Vanilla PvP Server!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey jongens en meisjes van HauntedMC

Vandaag hebben we een nieuwe extra server geopend. Vanilla PvP. Deze server is te bereiken via het compass of de /server vanilla (of /vanilla) command.

Deze server is heel simpel: survival zonder plugins met pvp enabled. Het is dus als het ware singleplayer met andere mensen. Het leuke hieraan is dat je eens al je luxe commands aan de kant moet leggen, en veel voorzichtiger en bedachtzamer te werk moet gaan. Denk aan alle afstanden zelf lopen en gebruik moeten maken van minecarts voor lange afstanden.

In deze server staan de minecraft achievement notificaties aan. Dus ook leuk om te zien wanneer iemand bijvoorbeeld diamonds voor het eerst hakt.

Verder zijn er weinig regels in de server. Griefen en raiden is toegestaan en er mag gekilled worden. De gebruikelijke server regels zoals niet schelden, niet spammen, niet hacken en niet adverteren blijven natuurlijk wel gelden.

Veel plezier gewenst!
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
mega irritant dat je ook niks kan afschermen en zo. Heb je eindelijk dia, iedereen ziet dat, komt toch iedereen je effe killen :)
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Ik was net door proost gedood, proost deed het per ongeluk en ik moet nu terug 10000 blocks lopen. Remy, kan je geen /tpa command adden? :P
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
waarom 10k weg gaan zitten? ik ga juist redelijk dichtbij spawn zitten denk ik :P
maar dan goed verborgen hehe
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
lol vanilla gespeelt voor ff ging dood kwam niet meer op het plekkie terug :o
na 5 pogingen gedaan
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ja ik heb een screenshot gemaakt van mijn coords, dus next time als ik respawn hoef ik alleen ff snel wat voedsel te vinden en dan aan de hand van mn coords terug lopen :PPP
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Je kan ook tot de ochtend in een bed liggen, dan spawn je naast je bed :P
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
misschien is het handig dat je in een straal van 1000 rond spawn elke nacht (reallife tijd) veel dieren spawnen dat je een lange reis kan gaan maken want er is veel te weinig voedsel te vinden bij spawn
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
rick zei:
misschien is het handig dat je in een straal van 1000 rond spawn elke nacht (reallife tijd) veel dieren spawnen dat je een lange reis kan gaan maken want er is veel te weinig voedsel te vinden bij spawn
nee, dit is juist de fun van vanilla survival , je moet echt zo snel mogelijk totaal in vanilla (dus helemaal zonder mods) voedsel zien te fixen, bijv door ff ondergronds een wheat farm te beginnen en stuff.... hiervoor moet je meteen al wegrennend vanaf de spawn dingen voorberijden, dus onderweg hout hakken voor een bootje, kist, tools en fakkels etc, ook genoeg dirt is altijd handig ondergronds, en ofcourse gras kapot slaan in de hoop voor seeds :P pas nadat je een wheat farm hebt draaien kun je dan echt beginnen aan andere stuff etc,

als ze rondom spawn meer varkens zouden laten spawnen.... mja.. wth dude, kunnen ze je net zo goed meteen als freshspawn 30 steak meegeven :PPPPP komaan, flauwe bocht! :P
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
het is maar een idee en ik heb er geen last meer van
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ja Arag! Hij loopt ondertussen 200.000 blocks van spawn.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
werken bedden goed btw? is het zo dat als ik gewoon even in een bed slaap in mijn base, dat ik dan altijd gewoon terug kom daar??
dat is wel echt dik hendig! elke keer als ik op een trip ga om wa dingen te zoeken, en ik vind maar heel weinig ofzo, dan kan ik beter gewoon mezelf killen en trug bij mn bed uitkomen met volle hunger bar, dan met veel moeite weer trug naar mn base zien te geraken :PPPP
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
bedden werken als je er in slaapt en gewoon als het dag is weer uit komt dus niet zelf eruit stappen maar blijven liggen totdat je er vanzelf uit wordt gezet
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
zet hij je spawn er niet als je maar heel even 5 sec slaapt? dat is normaal wel toch? gewoon slapen totdat je beeld helemaal donker word, en dan kon je er toch uitstappen en staat daar voortaan je home spawn, toch?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Er is sinds net een nieuwe bed spawn plugin. Als je hem rechtsklikt, zelfs als het dag is heb je je home al gezet. Daar krijg je dan ook een melding van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.