war ;)
Al zou je alle vid's met schelden optellen dan was de 3e Wereldoorlog uitgebroken
 
J

Jantjeh

Guest
Waarom ga je dan schelden op yt? Je kan toch ook video's maken waarin je keurig praat? Make peace, not war ;)
Het ligt er maar aan wat je onder schelden vindt vallen. Ik liep niet met k*nker of j00d te schelden. Ik zei soms 'k*t' of 'f*ck'.
 

EndieDragon

Niet Verified
Al zou je alle vid's met schelden optellen dan was de 3e Wereldoorlog uitgebroken
Kijk, ik vindt dat je niet hoeft te schelden als je YT video's maakt, ik bedoel een 'klein' beetje maakt niet uit (ik bedoel de niet zo héle erge woorden), maar schelden met nare ziektes vindt ik bijvoorbeeld dus wél een probleem. Je kan bijvoorbeeld nog steeds leuke survival video's maken zonder te schelden, toch? :)

En bij mij op school schelden ze ook met nare ziektes en dan denk ik ook van : je wordt hier niet stoer(der) van :I
 
Laatste update:

EndieDragon

Niet Verified
Het ligt er maar aan wat je onder schelden vindt vallen. Ik liep niet met k*nker of j00d te schelden. Ik zei soms 'k*t' of 'f*ck'.
Ja kijk, dat is een ander verhaal. Met schelden denk ik vaak aan k*nk*r of j**d (sorry voor de woorden, was voorbeeld) maar zoals ik al zei, je kan ook leuke video's maken zonder te schelden, zodat je die yt rank mischien weer kan krijgen/verdienen ;)

Bedoel je trouwens met hoeveelheid schelden dat elke keer als iets niet gaat zoals jij het wilt je gaat schelden? Want dan kan het dus niet voor niks geblockt zijn
 
Laatste update:

Dollerion

Niet Verified
6 jul 2017
4
1
15
Hey hey,
Ik heb me al eens eerder aangemeld voor YT rank maar toen werd hij weg gehaald omdat ik teveel schold in mijn video's. Dus ik dacht, ik change het en ga opnieuw verder met een paar vrienden maar nu is hij blocked. Misschien kan het unblocked worden? Ik wacht wel op antwoord.

Kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC4Cre1zyX9kLRi96BdzpivA

Persoonlijk vind ik dat het ook niet zo heel erg handig is om een YT rank aan te vragen als je geen vids maakt op Haunted (voor zover ik op je kanaal kijk zie ik geen vids op Haunted)
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Het ligt er maar aan wat je onder schelden vindt vallen. Ik liep niet met k*nker of j00d te schelden. Ik zei soms 'k*t' of 'f*ck'.
Dat is ook nog te veel eigenlijk haunted is voor iedereen maar er zijn nog steeds veel kinderen dat hier spelen die hoeven dat soort dingen niet te horen. en hangt er vanaf hoe je het gebruikt is het tegen iemand of is het als je bv iets verkeerd doet. dat maakt ook al erg veel uit :P
 
J

Jantjeh

Guest
Persoonlijk vind ik dat het ook niet zo heel erg handig is om een YT rank aan te vragen als je geen vids maakt op Haunted (voor zover ik op je kanaal kijk zie ik geen vids op Haunted)
Komt eraan, als KitPvP open is. ;)
 
J

Jantjeh

Guest
Dat is ook nog te veel eigenlijk haunted is voor iedereen maar er zijn nog steeds veel kinderen dat hier spelen die hoeven dat soort dingen niet te horen. en hangt er vanaf hoe je het gebruikt is het tegen iemand of is het als je bv iets verkeerd doet. dat maakt ook al erg veel uit :P
Ik zei het niet in de chat, ik zei het heel soms in mijn video. Maar niet heel veel ofzo, maar ik snap zeker wat je bedoeld.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Dat is ook nog te veel eigenlijk haunted is voor iedereen maar er zijn nog steeds veel kinderen dat hier spelen die hoeven dat soort dingen niet te horen. en hangt er vanaf hoe je het gebruikt is het tegen iemand of is het als je bv iets verkeerd doet. dat maakt ook al erg veel uit :P
Minecraft zit vol met kids :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.