Top server!

Is deze server


  • Total voters
    9

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
Hey mensen, sambuwalda hier.
Laatste tijd ben ik een beetje gaan zoeken naar leuke servers. Scrollde ik door de NLServerLijst en vond deze te gekke server! Ik zit er nu al zo'n week op en zit voornamelijk op de prisons server. Zit al in rank P! (Een echte fanatieke speler dus ;D) Tegek! Heb al paar keer eerder prisons gespeeld maar deze is veel beter.. Verder zijn er nog vele andere mini games te doen o.a. Hunger games en paintball (Mijn leukste minigames). Ik ben blij dat ik deze server zo plots heb gevonden en dat 'ie niet al te druk is. Maar toch gun 'k deze server meer spelers..!! En die gaan er ongetwijfeld komen.. ;) M.v.g. sambuwalda
 
  • Like
Reactions: Dimdamian

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Welkom op het forum ik zal je wel een keer zoeken op paintball of hungergames
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
21
Netherlands
twitter.com
Welkom op The Haunted Network, ik hoop dat het je bevalt hier :)
Veel plezier nog, ik kom je vast wel tegen in game
Enjoy the server :)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hey mensen, sambuwalda hier.
Laatste tijd ben ik een beetje gaan zoeken naar leuke servers. Scrollde ik door de NLServerLijst en vond deze te gekke server! Ik zit er nu al zo'n week op en zit voornamelijk op de prisons server. Zit al in rank P! (Een echte fanatieke speler dus ;D) Tegek! Heb al paar keer eerder prisons gespeeld maar deze is veel beter.. Verder zijn er nog vele andere mini games te doen o.a. Hunger games en paintball (Mijn leukste minigames). Ik ben blij dat ik deze server zo plots heb gevonden en dat 'ie niet al te druk is. Maar toch gun 'k deze server meer spelers..!! En die gaan er ongetwijfeld komen.. ;) M.v.g. sambuwalda
Hey Sam,
'k wist helemaal niet dat je hier nieuw bent :-P
Echt té GEK dat je de server net zo tof vindt als ik ;-)
Hopen dat we nog veel lol hebben aan Toko Kecil Bali
Indopower!

Sampai Tingal (Doei)

Bauertje
 
  • Like
Reactions: Sam Buwalda