Belangrijk Warp aanvragen voor Survival

Status
Niet open voor verdere reacties.

Svenvdp

Niet Verified
3 jul 2014
2
0
28
Beste remymine

Ik dacht ik maak de request hier maar.

Ik heb een week geleden een stda gebouwd en ik wordt er gek van dat iedereen altijd alles claimd terwijl ze niet voor het huis hebben betaald. Heel de stad claimen is geen optie, omdat niemand zoveel claimblocks heeft.
Daarom wou ik vragen of er bij donator ook permissie kan komen voor regions zodat ik de stad kan protecten en zo ongewenste spelers buiten kan houden. Ik heb dit op veel andere servers ook gezien hoe goed het werkte. En deze server heeft wel worldguard dus waarom zou het niet kunnen?

Ik zou het erg fijn vinden als dit idee gebruikt zou worden in de server.

Grt

Svenvdp, Eigenaar Oakville
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Sorry worldguard regions maken én claims gaan we niet samen doen. Voor 2,50 heb je al 10.000 losse claimblocks, dan is dat slimmer dan een donateur rank als je alleen de claimblocks wilt.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
rick zei:
remy bij /warp oakville kom je in een hok van 5 bij 5 ofzo en je kan er niet meer uit dan is het toch niet meer warp waardig aub haal het hok weg of haal de warp weg
Ah dan hebben ze de warp plek dicht gemaakt, zal verwijderd worden.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
hallo ik kom nu een warp aanvragen maar niet voor mij xpfarm maar voor teamisland

minecraftnaam: mr_sneaky10 en jorddam
coordinaten: x= -7674 y= 70 z= -2802
warpnaam: /warp teamisland
heoveel mensen werken aan dit project: 7 mensen
zijn andere vrij om het te joinen: ze kunnen er niet op bouwen maar misschien komt er een kleine xpfarm waar ze gebruik van kunnen maken.
wat houdt het project in: nou het is een eiland waar wij met zijn zevenen een mooi en economisch eiland van willen maken.
waarom moet dit een warp krijgen: omdat het er nu al goed uitziet en mensen ons misschine nog op ideen kunnen brengen.

met vriendelijk groet jullie sneaky en jorddam
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
rick zei:
hallo ik kom nu een warp aanvragen maar niet voor mij xpfarm maar voor teamisland

minecraftnaam: mr_sneaky10 en jorddam
coordinaten: x= -7674 y= 70 z= -2802
warpnaam: /warp teamisland
heoveel mensen werken aan dit project: 7 mensen
zijn andere vrij om het te joinen: ze kunnen er niet op bouwen maar misschien komt er een kleine xpfarm waar ze gebruik van kunnen maken.
wat houdt het project in: nou het is een eiland waar wij met zijn zevenen een mooi en economisch eiland van willen maken.
waarom moet dit een warp krijgen: omdat het er nu al goed uitziet en mensen ons misschine nog op ideen kunnen brengen.

met vriendelijk groet jullie sneaky en jorddam
ik vind dit niet echt een warp waard.

sorry. AFGEWEZEN.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
JG_Owner zei:
Beste HN Crew,

ik heb een lekkere hangplek gemaakt voor mensen en dieren :D
het is een cave in mijn Donateurs dorpje en sommige mensen wilde daar wel een warp.
het ligt op de coördinaten: x -6508 y 43 z -1084.hij moet wel afgemaakt worden maar dat is zo gedaan :D
Het is geprotect door Freecon en ik.
Warp Naam: DonateurGarden
iedereen is vrij om hier een kijkje te gaan nemen!

Groet
JG_Owner
Sorry op dit moment vind ik het nog geen warp waard, maar het heeft potentie als het nog (veel) meer uitgebreid wordt.
 

DucDrummer

Premium
DucDrummer
DucDrummer ✔
Premium
19 sep 2013
1
0
77
24
  • Minecraftnaam: DucDrummer
  • Coordinaten van warp plek: X: -281,37580 Y: 64,500 Z: 279,51908
  • Warp naam: Nobia
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: momenteel 5, maar meerdere verwacht
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: ja
  • Wat houdt het project in: een stad bouwen, vooral voor beginners maar iedereen is welkom
  • Waarom moet dit een warp krijgen: niet iedereen kan meerdere homes zetten en een warp is daarom handig om die home ergens anders voor te gebruiken, en sowieso is het dan makkelijk om bij het dorp/ de stad te komen
 

MinerNordin

Niet Verified
19 sep 2013
3
0
38
20
Den Haag
MinecraftNaam: MinerNordin
Coordinaten van spawnplek: X-6583 Y38 Z-905
WarpNaam: MiniShop
Eigenaren van het project: MedeEigenaar[MinerNordin] Eigenaar[nevinryan]
Zijn andere mensen vrij om dit project te joinen: Nee maar wel om gebruik van te maken
Bedoeling van dit project: Een shop voor mensen die niet veel uitgeven
Waarom moet dit project een warp krijgen: Als mensen geen zin hebben om te verzamelen kunnen ze het hier kopen

Mvg. MinerNordin
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
  • Minecraftnaam: Bagera84
  • Coordinaten van warp plek: x=3448 / y=67 / z=3679 (facing East)
  • Warp naam: Lakewood
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: B_Erik, mezelf, en in mindere mate PinkCrafter621
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Neen
  • Wat houdt het project in: Lakewood is een "stadje" binnen onze haunted survival server die de focus legt op de moderne bouwstijl. Momenteel zijn we aan ons vierde huis bezig en hebben nog een massa ideeën. Zo willen we de stad ook voorzien van scholen, bedrijven, winkels,ontspanninggebieden e.d. In de toekomst zal het misschien mogelijk worden om huizen in Lakewood te huren of kopen.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: Het resultaat mag gezien worden. Bovendien kunnen andere spelers inspiratie opdoen voor hun eigen builds
 
  • Like
Reactions: remymine
X

xEvilCraftx

Guest
  • Minecraftnaam: DucDrummer
  • Coordinaten van warp plek: X: -281,37580 Y: 64,500 Z: 279,51908
  • Warp naam: Nobia
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: momenteel 5, maar meerdere verwacht
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: ja
  • Wat houdt het project in: een stad bouwen, vooral voor beginners maar iedereen is welkom
  • Waarom moet dit een warp krijgen: niet iedereen kan meerdere homes zetten en een warp is daarom handig om die home ergens anders voor te gebruiken, en sowieso is het dan makkelijk om bij het dorp/ de stad te komen
AFGEWEZEN.
MinecraftNaam: MinerNordin
Coordinaten van spawnplek: X-6583 Y38 Z-905
WarpNaam: MiniShop
Eigenaren van het project: MedeEigenaar[MinerNordin] Eigenaar[nevinryan]
Zijn andere mensen vrij om dit project te joinen: Nee maar wel om gebruik van te maken
Bedoeling van dit project: Een shop voor mensen die niet veel uitgeven
Waarom moet dit project een warp krijgen: Als mensen geen zin hebben om te verzamelen kunnen ze het hier kopen

Mvg. MinerNordin
AFGEWEZEN.
  • Minecraftnaam: Bagera84
  • Coordinaten van warp plek: x=3448 / y=67 / z=3679 (facing East)
  • Warp naam: Lakewood
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: B_Erik, mezelf, en in mindere mate PinkCrafter621
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Neen
  • Wat houdt het project in: Lakewood is een "stadje" binnen onze haunted survival server die de focus legt op de moderne bouwstijl. Momenteel zijn we aan ons vierde huis bezig en hebben nog een massa ideeën. Zo willen we de stad ook voorzien van scholen, bedrijven, winkels,ontspanninggebieden e.d. In de toekomst zal het misschien mogelijk worden om huizen in Lakewood te huren of kopen.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: Het resultaat mag gezien worden. Bovendien kunnen andere spelers inspiratie opdoen voor hun eigen builds
GEACCEPTEERD.
 
  • Like
Reactions: Bagera84

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Beste Remy, ik zou ook graag en warp aanvragen:

Minecraft naam: artho8
coordinaten: x -4245/y 91/z 513
Warp naam: /warp skydoolhof
Hoeveel mensen werken aan dit project: 1 (ik zelf)
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: hangt er vanaf van persoon tot persoon
Wat houd het in: Het is een gezellig doolhof met 2 verdiepen en als je op het einde bent heb je uitzicht + xpfarm
Wrm moet dit een warp krijgen: als je je verveelt kan je gezellig doolhof toertje maken, miss raakt er iemand verdwaalt, helpt er iemand hem en zo leren ze elkaar kennen <3. Er is ook een xpfarm waar je xp kan halen
Groetjess artho!
 

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
Beste Remy, mag ik misschien een warp?

Minecraft naam: Survivalars641
Coordinaten: x-673 z64 y-7623
Warp naam: /warp pretpark
Hoeveel mensen werken er aan: 1 Ik zelf
Zijn andere mensen vrij om dit project te joinen: ze mogen niet meehelpen met bouwen maar wel personeel zijn
Wat houd het in: Een heel leuk pretpark met nu nog 8 achtbanen maar dat worden er snel meer en er is ook een
doolhof.
Waarom moet het een warp hebben: dan kunnen mensen er ook in als ik niet online ben.
 
Laatste update:

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
69
Zwolle NL
Ik wil graag een warp aanvragen.
  • Minecraftnaam: Motorhom
  • Coordinaten van warp plek: 735 32 1927
  • Warp naam: verlaten mijn
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: Daddio_online en ik
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: nee
  • Wat houdt het project in: een ca.3 minuten durende rondreis per minecart door een uitgehakte verlaten mijn om een indruk te krijgen hoe groot die zijn. Ook is het mogelijk rond te lopen en xp te verdienen door mobs te doden.
  • Alles is zoveel mogelijk in takt gelaten maar alle steen en dirt/grind is weggehaald.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: enig in zijn soort en educatief
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Alle offtopic reacties verwijderd, enkel formulieren hier.
 

jarcokers2

Niet Verified
1 feb 2015
13
2
87
22
Haunted Spelers,

Vanaf nu is het weer mogelijk. Warps aanvragen voor op de survival server!

Voordat je een warp kunt aanvragen moet je warp aanvraag voldoen aan de volgende punten:

  1. Het project is al (half) gebouwd. Projecten die alleen nog maar geplanned zijn krijgen geen warp.
  2. Het project is kwalitatief goed. Het klinkt misschien subjectief. Maar ik denk dat we allemaal wel het verschil zien in kwaliteit tussen een houten vierkanten huis en een mega paleis van 20 materialen.
  3. Het project is volledig geclaimed en is niet griefbaar.
  4. Het project mag maar 1 warp maximaal hebben. En het project mag geen shop zijn die aan de spawn gelegen is.
  5. Het project moet van jou zijn, of jij moet mede eigenaar ervan zijn.

Wanneer je aan deze punten voldoet kun je een aanvraag doen.
Let op: Een aanvraag betekent niet dat je die warp ook krijgt. Het wordt nog handmatig beoordeeld door de staff.


Je een aanvraag doen via het volgende form.

  • Minecraftnaam:
  • Coor
  • dinaten van warp plek:
  • Warp naam:
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project:
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen:
  • Wat houdt het project in:
  • Waarom moet dit een warp krijgen:

Het zal dan binnen 1 a 2 dagen beoordeeld worden.

Vragen kunnen hier natuurlijk ook gesteld worden.

Mvg remymine.
  • Minecraftnaam: jarcokers2
  • Coordinaten van warp plek: x -7817,108 Y 56 Z -1159,074 als het kan het liefst in zuidelijke richting kijken dus naar de open plek
  • warp naam: Freexp
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: indien het heel hard nodig is zal het kunnen
  • Wat houdt het project in: een redelijk grote xpfarm met 37 spawners en later mischin nog meer
  • Waarom moet dit een warp krijgen: we hebben er redelijk veel moeite in gestoken niet om het te bouwen maar om de spawners te verzamelen
 
Laatste update:

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Hallo remy, ik wil graag een warp aanvragen voor mijn town

Minecraftnaam: FlaconBacon
Coordinaten van warp plek: -4228 63 -1026
Warp naam: paysbas
Hoeveel mensen werken er aan dit project: 5
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Ja, natuurlijk, een helpende hand is altijd welkom
Wat houdt het project in: Het is een stad een survival, waar ik met mijn "team" al 10 dagen mee bezig zijn, het is een erg leuke stad.
Waarom moet dit een warp krijgen: Ik vind het leuk om een kleine town te beheren, ik heb het altijd leuk gevonden om in een dorp/stad te wonen, dus waarom niet? Er zijn voorlopig huizen genoeg, een spawn, met allemaal info, en de huizen zijn ook nog eens goedkoop! :p
 
Laatste update:

jarcokers2

Niet Verified
1 feb 2015
13
2
87
22
Haunted Spelers,

Vanaf nu is het weer mogelijk. Warps aanvragen voor op de survival server!

Voordat je een warp kunt aanvragen moet je warp aanvraag voldoen aan de volgende punten:

  1. Het project is al (half) gebouwd. Projecten die alleen nog maar geplanned zijn krijgen geen warp.
  2. Het project is kwalitatief goed. Het klinkt misschien subjectief. Maar ik denk dat we allemaal wel het verschil zien in kwaliteit tussen een houten vierkanten huis en een mega paleis van 20 materialen.
  3. Het project is volledig geclaimed en is niet griefbaar.
  4. Het project mag maar 1 warp maximaal hebben. En het project mag geen shop zijn die aan de spawn gelegen is.
  5. Het project moet van jou zijn, of jij moet mede eigenaar ervan zijn.

Wanneer je aan deze punten voldoet kun je een aanvraag doen.
Let op: Een aanvraag betekent niet dat je die warp ook krijgt. Het wordt nog handmatig beoordeeld door de staff.


Je een aanvraag doen via het volgende form.


  • Minecraftnaam: jarcokers2
  • Coordinaten van warp plek: -7818 56 -1157
  • Warp naam: /warp epicxp of freexp
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2 jarcokers2 en thijs110 2 gods
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: indien het heel erg hard nodig is ja dan zal het kunnen
  • Wat houdt het project in: een hele groote xpfarm met zoon 30 of 35 spawners skeleton spider cave spider blaze en zombie spawners
  • Waarom moet dit een warp krijgen: het is een hele groote xpfarm waar we heel hard aan hebben gewerkt en het koste ons heel veel tokens iron (voor de hoppers) builiding blocken en nog veel meer

Het zal dan binnen 1 a 2 dagen beoordeeld worden.

Vragen kunnen hier natuurlijk ook gesteld worden.

Mvg remymine.
  • Minecraftnaam: jarcokers2
  • Coordinaten van warp plek: -7818 56 -1157
  • Warp naam: /warp epicxp of freexp
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2 jarcokers2 en thijs110 2 gods
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: indien het heel erg hard nodig is ja dan zal het kunnen
  • Wat houdt het project in: een hele groote xpfarm met zoon 30 of 35 spawners skeleton spider cave spider blaze en zombie spawners
  • Waarom moet dit een warp krijgen: het is een hele groote xpfarm waar we heel hard aan hebben gewerkt en het koste ons heel veel tokens iron (voor de hoppers) builiding blocken en nog veel meer
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
  • Minecraftnaam: jarcokers2
  • Coordinaten van warp plek: -7818 56 -1157
  • Warp naam: /warp epicxp of freexp
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2 jarcokers2 en thijs110 2 gods
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: indien het heel erg hard nodig is ja dan zal het kunnen
  • Wat houdt het project in: een hele groote xpfarm met zoon 30 of 35 spawners skeleton spider cave spider blaze en zombie spawners
  • Waarom moet dit een warp krijgen: het is een hele groote xpfarm waar we heel hard aan hebben gewerkt en het koste ons heel veel tokens iron (voor de hoppers) builiding blocken en nog veel meer
De aanvraag steeds opnieuw verzenden verkleint je kans, en is ook nog eens heel irritant, hou aub op
 

jarcokers2

Niet Verified
1 feb 2015
13
2
87
22
sorry maar de warp was opeens weg en doc zij dat ik het opnieuw moest vragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.