Warp aanvraag

Zou jij een shop willen?

  • Ja

  • Nee


Results are only viewable after voting.
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltei haunted

Niet Verified
9 apr 2017
3
2
25
21
Hallo, Ik ben ltei en ik zou graag een warp krijgen voor mijn sign shop. Ik ben minstens om de 3 dagen online dus de shops zullen om de 3 dagen worden aangevuld waardoor spelers altijd de mogelijkheid hebben om spullen in mijn shop aan te kopen. In mijn shop heb je alle mineralen en dan nog wat andere spullen. Ik heb deze shop ook gemaakt omdat er nu geen server shop meer is daarom hoop ik dat mijn warp aanvraag aanvaard wordt. Ik heb ook nog wat screens toe gevoegd aan het bestand het gaat over survival 1

Groetjes ltei
 

Bijlagen

  • 2017-05-05_19.54.29.png
    2017-05-05_19.54.29.png
    874,3 KB · Bekeken: 232
  • 2017-05-05_19.54.55.png
    2017-05-05_19.54.55.png
    845,8 KB · Bekeken: 203
  • 2017-05-05_19.55.04.png
    2017-05-05_19.55.04.png
    847,3 KB · Bekeken: 200
  • 2017-05-05_19.55.09.png
    2017-05-05_19.55.09.png
    1.006,7 KB · Bekeken: 220
  • 2017-05-05_19.59.00.png
    2017-05-05_19.59.00.png
    787,8 KB · Bekeken: 222
Laatste update:

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Ziet er goed uit, is er ook quartz blocks te koop? En gold blocks? Dat zou geweldig zijn, heb ja gestemd
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
we hebben toch /markt, ik vind dat ze die moeten aanpassen zodat we iets meer spullen op /markt kunnen zetten.
allemaal winkels is alleen maar onoverzichtelijk vind ik ,maar dat is mijn mening.
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hallo, Ik ben ltei en ik zou graag een warp krijgen voor mijn sign shop. Ik ben minstens om de 3 dagen online dus de shops zullen om de 3 dagen worden aangevuld waardoor spelers altijd de mogelijkheid hebben om spullen in mijn shop aan te kopen. In mijn shop heb je alle mineralen en dan nog wat andere spullen. Ik heb deze shop ook gemaakt omdat er nu geen server shop meer is daarom hoop ik dat mijn warp aanvraag aanvaard wordt. Ik heb ook nog wat screens toe gevoegd aan het bestand

Groetjes ltei
Om het makkelijk te maken voor de staff moet je voortaan eventjes erbij zetten in welke server je de warp wilt hebben. (Bijvoorbeeld: survival1)
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Hardstikke leuk idee enerzijds, anderzijds heb jij als wij dit zouden goedkeuren meer macht dan andere spelers gezien jij de winst makkelijk kan maken dan iemand anders.

Gezien dit laatste feitje stem ik tegen, sorry.
 

ltei haunted

Niet Verified
9 apr 2017
3
2
25
21
Hardstikke leuk idee enerzijds, anderzijds heb jij als wij dit zouden goedkeuren meer macht dan andere spelers gezien jij de winst makkelijk kan maken dan iemand anders.

Gezien dit laatste feitje stem ik tegen, sorry.


Ja ik snap had maar zou er dan weer een servershop kunnen komen? Vroeger is er toch zo al is een server shop geweest dat vond ik best wel leuk.

Vriendelijke groet ltei
 

quinten2002

Niet Verified
4 mrt 2017
40
1
72
21
Hardstikke leuk idee enerzijds, anderzijds heb jij als wij dit zouden goedkeuren meer macht dan andere spelers gezien jij de winst makkelijk kan maken dan iemand anders.

Gezien dit laatste feitje stem ik tegen, sorry.
Hier sluit ik me bij aan als jij een warp krijgt in je shop heb jij meer klanten waarschijnlijk en waarschijnlijk maak jij dan veel winst en wordt je ''machtig'' aangezien je veel geld verdiend.
Verder willen waarschijnlijk dan veel mensen een warp in hun shop hebben dus wordt het een zooitje bij /warp.
En als die hun warp niet zouden krijgen zou dat oneerlijk zijn aangezien jij dan wel warp hebt en de rest niet.
En je kan altijd je spulletjes op /markt verkopen. (waar eventueel wel wat extra slots voor mag komen zodat je iets meer kan verkopen)
Daarin tegen is /warp voornamelijk bedoelt voor dingen die iedereen helpt zoals (xp farms/mobdrops/repair/enchanten/farm(voor mensen met ranks)
En ik vind een /warp servershop ook een goed idee (met alle items erin verkrijgbaar zon beetje) dan wordt namelijk niet 1tje rijk aangezien hij een shop owned maar dus in dit geval gaat het naar de server.
Ik stem dus tegen.
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hier sluit ik me bij aan als jij een warp krijgt in je shop heb jij meer klanten waarschijnlijk en waarschijnlijk maak jij dan veel winst en wordt je ''machtig'' aangezien je veel geld verdiend.
Verder willen waarschijnlijk dan veel mensen een warp in hun shop hebben dus wordt het een zooitje bij /warp.
En als die hun warp niet zouden krijgen zou dat oneerlijk zijn aangezien jij dan wel warp hebt en de rest niet.
En je kan altijd je spulletjes op /markt verkopen. (waar eventueel wel wat extra slots voor mag komen zodat je iets meer kan verkopen)
Daarin tegen is /warp voornamelijk bedoelt voor dingen die iedereen helpt zoals (xp farms/mobdrops/repair/enchanten/farm(voor mensen met ranks)
En ik vind een /warp servershop ook een goed idee (met alle items erin verkrijgbaar zon beetje) dan wordt namelijk niet 1tje rijk aangezien hij een shop owned maar dus in dit geval gaat het naar de server.
Ik stem dus tegen.
Op zich is een /warp servershop geen gek idee. Maar hij moet dan wel eigendom zijn van de hogere staff (admin (co)-owner) zodat er niet 1 iemand baat van heeft kwa winst.
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Op zich is een /warp servershop geen gek idee. Maar hij moet dan wel eigendom zijn van de hogere staff (admin (co)-owner) zodat er niet 1 iemand baat van heeft kwa winst.

Als dit er zou komen wil ik dit best onder mijn noemer gooien, ik handel toch normaal nooit.
Maar even praktisch, een servershop ontneemt wel de kans voor spelers om moeite te gaan doen voor de hard to get items. Daarbij is het nadelig voor de spelers die alles hebben gedaan om deze spullen te verzamelen, gezien de max prijzen dan bestaan. Is het niet fijner als de spelers zelf de prijzen kunnen blijven bepalen door creatief met handelswaar om te gaan? Men kan immers de market gebruiken (@remymine misschien inderdaad mogelijk de maximum hoeveelheid te verkopen items verhogen? Bij voorkeur serverwide :innocent:) of traden uiteraard.
 

ltei haunted

Niet Verified
9 apr 2017
3
2
25
21
Als dit er zou komen wil ik dit best onder mijn noemer gooien, ik handel toch normaal nooit.
Maar even praktisch, een servershop ontneemt wel de kans voor spelers om moeite te gaan doen voor de hard to get items. Daarbij is het nadelig voor de spelers die alles hebben gedaan om deze spullen te verzamelen, gezien de max prijzen dan bestaan. Is het niet fijner als de spelers zelf de prijzen kunnen blijven bepalen door creatief met handelswaar om te gaan? Men kan immers de market gebruiken (@remymine misschien inderdaad mogelijk de maximum hoeveelheid te verkopen items verhogen? Bij voorkeur serverwide :innocent:) of traden uiteraard.
Je hebt helemaal gelijk.
 
  • Like
Reactions: Kleinesmurfy

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Als dit er zou komen wil ik dit best onder mijn noemer gooien, ik handel toch normaal nooit.
Maar even praktisch, een servershop ontneemt wel de kans voor spelers om moeite te gaan doen voor de hard to get items. Daarbij is het nadelig voor de spelers die alles hebben gedaan om deze spullen te verzamelen, gezien de max prijzen dan bestaan. Is het niet fijner als de spelers zelf de prijzen kunnen blijven bepalen door creatief met handelswaar om te gaan? Men kan immers de market gebruiken (@remymine misschien inderdaad mogelijk de maximum hoeveelheid te verkopen items verhogen? Bij voorkeur serverwide :innocent:) of traden uiteraard.
Dat natuurlijk wel. Misschien (moest de servershop ooit komen) is het handig dan dat NIET alles word verkocht maar gewoon basic dingen zoals: Cobble, wood....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.