Welkom terug!

Beste Haunties,

Na een half jaar zonder HauntedMC, kan ik nu weer eindelijk beginnen met "Beste Haunties".
Dus, beste Haunties... welkom terug op HauntedMC!

Website
De Website is weer terug online in volle glorie zoals je hem gewend bent. Er is wel een likje verf overheen gegaan en we hopen dat het allemaal nog beter en fijner werkt dan voorheen.
  • De bekende onderdelen zoals het Forum, de Support, de Store en overige helppagina's zijn nog steeds aanwezig.
  • Nieuw is een kennisbank binnen de Support waar we veel gestelde vragen komende tijd zullen toevoegen.
  • Je profiel is nu een plek die je zelf helemaal kunt customizen en in kunt vullen. Zie mijn profiel als voorbeeld.
  • HauntyLink is updated en zorgt nog steeds voor de link tussen de Minecraft servers, Discord en de website.
    • Je kunt nu al je bestaande website account koppelen aan Discord, mits je al gekoppeld was aan Minecraft.
    • Zodra de Minecraft servers weer online zijn kun je jouw website account koppelen aan de Minecraft server en ranks.
Discord
De Discord server zelf is ook volledig vernieuwd. We hebben de bots vervangen door onze eigen Haunty bot. De text- en voicechannels zijn vernieuwd en we hopen dat alles duidelijker is. Ook is er nu een nieuw Discord staff team. Op dit moment hebben we Discord Event staff (@yarnoiseenschat) en Discord Moderators (@Dill, @Bartyh ]). Je kunt de Discord joinen via deze invite link: www.hauntedmc.nl/discord

1586358930831.png

Minecraft Servers
En dan als laatste (en beste?) de HauntedMC Minecraft Servers. We zijn druk bezig met de Minecraft Servers! We zullen terugkeren met Survival, Creative en een lobby als centrale plek van de server. We blijven bereikbaar via play.hauntedmc.nl

We hebben op de Discord server een lijst met veel gestelde vragen beantwoord in het kanaal #veel-gestelde-vragen onder het kopje "Server Chats".

Ik zal hier de 5 meest gestelde vragen herhalen. Mocht je alles willen lezen, dan verwijs ik je graag door naar de Discord server.

Houden we onze ranks als HauntedMC Weer online is?[/QUOTE]
Jazeker. Om precies te zijn: alle ranks, claimblocks en homes die zijn aangeschaft zullen behouden blijven op jouw account.

Blijven de oude werelden en items?
We bouwen de servers volledig opnieuw op. Nieuwe hardware, nieuwe plugins, nieuwe systemen.. en dus ook nieuwe werelden. We gaan er iets moois van maken voor de lange termijn, vandaar de keuze om met het meeste clean te beginnen.

Voor welke versies wordt de server?
De server kan gejoined worden met de versies 1.8 t/m 1.15.2. De server zelf zal volledig op 1.15.2 draaien, dus alle nieuwe blocks zullen erin zitten.

Wanneer gaat de server weer online?
Ik hoop binnen 1 tot 2 weken vanaf nu (geen garanties though!). De verwachting is vrij snel. Het tempo zit er goed in en er zijn weinig tot geen problemen ondervonden tot op dit moment. Wanneer er een duidelijker beeld is van de openingsdatum komt er uiteraard bericht over.

Komt gamemode <vul in> terug ?
We beginnen met Creative en Survival. Hierna willen we vooral gamemodes ontwikkelen die ons leuk lijkt om te maken. De insteek op uniek en een Haunted draai eraan geven. Ik kan dus geen antwoord geven op de vraag of gamemode <vul in> ooit terug komt. We gaan geen kopie maken van het oude HauntedMC en we zullen dus geen oude gamemode kopiën online zetten.
 
Laatste update:

yarnoiseenschat

Supreme
yarnoiseenschat
yarnoiseenschat ✔
Supreme
6 jul 2019
26
16
134
Joepie! (*ノ ◕▽◕)ノ
 
  • Like
Reactions: remymine and Bart