Vrienden groepje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scott

Niet Verified
31 mrt 2018
7
0
47
Hallo! Ik ben Scott en ik zoek naar een leuk vrienden groepje
ik zoek mensen die :
Houden van RP
Wat humor hebben :P
Niet schelden met ziektes
Veel op crea zitten


================
Wil jij hierin? Dan zou ik het leuk vinden als je dit lijstje in vult, want dan weet ik wat meer over je :P

================
Favo kleur :
Favo artiest :
Favo dier :
Hobby's :
Iets wat je goed kan :
(Extra als je wilt) --> Grappigste moment op crea


Groetjes, Scott
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Hoi Scott! Superleuk idee, en ik wil er graag bij.

Oranje

Veel

Pjoesje

Gamen, Pianospelen <--- kan ik goed!

Grappigste moment: Ik was bij een RP van MeJenna_, en toen bouwde xStan_ de helft van een vlakte vol met bad-eentjes :)

Tip: Dit is niet de beste manier om dit te regelen, zo krijg je gedoe over buitensluiten etc, maar toch nog steeds leuk :)

 

Scott

Niet Verified
31 mrt 2018
7
0
47
Hoi Scott! Superleuk idee, en ik wil er graag bij.

Oranje

Veel

Pjoesje

Gamen, Pianospelen <--- kan ik goed!

Grappigste moment: Ik was bij een RP van MeJenna_, en toen bouwde xStan_ de helft van een vlakte vol met bad-eentjes :)

Tip: Dit is niet de beste manier om dit te regelen, zo krijg je gedoe over buitensluiten etc, maar toch nog steeds leuk :)
Leuk dat je erbij wilt! En ik begrijp wel wat je bedoelt maar ik zou graag een groepje willen die een beetje het zelfde als mij leuk vind anders klikt het niet goed :P
 

Scott

Niet Verified
31 mrt 2018
7
0
47
Hoi Scott! Superleuk idee, en ik wil er graag bij.

Oranje

Veel

Pjoesje

Gamen, Pianospelen <--- kan ik goed!

Grappigste moment: Ik was bij een RP van MeJenna_, en toen bouwde xStan_ de helft van een vlakte vol met bad-eentjes :)

Tip: Dit is niet de beste manier om dit te regelen, zo krijg je gedoe over buitensluiten etc, maar toch nog steeds leuk :)
Wat is je IGN btw? (In Game Name)
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Hey Scott,

Wist je dat de staff ook je beste vriend is? we zijn ieder zijn beste vriend omdat we iedereen helpen en voor zorgen dat jullie met plezier kunnen spellen :).
 

Timon

Niet Verified
29 aug 2017
40
6
122
SirDannyy jij bent geen vriend want je hebt het lijstje nog niet ingevuld.
 

lander2109

Verified
Antwerpcraft
Antwerpcraft ✔
Verified
5 apr 2018
9
0
78
18
Ik zou er ook graag bij willen, maar ik ben een aantal dagen gebannd en het spijt me heel erg van waarvoor ik gebannd ben.
maar ik zou er wel graag bij willen.
Favo kleur : ik heb niet 1 kleur maar ik heb wel een reden waarom ik deze kleuren het leukste vind: zwart,geel,rood (omdat ik van België ben), rood, blauw (omdat ik van de voetbalclub FC Barcelona houd, groen (voor de kleur van mijn favoriete toverspreuk van h-Harry Potter: avada kedavra, rood en wit (voor de kleuren van de voetbalclub RAFC omdat ik van Aentwaerpe (Stad Antwerpen) ben) en ECHT goud (omdat ik dan veel geld kan verdienen)
Favo artiest : geen enkele ik houd niet zo van kunst
Favo dier : lieve honden
Hobby's : voetballen (maar niet in clubverband) en Minecraften
Iets wat je goed kan : Abnormale huizen bouwen in Minecraft en mensen verbeteren als ze een taalfout maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.