Voor de haunted vriendjes die mij willen leren kennen :)

Katykana

Supreme
Katykana
Katykana ✔
Supreme
6 apr 2015
54
112
305
Belgenland
noot.space
Heya iedereen,

Ik ben Katrijn, voor de mensen die dat nog niet wisten :p en ik dacht dat voor deze mensen het eens leuk lijkt om mij voor te stellen :D
Ik ben 17 jaar, almost 18, yay. En woon in België.
Ik ben nu toch al een tijdje moderator en dit is heel fijn! Met ons toffe team is dit zeker geen probleem. Ik ken haunted van begin 2015 ongeveer, misschien dat mensen mij kennen als angillia. Dit was mijn vroegere game naam. Ik was vooral actief op Mixed !
Maar buiten het modereren op haunted hou ik mij graag bezig met paardrijden, ik heb mijn eigen verzorgpaard in een privé weide, erg leuk! Een grote dierenvriend ben ik zeker.
Ook speel ik muziek. Ik speel Bugel in een fanfare. Dit is een soort van trompet, de meesten kennen dat niet. Zoek maar eens op :p
Ook spreek ik graag af met vrienden en ben ik creatief bezig :) Als deze rare tijden voorbij zijn hoop ik eens haunted vrienden te kunnen meeten !
Ik ben net afgestudeerd yay! Nu een nieuw hoofdstuk beginnen spanned

Dit ben ik zowat, hopelijk hebben jullie hieraan wat :) Als je nog vragen hebt laat ze maar achter! Het is zeer fijn om een lid te zijn van deze community!
Groetjes Katrijn
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
157
164
300
19
Velp
En ik ben 1 van je beste vrienden ingame :3
 
  • Love
Reactions: Katykana

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Je naam doet me altijd aan Donald Duck denken ^^
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Hier in Nederland komt de naam Katrijn niet veel voor, toen je zei dat je Katrijn heette dacht ik ook al meteen die moet wel Belgisch zijn :P
Ik ken dan ook niemand die Katrijn heet, wel een Katrien..... namelijk Katrien Duck hahaha (de vriendin van Donald)
 
  • Haha
Reactions: Katykana