1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Veel nieuwe mensen dus

Discussie in 'Stel jezelf voor!' gestart door ThisIsPatrick, 24 aug 2018.

1. Hello

Ik ben Mitch
    MC-Naam = PatrickLeedle
    Leeftijd = Ik ben 21 jaar
    Nationaliteit = Half Belgisch/Amerikaans

Het is alweer een tijdje geleden dat ik me nog voorstelde, nu dat er veel nieuwe spelers zijn kan ik het beter terug opnieuw doen :)

Dus, Je zag het eerste gedeelte al, ben afgestudeerd in voeding, hogeschool diploma en momenteel werk ik als Chef-kok (betekent ook dat ik binnenkort rondga om nieuwe keukens te leren). Ik heb ook mijn diploma Toegepaste Economie, richting Boekhouding (deze studie is zeer handig voor zelfstandige)

Ik woon alleen met mijn vriendin

#1 ThisIsPatrick, 24 aug 2018
    Last edited: 24 aug 2018
  2. miTCH
    (ik vond deze site weer na 3949483 jaar, hi) het is goed je weer te zien maat!!

• Koekje Koekje x 1
  3. Jeezes jij leeft nog is!!!!

4. Ja hi!! dit is zo lang geleden man ik heb je gemist

5. Heb je discord, kunnen we is trg contact hebben?!

6. ik heb zeker discord!! Tis jankfestijn#4826

7. H a l l o : - )

8. h a l l o : - )

9. Lol... Boekhouden hiero too :3

Laden...
  • HauntedMC

De HauntedMC Minecraft server is een leuke en vooral gezellige Nederlandse minecraft server. Wij trachten een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren en daarbij een fijne speelomgeving te creëren voor jong en oud. Voor ieder is er plek te vinden in de diverse community van HauntedMC.
  • Vote voor ons!

Voten is een erg belangrijk onderdeel van HauntedMC. Het is de manier voor ons om in de welbekende minecraft serverlijsten een hogere plaats te bemachtigen. Dit geeft ons meer kans om gezien te worden en daardoor meer nieuwe spelers te trekken.

Vote nu!
  • Support HauntedMC!

Het kopen van een rank financiert alles van HauntedMC, van de hosting van onze servers, tot nieuwe plugins en functies. Wij zijn volledig afhankelijk van jullie support hierin en waarderen het enorm of het nou een kleine of een grote bijdrage betreft. Wij zijn ieder zeer dankbaar.

HauntedMC Winkel
XenForo Add-ons & XenForo Styles ™ © 2012-2018 Brivium LLC.