To haunt, or not to haunt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Haunties!

Inmiddels is het alweer een maand geleden dat we de nieuwe potentiële moderators bekend hebben gemaakt.
Wat gaat de tijd toch snel en wat een talenten zitten er toch tussen de spelers verstopt!
5 spelers hebben een maand "stage" gelopen bij het team en hebben kunnen ervaren hoe het is om een community te leiden en om hun verantwoordelijkheidsgevoel (goeie voor Scrabble) op topniveau te testen.

De persoonlijkheden lopen ver uiteen en we hebben ze op een ander niveau leren kennen.
Maar, passen ze bij de rest van de Haunted staf en wat wij willen uitstralen als team?
Helaas niet allemaal.

Na lang discussiëren over wie er moest blijven en wie er moest gaan hebben we besloten dat er 4 moderators door gaan en 1 moderator helaas nét niet aansloot bij ons team.

Daarom wil ik graag Serieus ontzettend en serieus bedanken voor zijn serieuze inzet!
Hij is een inspiratie voor allen met zijn ontembare enthousiasme en ontzettend betrokken uitstraling.
Het was een moeilijke keuze, maar uiteindelijk gaat het er om dat we met zijn allen een lijn houden.

Iedereen, geef Serieus een serieus applaus, hij verdient het! :)

En natuurlijk de nieuwe moderators:

- Bagera
- Walking Fridge
- Skygirl
- Razerforever


Binnenkort meer over een volgende ronde moderator sollicitaties.
Blijf ze invullen, we vergeten jullie echt niet!

Groeten,
The Haunted Crew
 
S

serieus

Guest
Beste Haunties,

Ik wil iedereen bedanken voor de tijd die ik als Stagiair Moderator met jullie heb mogen doorbrengen. Zoals jullie lezen houd het hier voor mij op. Met een brok in mijn keel schrijf ik dit bericht, maar het is nu eenmaal zo! Ik zal er een tijd uit gaan om even weer op rust te komen. Daarom ga ik ook een hele tijd nu stoppen met MC, gewoonweg omdat ik al meerdere tegenslagen hiermee heb gehad en weer op rust wil komen. Mijn studie ga ik daarom nu ook op volledige eerste plek zetten.

Nogmaals, bedankt iedereen en veel plezier!

- Jordy
 

Precies

Niet Verified
18 aug 2015
4
2
72
Beste Jordy,

Wat jammer om te horen, ik heb je als een positieve en behulpzame "(Staigair) Moderator" ervaren!
Heel veel succes met je studie toegewenst.

Groet,

- Precies
 

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Jordy!
Zo goed heb ik je niet echt leren kennen, maar voor zo ver we contact hebben gehad heb ik als zeer fijn ervaren.

Bij deze wil ik je veel succes wensen met je studie!
En hoop je snel weer te zien op Haunted!

H. Gr.
Cchadcc
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
gefeliciteerd iedereen ook serieus. Ieder heeft zijn/haar best gedaan. Succes met je studie serieus.

-Twana
 
D

Deleted member 3030

Guest
7878877640_988b9668d5.jpg

@serieus ik vind het heel jammer dat dit besloten is, je was voor mij en vele haunted spelers een van de betere mods die er zijn op haunted! Wij zullen je allemaal heel hard gaan missen, want je bent een TOPPER!!!!! Een type mod waar er maar weinig van waren! Vol inzet, passie & enthousiaste! Ik heb het erg naar m'n zin gehad met u als mod, net als vele andere spelers! Dat u nu geen mod meer bent is een GROOT VERLIES voor haunted. Veel succes met uw studie! Ik hoop u nog vaak online te kunnen zien op de geweldige community!

Gr. Jordi



@Bagera84 @Walking_Fridge @razerforever gefeliciteerd.
 
Last edited by a moderator:

Vrolijk2003

Niet Verified
22 aug 2015
3
0
45
7878877640_988b9668d5.jpg

@serieus ik vind het heel jammer dat dit besloten is, je was voor mij en vele haunted spelers een van de betere mods die er zijn op haunted! Wij zullen je allemaal heel hard gaan missen, want je bent een TOPPER!!!!! Een type mod waar er maar weinig van waren! Vol inzet, passie & enthousiaste! Ik heb het erg naar m'n zin gehad met u als mod, net als vele andere spelers! Dat u nu geen mod meer bent is een GROOT VERLIES voor haunted. Veel succes met uw studie! Ik hoop u nog vaak online te kunnen zien op de geweldige community!

Gr. Jordi

Vind ik ook! :(
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Serieus, ik vind het serieus jammer dat je geen mod bent en stopt.

Voor de andere: GEFELICITEEERDD

~sheepy
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste Haunties,

Ik wil iedereen bedanken voor de tijd die ik als Stagiair Moderator met jullie heb mogen doorbrengen. Zoals jullie lezen houd het hier voor mij op. Met een brok in mijn keel schrijf ik dit bericht, maar het is nu eenmaal zo! Ik zal er een tijd uit gaan om even weer op rust te komen. Daarom ga ik ook een hele tijd nu stoppen met MC, gewoonweg omdat ik al meerdere tegenslagen hiermee heb gehad en weer op rust wil komen. Mijn studie ga ik daarom nu ook op volledige eerste plek zetten.

Nogmaals, bedankt iedereen en veel plezier!

- Jordy
Bedank voor alle hulp serieus
Zou je zeker miet vergeten
-Dimi
 

Patrick

Niet Verified
3 aug 2015
6
2
84
22
zonder @serieus zal het nooit meer hetzelfde zijn op haunted.....
serieus, jordy. nogmaals bedankt voor je hulp en succes met je studie/opleiding

-skyrowkiller ( patrick)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We bekijken hier iets te veel de negatieve kant, natuurlijk vind ik het ook jammer dat we afscheid nemen van Jordi hij is een geweldig persoon zowel binnen als buiten minecraft, maar daarbij zijn er ook een aantal incidenten op de server geweest die hebben geleid tot deze keuze, met alle respect toe naar Jordi. Er mag ook gezegd worden dat we 4 andere prachtige mensen erbij hebben in het staffteam, gefeliciteerd Bagera, Walking Fridge, Skygirl en Razerforever.
 
  • Like
Reactions: Dimitri

assassin_flor

Niet Verified
29 sep 2014
7
1
70
24
België West-Vlaanderen Waregem
Serieus,
Vooral willen we je bedanken voor alles wat hebt gedaan.
Je maakte de server beter voor iedereen :), ik hoop dat je studies goed lukken.
En ik hoop dat je je geluk vind verder in je leven!
cya man, we will miss you and ty for everything!!!!!! :)

greetz,

assassin_flor
 
D

Deleted member 3363

Guest
Gefeliciteerd iedereen! En @serieus, jammer joh. Hopelijk zien we elkaar nog eens in-game! :)
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Beste Haunties,

Ik wil iedereen bedanken voor de tijd die ik als Stagiair Moderator met jullie heb mogen doorbrengen. Zoals jullie lezen houd het hier voor mij op. Met een brok in mijn keel schrijf ik dit bericht, maar het is nu eenmaal zo! Ik zal er een tijd uit gaan om even weer op rust te komen. Daarom ga ik ook een hele tijd nu stoppen met MC, gewoonweg omdat ik al meerdere tegenslagen hiermee heb gehad en weer op rust wil komen. Mijn studie ga ik daarom nu ook op volledige eerste plek zetten.

Nogmaals, bedankt iedereen en veel plezier!

- Jordy

Jammer dat het hier voor jou op houd, ik vond je een behulpzame moderator, die heel vaak online was, die je vragen beantwoorde en je hielp als je wat vroeg , ik vond je een top moderator! Je mag trotst zijn op jezelf!!
Veel succes met je studie en geniet van de tijd die je nu over houd :)
Een groot applaus voor jou!
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
We bekijken hier iets te veel de negatieve kant, natuurlijk vind ik het ook jammer dat we afscheid nemen van Jordi hij is een geweldig persoon zowel binnen als buiten minecraft, maar daarbij zijn er ook een aantal incidenten op de server geweest die hebben geleid tot deze keuze, met alle respect toe naar Jordi. Er mag ook gezegd worden dat we 4 andere prachtige mensen erbij hebben in het staffteam, gefeliciteerd Bagera, Walking Fridge, Skygirl en Razerforever.
Het is natuurlijk erg jammer voor Jordy, maar ik ben vooral blij dat ik Eva zo goed mogelijk heb kunnen helpen haar zelfvertrouwen te geven en dat ze niet bang moest zijn om mensen te bannen en te muten als ze iets verkeerd deden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.