Winkelcentrum Survival

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey hey.

Sinds kort is er een gloednieuw winkelcentrum in survival waar er shops gehuurd kunnen worden.

Het nieuwe winkelcentrum is ontstaan nadat we zagen dat het shopplein bij spawn inefficiënt was en dat ongebruikte shops er maar leeg bleven staan. Het design is geheel ontworpen door xEvilCraftx en je kunt je eigen inrichting van je shop bepalen. Het nieuwe winkelcentrum is te bereiken via /warp winkelcentrum, /warp shops en /warp mall.

e248a8af5e.jpg


Met het nieuwe winkelcentrum moet dit probleem voorbij zijn. Het winkel centrum biedt plaats voor ongeveer 90 shops en maakt gebruikt van huur signs (net zoals die in onze prison server voor cells). Een shop huren kan op dit moment alleen vanaf de Premium rank (en hoger) voor 50 tokens per 7 dagen. Je kunt eindeloos verlengen door op de sign te rechtsklikken.

Het voordeel hiervan is dat mensen die inactief worden op de server hun shop automatisch verloopt en dus beschikbaar wordt voor andere mensen. Als blijkt dat het winkelcentrum te leeg blijft gaan we het in overweging nemen om niet donateurs ook de mogelijkheid te geven om een shop te huren.

De regels en info over het winkelcentrum is in het winkelcentrum zelf te vinden.Vragen erover kunnen in dit topic gesteld worden. Een tutorial voor de shopsigns vind je hier: haunted-mc.com/forum/index.php/topic/310-survival-shopsigns-maken/.

6bbc6b1b3f.jpg
 
  • Like
Reactions: xEvilCraftx

KingDannyOne

Niet Verified
2 mei 2014
13
3
122
24
Mooi :).... alleen me minecraft crasht als ik in de shops ben met Optifine xd :P
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
oh nee toch, weer en plek waar opti niet komen kan


Maar wel super mooi gebouwd hoor
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
wat is toch heerlijk bouwen zonder dat je aan verzamelen van blokjes te denken hoeft
 
  • Like
Reactions: xEvilCraftx

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
kennethvan zei:
ik vind het een van de mooiste bouwwerken op hn ;)
Dat krijg je als je alles kunt gebruiken voor je bouwwerk
 
  • Like
Reactions: xEvilCraftx
X

xEvilCraftx

Guest
Hangt ervan of het gebruikt wordt of course anders gaat het weg en komt er wat anders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.