Belangrijk Wat wij wel en niet accepteren als bewijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimdamian

Niet Verified
20 sep 2013
197
48
184
28
Arnhem and surroundings
Om even aan te duiden wat wij wel en niet als bewijs zullen accepteren bij bepaalde gevallen, aangezien hier soms onduidelijkheden over onstaan én soms helemaal geen bewijs bij een report gepost wordt. Dit zijn volgens mij de meest voorkomende reports.


Bij cheaten

Wat wij accepteren als bewijs

Onbewerkte video (moet van een redelijke kwaliteit zijn om de spelers naam te tonen, mogen wel stukken uitgeknipt worden om het hacken aan te tonen).
De client die je zelf gebruikt via het debug scherm (f3 of Shift F3) moet in de video zichtbaar zijn tijdens het filmen, dit in om valse 'hack' reports te voorkomen.

Wat wij niet accepteren als bewijs

In-game Screenshots.
Anekdotisch bewijs (Mond tot mond "reclame")*.

Bij adverteren

Wat wij wel accepteren als bewijs

In-game Screenshots.
Onbewerkte video (moet van een redelijke kwaliteit zijn om de spelers naam te tonen, mogen wel stukken uitgeknipt worden om het adverteren aan te tonen).

Wat wij niet accepteren als bewijs

Anekdotisch bewijs (Mond tot mond "reclame")*.


Bij glitchen

Wat wij wel accepteren als bewijs

Onbewerkte video waarin de persoon / personen glitches misbruiken waarmee ze bijvoorbeeld kills krijgen en niet killbaar zijn (video moet van een redelijke kwaliteit zijn om de spelers naam / namen te tonen, mogen wel stukken uitgeknipt worden om het glitchen aan te tonen).

Wat wij niet accepteren als bewijs

In-game Screenshots.
Anekdotisch bewijs (Mond tot mond "reclame")*.

Bij statspadding (Bijvoorbeeld meerdere mensen in een game die express éen iemand laten winnen voor bijvoorbeeld tokens)

Wat wij accepteren als bewijs

Onbewerkte video (moet van een redelijke kwaliteit zijn om de spelers naam te tonen, mogen wel stukken uitgeknipt worden om het hacken aan te tonen).

Wat wij niet accepteren als bewijs

In-game Screenshots.
Anekdotisch bewijs (Mond tot mond "reclame")*.


*Hiermee bedoel ik dat je als bewijs voor je report alleen zegt dat iemand bijvoorbeeld geadverteerd heeft

Ik wil er hier ook nog een keer op wijzen dat alle reports m.b.t. onze Creative server in Dit topic moeten.

Je kan overigens altijd een stafflid in de server opzoeken om het te laten zien, mocht er nou geen online zijn is dit topic the place to be.

Nog aanvullingen? P.M mij.
 
Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.