UHC Toernooi :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunted spelers.

Wij doen 24 November mee met het server UHC toernooi.

UHC staat voor Ultrahardcore. Wij strijden tegen 3 andere servers en de bedoeling is dat we of als eerste de enderdragon verslaan, of als laatste team overblijven. Alleen het is wel extra moeilijk, want als je health verliest, krijg je dit niet meer terug! Alleen met goldenappels en healthpotions.

Dauwdruppel, Datdus, Polar_Wolfs en ikzelf zullen de server vertegenwoordigen.

Vanaf ongeveer 29 November is de eerste aflevering ervan te zien op ons channel:
http://www.youtube.com/user/thehauntednetwork. Subscriben dus!

Stem bovendien op onze server op de officiële UHC website: http://minecraftuhc.nl/ :D
 

cocolazlo

Niet Verified
25 okt 2013
2
0
40
Ik wil heel graag meedoen.. maar als ik dood ben ben ik mijn full diamond armour kwijt.. kunnen jullie dan spullen voor me regelen?
 
D

Datdus

Guest
cocolazlo zei:
Ik wil heel graag meedoen.. maar als ik dood ben ben ik mijn full diamond armour kwijt.. kunnen jullie dan spullen voor me regelen?
lol.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
gitaglennos13 zei:
ik doe zoizo mee en je gebruik je je eigen spullen of moet je die ingame halen?
Volgens mij vat je het verkeerd op :P Het UHC toernooi is een toernooi waarbij verschillende minecraft servers tegen elkaar spelen, the haunted network (wij dus) doen ook mee. Elk team mag 4 mensen hebben. Welke dus de staff van de server zijn.
Van ons doen ik, Datdus, Dauwdruppel en Polar_Wolfs mee. Vanaf 29 november is dit op youtube te zien.
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
ik wens jullie veel succes toe, bij de volgende UHC toernooi , jammer dat het gisteren 24 november verkeerd ging , ZET HEM OP GUYS TOI TOI en maak ze in :angry: grgrgr :ph34r: ninja style
groetejes jullie whitch
 
D

Datdus

Guest
whitch zei:
ik wens jullie veel succes toe, bij de volgende UHC toernooi , jammer dat het gisteren 24 november verkeerd ging , ZET HEM OP GUYS TOI TOI en maak ze in :angry: grgrgr :ph34r: ninja style
groetejes jullie whitch
Daar waren we mee bezig! meer dan de helft was al uitgeschakeld! Echt jammer. :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.