Opgelost Weird glitch...

Status
Niet open voor verdere reacties.

exotic007

Niet Verified
14 okt 2014
6
0
20
26
ik heb nu al 3x gehad dat ik een silktouch 1 book op mijn axe wilde zetten, maar steeds had ik hem dan geënchant op een anvil.
maar steeds als ik dan mn axe in mijn inventory had stond er geen silktouch op en die book was ook weg.
 

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
Ik heb ook een probleem wat er min of meer op lijkt.. (Survival)
Toen ik mijn Eff. V, Unb. III shovel wilde repairen (Anvil) met exp. en diamonds was mijn exp. weg en de shovel was niet gerepaird.
Toen ik relogde kreeg ik mijn exp. weer terug maar ik vind het maar een rare bugg.
~ sambuwalda (
Legend)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik zit met hetzelfde probleem;
Eerst heb ik hem er gewoon opstaan, maar twee seconden later glitcht hij weg :/
Dit is mij trouwens in Survival met een 'Anvil' overkomen.
;)
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
ik verplaats dit even naar de bugs sectie
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
nee dit gebeurde ook soms op 1.7, maar nu op 1.8 heb ik het nog niet gezien eigenlijk...
het is gewoon een zeldzame bug die komt door lag, en dat dus je client het wel update alsof je die item ge-enchant hebt, maar de server database het niet aangepast heeft... even het spel afsluiten en weer openen geeft wel altijd gewoon OF je book terug, OF de item is dan wel ge-enchant :)
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Het hangt ook af van wat er op je axe stond. Bv als je pickaxe met fortune enchant, en daarna silk touch, zal dat niet gaan ! Je zal het kunnen enchanten, maar de Silk touch zal er dan niet op staan. Als daar het probleem niet ligt, Lees wat Raff666 zei.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Zie alle andere topics over 1.7/1.8 bugs. Kunnen wij op dit moment niets aan doen en aanschouw ik niet als bug van onze kant, maar een compatability probleem omdat de server gewoon op 1.7 draait. Als we spigot 1.8.1 gebruiken in eind januari zal dit niet meer optreden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.