Gesloten World Edit verandering.

//center voor Elite+

  • +1

    Votes: 0 0,0%
  • -1

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.

Highworks

God
HighWorks
HighWorks ✔
God
10 okt 2015
5
0
103
19
Oosterhout
Ik kom terug naar een lange tijd spelen. Iets van 6 maanden lang. Ik ben weer blij dat HauntedMC weer terug is naar zijn glorie. Ik kom online en ik zie wat aantal dingen veranderd in de Commands dat ik krijg als God zijnde. Ik kijk dus op de shop naar de commands die ik mag gebruiken. Ik zie dan dat de command //Center alleen voor Supreme is. Als je vaak met World Edit gebruikt dan is //center een hele handige command. Verkrijgbaar bij Supreme? Damn.. Dat schok me effe. Zou top zijn als dat bij tenminsten op Elite waarbij je World Edit kan gebruiken mag gebruiken. Ik wil graag weten wat de rest er van vind :)

Nieuw idee:
//center for Elite+
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hey,

Toevallig hadden wij op onze issue tracker (alle taken, bugs, etc..) een issue staan welke gaat over het volledig opnieuw indelen van de WorldEdit permissions. Dit gaan we hopelijk binnenkort een keer oppakken en uitvoeren. Daar zal onder andere dus de command die jij noemt onder vallen.

Ik ben het met je eens dat het op dit moment niet ideaal is. Maar ik hoop dat je blij bent om te horen dat er in ieder geval aan gedacht wordt.

Mocht je nog meer aanbevelingen hebben voor commands voor bepaalde ranks, wat betreft WorldEdit, laat het hier even weten! Dan kunnen we het meenemen als we eraan gaan werken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.