Wie ik ben, tsja, wat een vraag!

Ken jij mij als...

  • Always_Penguin

    Votes: 3 75,0%
  • CapsLock_KIMx

    Votes: 0 0,0%
  • StitchyKim

    Votes: 1 25,0%

  • Total voters
    4

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Hallo Haunties!

Ik ben op de server nu bekend als Always_Penguin. (Pas op, ik verander mijn naam vaak :P)
Ik ben 11 jaar (Bijna, nu niet gaan opscheppen), en bij mij thuis en rondom mijn huis heet ik Kim :) Ik heb een grote woordenschat, en door mensen die mij voor het eerst zien oordelen mijn leeftijd rond de 12 jaar. Ik zit nu een redelijke tijd op HauntedMC Network, ik denk iets van 1,5 jaar ofzo. Ik zat al sinds dat ik net op Haunted kwam op het forum, alleen mijn account ging verloren en ik heb begin dit jaar een nieuwe aangemaakt, AltijdGirl_NL.


Hoe ik op Haunted kwam.

Ik zit nu dus een dik jaartje op de server. Ik ben met HauntedMC in aanraking gekomen doordat ik vaak op internet zoek naar 100% NL servers. Ik dacht meteen dat Haunted nog niet zo groot was, dus ik dacht ook: Laat ik daar nou eens verandering in gaan maken! (Niet dat het echt is gelukt, maarja :P).


En hoe ik in aanraking kwam met het forum.

Toen ik dus net op Haunted was, en ik alles onder de knie begon te krijgen, kwam ik bij een Roleplay van iemand een griefer tegen. Hij was onzichtbaar en hij/zij maakte alles stuk met lava/gewoon met de hand. Ik wist dat ik hier iets tegen moet doen, dus ik maakte een ticket aan, en ik heb me toen ook op het forum geregistreerd.


Nadeel puntjes van Haunted

Naast dat ik het ook een superleuk network vind, zijn er natuurlijk ook zijn nadelen:

Leeftijd: Ik ben nog vrij jong, en ik word hier niet altijd even goed door behandeld als iemand van b.v 15 of 16.

Griefers: Ik vind regelmatig griefers op de server, deze meld ik dan ook in een ticket, en ik weet ook dat het helpt maar toch! (Kim wat doe je nu opeens onredelijk)

Veel meer nadelen kan ik niet bedenken en dat is maar goed ook denk ik!


Veel plezier op HauntedMC Network allemaal!

Mvg,
Kim (Always_Penguin)


T9vJhXl.png
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Leuk voorstel topic!

Heb je al een aantal keer op het forum gezien, veel plezier nog verder op ons forum en natuurlijk op de server!